2007-02-18, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arsedestroyer
HaHa Gedda var ju riktigt gammal Västertorps-raggare från början....

Precis
Citera
2007-02-18, 01:56
Medlem
Arsedestroyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pitbullpower
Precis

Men om jag inte minns fel så drällde han väl omkring en del med Sonny och ligan, har för mig att Sonny chefade då... (seppo, pigge etc etc hahahaha).
Citera
2007-02-18, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pitbullpower
Precis

Är det du pittis, eller är det din kompis som skriver? Morfar? Pappa?
Skulle vara kul att veta vem man resonerar med....
Citera
2007-02-18, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arsedestroyer
Men om jag inte minns fel så drällde han väl omkring en del med Sonny och ligan, har för mig att Sonny chefade då... (seppo, pigge etc etc hahahaha).

sonny moonshine menar du?.Chefade han i v-torparna?.Vet att han var prez i ms bara ett tag..
Citera
2007-02-18, 23:45
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htpc
Klart han blev mördad dom har antagligen hittat märken som tyder på att han försökt kämpa emot när dom hängde han.

Vi får väl se om polisen eller åklagaren släpper ngt mer.
Ingen som vet om han irriterat ngn med taskigt humör ?

Var inte Gedda med i något hörn när man mördade Danny Fitzpatrick och gjorde slut på Wolfpack? Detta kan ju kanske ha något med Gedda-hägning att göra. Vad tror ni?
Citera
2007-02-19, 00:06
Bannlyst
Nej..

Citat:
Ursprungligen postat av HG
Var inte Gedda med i något hörn när man mördade Danny Fitzpatrick och gjorde slut på Wolfpack? Detta kan ju kanske ha något med Gedda-hägning att göra. Vad tror ni?

Nej jag tror inte det har att göra med det. Jag tror det var internt...
Citera
2007-02-19, 00:15
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brezhnev
Nej jag tror inte det har att göra med det. Jag tror det var internt...

Bad Standings med andra ord...eller så ville han kanske lämna HA och visste för mycket?
Citera
2007-02-19, 00:27
Bannlyst
Ja du..

Citat:
Ursprungligen postat av HG
Bad Standings med andra ord...eller så ville han kanske lämna HA och visste för mycket?

Det där kan man grunna på tills man själv dör , näe skämt åsido så tror jag med på nummer två av ditt förslag men jag tror mera på att det kanske rörde någon/några affärer på sidan om...men men.
Citera
2007-02-19, 00:32
Medlem
HGs avatar
Å andra sidan så kanske det slog honom en dag i början av det här året, att han med sina 54 år i bagaget, inte hade så mycket bättre att vänta på de resterade 20 som var kvar......
Fast, jag tror på Danny vinkeln i alla fall!
Citera
2007-02-19, 12:23
Medlem
insolents avatar
Att stugan där han var hängd var hans egen stödjer mer självmordsteorin... synd, han var trevlig.
Citera
2007-02-19, 14:10
Medlem
Erzengels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insolent
Att stugan där han var hängd var hans egen stödjer mer självmordsteorin... synd, han var trevlig.

Tror dessutom inte nån fått upp han så där frivilligt. Mena han va ingen flugviktare. Nej tror tyvärr att det va ett eget beslut, å som sagt han va trevlig.
Citera
2007-02-19, 14:33
Medlem
Jag kan medela alla som spekulerar att polisen kommer avskriva det hela inom kort.
Rättsmedicin har kommit fram till att det inte finns något som styrker brottsmisstanken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in