Den duger, liksom. Är inte superimponerad men samtidigt nöjd. Snaredundret i VIP är mästerligt! Gillar hur han mutar crashen efter anslaget! låter helt flippat.
Någon som vet om detta är vsnares officiella logtype eller om den bara följer pink green? http://www.venetiansnares.com/ - Vänstra övre hörnet.
Jag är riktigt nöjd med det här släppet iaf. Eller på nåt sätt så är det nåt som saknas. Har lite svårt att avgöra om det är för att han inte arbetat "tillräckligt" med låtarna eller om det helt enkelt är för få låtar. Man känner sig mer omättlig ju mer man lyssnar på honom. Slutet på första låten är helt genialisk dock!
Någon som har koll på festivaler och sånt? Nästa år hade jag och några polare tänkt resa lite i europa, och jag undrar vilka festivaler det är som gäller. Är det för tidigt att kolla upp än? Vilka är bra?
Bra fråga. Jag undrar också vilka festivaler som kan tänkas vara bäst anpassade för breakcore osv. Därimot tror jag det är för tidigt att se vilka artister som spelar på vilka festivaler :P