2007-02-15, 00:56
Medlem
Vilken av dessa skulle ni köpa? De har väl ungefär samma verkan? Vilka motverkar panikattacker bäst, och vilka är sjysstast att ta när man super?
Citera
2007-02-15, 01:00
Medlem
Nemesis1s avatar
Om du frågar mig så motverkar Alprazolam panikattacker bäst medan Valium är skönast när man super!
Citera
2007-02-15, 01:12
Medlem
Unbalanceds avatar
Är en STOR skillnad mellan diazepam & alprazolam om du frågar mig, det senare är mycket potentare och mer euforiskt.
Såklart verkar det olika på olika människor och jag valde alprazolam före diazepam vilken dag som helst.
Citera
2007-02-15, 01:16
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Är en STOR skillnad mellan diazepam & alprazolam om du frågar mig, det senare är mycket potentare och mer euforiskt.
Såklart verkar det olika på olika människor och jag valde alprazolam före diazepam vilken dag som helst.
Alprazolam ger ju ett "tyngre" rus, men diazepam är i min mening mer "flummigt"...
Citera
2007-03-13, 11:07
Medlem
Superblattens avatar
Och om man blandar dessa? Förhöjer de varandra eller sänker de varandras effekt?
Citera
2007-03-13, 11:12
Medlem
Rokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superblatten
Och om man blandar dessa? Förhöjer de varandra eller sänker de varandras effekt?
Skön blandning.. testa.
Citera
2007-03-13, 11:44
Medlem
Superblattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roko
Skön blandning.. testa.
Ok, tack för det snabba svaret!
Citera
2007-03-13, 12:11
Medlem
SinCitys avatar
Kolla stickyn...

Finns en benso- FAQ klistrad om du kikar lite längre upp...

Alprazolam är enormt effektivt med en kort halveringstid och snabbt anslag, idealet vid PÅ. Diazepam är även det en potent bens med betydligt längre halveringstid, eller iaf så sitter det spårämnen kvar i blodet mkt längre, upp till ett par veckor. Fungerar ypperligt mot såväl panikångest som malande vardagsångest. Ingen större skillnad i anslag, dock måste man ta en större dos för att få samma lindring och då kan man bli trött och seg istället.

Jag föredrar nog Alprazolam när jag ska göra något jag finner obehagligt eftersom jag känner mig klarare i huvudet av dem än Diazepamet. Ska jag på fest så tar jag hellre en liten dos Xanor än Stesolid för att inte somna...Dock skall man vara extremt försiktig när det gäller att blanda olika substanser, speciellt alkohol och lugnande, kan sluta i katastrof. Bättre då att lindra eventuella puff-nojjor medelst Xanor när man eventuellt drar en holk och kollar på film...
Citera
2007-03-13, 12:16
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superblatten

Där kom din fråga upp för tredje gången.
Citera
2007-03-23, 08:27
Medlem
Alprazolam is the shit! Ämnet som finns i xanor Ojojoj vilket underbart rus! Love them
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in