• 1
  • 2
2007-02-16, 09:55
Medlem
http://www.aftonbladet.se/vss/stockh...002106,00.html
det är konstigt att alla jävla väktare och entrevärdar ihärdigt förnekar att dom är kriminälla för att plötsligt åka dit, är det otur i arbets sitvatonen eller kan det vara så att alla uniformsbögar är kriminälla,,
det ingår ju i ett kriminält mönster att förneka sina brott ,,
men varför är det så viktigt för dessa brottslingar att dra påsig en uniform

Citera
2007-02-16, 10:03
Medlem
pellepoliss avatar
Men som vanligt har du missuppfattat det hela. Det hela handlar om en entrevärd, eller dörrvakt som de också kallas. Alltså ingen väktare eller ordningsvakt.
Citera
2007-02-16, 10:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fet&elak
sitvatonen,kriminälla,kriminält
påsig

också var det stavningen.....
Citera
2007-02-16, 10:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krstajic
också var det stavningen.....

Och så var det stavningen.....
Citera
2007-02-16, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HankMillion
Och så var det stavningen.....

dagens roligaste
Citera
2007-02-16, 15:31
Medlem
#Och så var det stavningen...#
..det är skol polisen,
när dom inte jagar skolkare i skolan då jagar man stav fel på nätet
Citera
2007-02-17, 16:31
Bannlyst
Citat:
#Och så var det stavningen...#
..det är skol polisen,
när dom inte jagar skolkare i skolan då jagar man stav fel på nätet

har du aldrig tänkt på att använda quote funktionen?
Citera
2007-02-17, 16:36
Medlem
countingcrowss avatar
Kod:
stav fel

haha!
Citera
2007-04-07, 18:28
Medlem
Optirocs avatar
Citat:
http://www.aftonbladet.se/vss/stockh...002106,00.html
det är konstigt att alla jävla väktare och entrevärdar ihärdigt förnekar att dom är kriminälla för att plötsligt åka dit, är det otur i arbets sitvatonen eller kan det vara så att alla uniformsbögar är kriminälla,,
det ingår ju i ett kriminält mönster att förneka sina brott ,,
men varför är det så viktigt för dessa brottslingar att dra påsig en uniform

En Entrévärd har sällan uniform och är varken väktare eller ordningsvakt. Det känns osm att du blint letar efter orsaker att hata dessa yrkesgrupper som vill jobba för ett tryggare samhälle.
Jag kan hålla med om att det finns dom som borde sitta bakom galler istället för att stå på andra sidan med uniform. Men med tanke på att det finns 12 000 ordningsvakter, 16 000 väktare och ca 17 000 poliser så tycker jag att det är VÄÄÄÄDIGT ovnaligt att man hör om kriminella individer bland dessa yrkesgrupper!
Citera
2007-04-07, 21:05
Medlem
ok, lite OT.

Pellepolis och ni andra ORDNINGSVAKTER, tröttnar ni aldrig på att i varje tråd om väktare som gjort bort sig påtala skillnaden mellan OV och entrevärdar?

Varje tråd jag läst om dörrdräggen eller väktare så har ni varit framme med pekpinnen och rättat.

Sådär, nu har jag fått det ur mig!
Citera
2007-04-08, 08:49
Medlem
#Pellepolis och ni andra ORDNINGSVAKTER, tröttnar ni aldrig på att i varje tråd om väktare som gjort bort sig påtala skillnaden mellan OV och entrevärdar?#

uo då passar det sig att försöka positonera sig så långt bort från den ertappade uniforms bögen,, detta trots att det var pondusen i denna uniform som drog till sig intresset att kunna sätta sig på folk och vissa sin makt
Citera
2007-04-08, 08:58
Medlem
CGGHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lambert
ok, lite OT.

Pellepolis och ni andra ORDNINGSVAKTER, tröttnar ni aldrig på att i varje tråd om väktare som gjort bort sig påtala skillnaden mellan OV och entrevärdar?

Varje tråd jag läst om dörrdräggen eller väktare så har ni varit framme med pekpinnen och rättat.

Sådär, nu har jag fått det ur mig!

Det är samma folk som är vaktera, OV och Entrevärd. Lite utbildninbge skilljer dem åt, men det är samma folk..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in