Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-16, 17:03
  #61
Medlem
Vattenspanns avatar
Har hittat ett ställe som har lite NBA-jerseys. Är någon haj på hur storlekarna är? Om man vanligtvis har M borde man köpa M eller L då? Vill att den ska sitta lite slappt så man kan röra sig i den när man spelar.
Citera
2010-05-23, 18:55
  #62
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenspann
Har hittat ett ställe som har lite NBA-jerseys. Är någon haj på hur storlekarna är? Om man vanligtvis har M borde man köpa M eller L då? Vill att den ska sitta lite slappt så man kan röra sig i den när man spelar.

Kan tyvärr inte så mycket om amerikanska storlekar. Men detta kanske säger något? http://en.wikipedia.org/wiki/US_stan...thing_size#Men Så kanske du får ta o mäta upp dina egna mått o se.
Citera
2010-05-23, 19:49
  #63
Medlem
Kan ingen här inte bara öppna en e-butik som säljer olika kläder från NHL, MLB & NFL ligor och då officiella ?

Vad kan det tänkas kosta att köpa in sånt ?
Hur många tror ni man måste köpa från Reebok ?
Citera
2010-05-23, 20:39
  #64
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Om det ska vara officiellt så kommer det att kosta ordentligt, det går inte att komma ifrån. Dessutom tvivlar jag på att det finns en marknad för sånna här saker som är tillräckligt stor annars hade det redan funnits ordentliga återförsäljare över nätet eller fysisk butik. Jag hade själv gärna handlat official appearel från NFL men lyckas då inte hitta något bra ställe.

Angående storlekar från USA så brukar de vara aningen större än europeiska, så har du vanligtvis M och vill ha lite större så borde en amerikansk M ge precis den känslan!
Citera
2010-05-23, 22:17
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KinG-NothinG
Om det ska vara officiellt så kommer det att kosta ordentligt, det går inte att komma ifrån. Dessutom tvivlar jag på att det finns en marknad för sånna här saker som är tillräckligt stor annars hade det redan funnits ordentliga återförsäljare över nätet eller fysisk butik. Jag hade själv gärna handlat official appearel från NFL men lyckas då inte hitta något bra ställe.

Angående storlekar från USA så brukar de vara aningen större än europeiska, så har du vanligtvis M och vill ha lite större så borde en amerikansk M ge precis den känslan!

Över hela europa tycker man ju borde vara en tillräckligt stor marknad... ?
Citera
2010-06-02, 18:32
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
http://www.footballfanatics.com/

Det är en bra sida!

Beställde nyss från den och är nöjd !
Behövde inte betala någon tull på mina kepsar iallfall. Det tog ca 2 veckor innan jag fick grejerna så jag är nöjd !
Citera
2010-06-02, 22:39
  #67
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henke-p
Över hela europa tycker man ju borde vara en tillräckligt stor marknad... ?

Det BORDE den vara, men det gäller ju att ha ett effektivt sätt att nå ut till alla och det lär kosta ordentligt med tid. Nej jag tror det finns en anledning till att det inte finns några sånna butiker redan.

Citat:
Ursprungligen postat av henke-p
Beställde nyss från den och är nöjd !
Behövde inte betala någon tull på mina kepsar iallfall. Det tog ca 2 veckor innan jag fick grejerna så jag är nöjd !

Tack som fan för det tipset, nu blir det till att beställa litegrann!
Citera
2010-11-24, 17:05
  #68
Medlem
kulllens avatar
Någon som vet någon butik eller svensk hemsida där man kan beställa eller köpa New England Patriotsprylar? Skulle vara väldigt bra om någon kunde länka eller dylikt.
Citera
2010-11-26, 00:41
  #69
Medlem
www.cfsport.se
Citera
2010-12-05, 00:45
  #70
Medlem
kulllens avatar
bump
Citera
2010-12-05, 01:08
  #71
Medlem
kulllens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henke-p
Beställde nyss från den och är nöjd !
Behövde inte betala någon tull på mina kepsar iallfall. Det tog ca 2 veckor innan jag fick grejerna så jag är nöjd !

Fan vad grymt! Jag beställde också lite stuff nu. Hoppas på att slippa tullen!
Citera
2010-12-06, 17:04
  #72
Medlem
Surfade glad i hågen in för att se om denna http://www.coltsproshoponline.com/ca..._detail&p=4706 fanns att beställa, dom jävla mupparna hade inte ens med colts bland lagen dom sålde kläder ifrån Antar att det bara är att bita i det sura äpplet och beställa från USA.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback