2007-09-04, 18:03
Medlem
Marcantas avatar
Ingen aning! Har aldrig vart inne på den sidan. Var den bra? Annars skulle jag föreslå att mejla snubben!
Citera
2007-09-06, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Nån som vet om Mr.Funk har nått nytt på gång?
Tro han ska släppa ett album med bara klassisk musik, inga beats..

Föv så rekomenderar jag kid606 starkt, specielt albumet Who Still Kill Sound? också Wisp och Ra, spelar inte derekt breakcore men gudomligt bra.
Citera
2007-09-06, 16:08
Medlem
Rauzs avatar
Kul tråd, hade missat den.

De flest artister jag kan tänka mig att rekommendera har väl redan nämnts men jag kan väl tipsa om Belladonnakillz - Perverted and Proud och den mycket skruvade samlingsplattan The Gutter Techno Experience: A Tribute To Scooter som är en slags sarkastisk hyllning till Scooter med artister som bland annat Shitmat och Enduser.
Kate Mosh kan också vara intressant, plattan Dynamo är rätt ok.
Citera
2007-09-06, 16:40
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Någon som kan tipsa om musik liknande Venetian Snares plattan "Rossz Csillag Alatt Szueletett"? Låten Hajnal är något av det bästa jag har hört.

Bumpar upp denna frågan.. De andra skivorna med Venetian Snares är ju helt annorlunda, och lååångt ifrån lika bra..
Kan väl passa på att rekommendera bandet 65daysofstatic också, det är post-rock med bitvis influenser av breakcore. Prova dom.
Citera
2007-09-06, 16:42
Medlem
Rauzs avatar
Citat:
Bumpar upp denna frågan.. De andra skivorna med Venetian Snares är ju helt annorlunda, och lååångt ifrån lika bra..
Rossz Csillag Allat Szuletett är definitivt hans bästa men Cavalcade Of Glee And Dadaist Happy Hardcore och Winnipeg is a Frozen Shithole är också rätt bra.

Kolla discogs.com annars och jämför ratings.
Citera
2007-09-08, 00:52
Medlem
TheFightingEggs avatar
Venetian Snares är på gång med en uppföljare till Rossz Csillag Allat Szuletett!!!

My Downfall (original soundtrack) kommer skivan att heta och kommer ut i oktober. Fan vad spännande!
Citera
2007-09-08, 00:57
Bannlyst
Citera
2007-09-10, 18:14
Medlem
__carls avatar
Jag gjorde sån musik en gång.

www.myspace.com/technicalxstasy
Citera
2007-09-14, 22:51
Medlem
Marcantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFightingEgg
Venetian Snares är på gång med en uppföljare till Rossz Csillag Allat Szuletett!!!

My Downfall (original soundtrack) kommer skivan att heta och kommer ut i oktober. Fan vad spännande!
VA!! Vart läste du detta? Nån sa bara några inlägg innan att det inte skulle vara några beats över den nya utan bara "klassiskt". Om du har rätt så är det indeed jävligt spännande! Fan va kul!
Citera
2007-09-14, 22:59
Medlem
Marcantas avatar
http://www.freshcuts.ch/artikel/12180.html
Citera
2007-09-15, 02:55
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rauz
Rossz Csillag Allat Szuletett är definitivt hans bästa men Cavalcade Of Glee And Dadaist Happy Hardcore och Winnipeg is a Frozen Shithole är också rätt bra.

Kolla discogs.com annars och jämför ratings.
Jag hoppas verkligen att dom påminner om jsuyt skivan "Rossz Csillag Allat Szuletett" nu, så att det inte är något av hans andra skit.. Laddar he dom nu iaf.,
Citera
2007-09-15, 11:10
Medlem
Rauzs avatar
Citat:
Jag hoppas verkligen att dom påminner om jsuyt skivan "Rossz Csillag Allat Szuletett" nu, så att det inte är något av hans andra skit.. Laddar he dom nu iaf.,
Påminner och påminner, dom är bra iallafall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in