2007-02-15, 23:23
Medlem
qetuRs avatar
Har läst om massor med folk som kör med blunts, men aldrig sett eller provat det själv. Nu är det ju så att underbara internet finns ju. Så jag hade tänkt att köpa via smoketower, då dom så fint har gjort reklam på fb.

Men, till denna djungel. Vad ska man köpa? Det finns ju massor med olika smaker, färdigrullade, orullade king size och xxl. Vad ska jag välja?

Har sett en som jag siktat in mej på och det är den här:

http://websystem.multipoint.se/system/webshop_showdetail.asp?HID=63&FID=58&HSID=586&Kid= 314&PID=24486

Men inte kostar 1 blunt 40 spänn?
Citera
2007-02-15, 23:38
Bannlyst
fall du köper dom i butik i sthlm kostar dom 15 st iallafall vet inte va dom kostar på internet. det beror på hur stor du ska ha velj storlek sj vill du rulla en rikti feting elelr bara en fet

peace
Citera
2007-02-15, 23:44
Bannlyst
Det kan bli riktigt gott om du köper tex juicy blunts och rullar en kona.
jag tycker dock att du ska gräpa ur en ciggar och lägga in weed om du vill ha en riktig blunt, "Blunt" papprerna man köper är hyffsat goda, men inte tjocka alls.
Citera
2007-02-15, 23:51
Medlem
Fat Lucky SOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RJD2_
Det kan bli riktigt gott om du köper tex juicy blunts och rullar en kona.
jag tycker dock att du ska gräpa ur en ciggar och lägga in weed om du vill ha en riktig blunt, "Blunt" papprerna man köper är hyffsat goda, men inte tjocka alls.

Nej dom är riktigt tunna, jag brukar nästan få använda 2 stycken pga att det blir sprickor osv i dom.
Men herr trådskapare varför köper du inte i vanliga tobakshandeln? Kostar typ 15 kr för 2 i valfri smak, iallafall här i Kristianstad
Citera
2007-02-16, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fat Lucky SOB
Kostar typ 15 kr för 2 i valfri smak, iallafall här i Kristianstad

Stämmer verkligen detta? Hade för mig att CityLivs tar typ 30 kr för ett tvåpack. Eller sitter du på ett tips till mig?

Peace
Citera
2007-02-16, 07:53
Medlem
Gustavkukens avatar
Köp Juicy, kan inte gå fel!
Citera
2007-02-16, 10:34
Medlem
Jordgubb + kiwi smakar super!
Citera
2007-02-16, 11:01
Medlem
lakritspipans avatar
Är blunts vanligt hos tobakshandlare, alltså bör det finnas även i mindre städer?
Citera
2007-02-16, 11:06
Bannlyst
Provade dessa. Kostade 10-15 kr i Luleå, inte alls tunna och man får rulla dom själv. Färdigrullade blunts kanske är bra om man inte kan rulla men i övrigt tycker jag dom är torra och för tunna.
Citera
2007-02-16, 20:50
Medlem
qetuRs avatar
Tack för alla bra svar, ska dra iväg till en tobakshandel och kolla läget.
Citera
2007-02-16, 22:28
Bannlyst
Kan tipsa om http://www.everyonedoesit.com
Dem har dom flesta smakerna av Juicy blunts. Och dom kostar typ 11kr styck.

Eller Haarlem blunts som man kan köpa på http://www.piecepipe.com Riktigt sköna att rulla med faktist

Men om du kan rulla med vanliga rullpapper så kan du definitivt rulla med blunts. Och så känns det fan som att man blir mycket mer tryckt när man röker blunts faktist, (eller är jag ensam? )
Citera
2007-02-17, 06:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av qetuR
...Har sett en som jag siktat in mej på och det är den här:

http://websystem.multipoint.se/system/webshop_showdetail.asp?HID=63&FID=58&HSID=586&Kid= 314&PID=24486

Men inte kostar 1 blunt 40 spänn?

smoketower.com är generellt sett väldigt dyra. Genomskinliga jointark t ex kostar 40:-. Jag vet var man kan beställa dom för €2... bluntwraps kostar inte mer än 15:- i tobaksaffären. Anledningen till att den kostar 40:- e nog för att det är en färdigrullad cone förmodar jag?!

Citat:
Ursprungligen postat av lakritspipan
Är blunts vanligt hos tobakshandlare, alltså bör det finnas även i mindre städer?

Enklaste sättet för dig att få reda på hur det ligger till i just den staden du bor i, är väl att själv göra en liten rundvandring i tobaksaffärerna du har hemma? Svårt att svara på hur det är just hemma hos dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in