• 1
  • 2
2007-02-14, 19:55
Medlem
Anders S Nilsson från Parlamentet och som ligger bakom "Hjälp!" har haft det lite hett om öronen de sista dagarna i och med Kjell Häglunds krönika i Dagens Media

http://www.dagensmedia.se/mallar/dag...?version=98862

Nån som vet något mer? Enligt "fullaste kändis"-tråden verkar han ha en kvinnosyn som är så där:
Citat:
Anders S Nilsson i december på nattklubben Plaza. Zodiak hade haft julbord och en överförfriskad Herr Nilsson försökte övertyga mig i väntan på nästa drink att alla tjejer var fittor...
Citera
2007-02-14, 23:13
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danny Wilde
Anders S Nilsson från Parlamentet och som ligger bakom "Hjälp!" har haft det lite hett om öronen de sista dagarna i och med Kjell Häglunds krönika i Dagens Media

http://www.dagensmedia.se/mallar/dag...?version=98862

Nån som vet något mer? Enligt "fullaste kändis"-tråden verkar han ha en kvinnosyn som är så där:

En anonym bloggare påstår sig sitta inne med lite av varje:
http://stureplanocensurerat.blogspot.com/index.html

Dessutom har han gått på Kaggeholms Mediskola. Det är en kristen skola. Det verkar inte ha fastnat så mycket under bibelstudierna.
Citera
2007-02-15, 02:31
Bannlyst
Aha, nu fattar jag varför "hjälp" suger så hårt. Vafan, han är ju inte kul för fem öre.

Såg en rejält dragen Anders stå och tjafsa i en krogkö för något år sedan. Även då flög lite fula ord. Kommer inte ihåg om det blev något efterspel på det där.
Citera
2007-02-15, 09:03
Medlem
wilt99s avatar
Har träffat en tjej (runt 30 år) som legat med Anders, enligt henne var han väldigt sugen att bli kissad på.
Citera
2007-02-15, 11:16
Medlem
JEzuss avatar
Håll tråden på en lagomnivå nu va?
Alltid ska det dyka upp att folk bajsar och pissar på varandra!

mvh
Citera
2007-02-15, 12:06
Medlem
JakeTheSnakes avatar
Sommaren 2005 var jag ute och festade, när jag ska in på Spy Bar så står Anders S Nilsson utanför och skrikvädjar till Fadde; "Faaaaaddeeee, men Faaaaaddeee för faaaan, det är ju JAG! Faaaaaddeeee, men Faaaaaddeee för faaaan, det är ju JAG! Faaaaaddeeee, men Faaaaaddeee för faaaan, det är ju JAG! Faaaaaddeeee, men Faaaaaddeee för faaaan, det är ju JAG! Faaaaaddeeee, men Faaaaaddeee för faaaan, det är ju JAG!"

Ungefär en timme senare går jag ut från Spyan, gissa vem som står kvar och bräker: Faaaaaddeeee, men Faaaaaddeee för faaaan, det är ju JAG! Faaaaaddeeee, men Faaaaaddeee för faaaan, det är ju JAG! Faaaaaddeeee, men Faaaaaddeee för faaaan, det är ju JAG! Faaaaaddeeee, men Faaaaaddeee för faaaan, det är ju JAG!

Han blev sjukt sur när folk skrattade åt honom, men han gav sig inte.
Citera
2007-02-15, 13:59
Medlem
Walkers avatar
I gårdagens s.k "snackis-toppen" på Mix Megapols Morgonshow hade Calle Schulman med Anders S Nilsson på listan. Tydligen var Herr Nillson känd för att ständigt få ihop det med unga tjejer i mediabranschen; scriptor, assistenter o liknande. Enligt Schulman var "kändisvärlden" delad i frågan om det var ok att herr Nilsson gjorde så.
Citera
2007-02-15, 14:01
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Anders S Nilsson i december på nattklubben Plaza. Zodiak hade haft julbord och en överförfriskad Herr Nilsson försökte övertyga mig i väntan på nästa drink att alla tjejer var fittor...

Han kanske sluddrade och egentligen sa: "att alla tjejer har fittor", det skulle ju inte vara alltför kontroversiellt.
Citera
2007-02-15, 14:42
Medlem
Har sett karln flertalet gånger på Riche, full som ett ollon och jävligt högljudd

mannen-som-tror-att-fräscha-tjejer-vill-ha-honom-för-jag-är-faan-kändis

passar väl in här
Citera
2007-02-15, 15:41
Medlem
johnjohns avatar
Gillar honom och till Kjelle kan jag bara säga ojdå en äldre man stöter på din tonårsdotter VAD OVANLIGT...
ps. tar han den i tvåan? ds.
Citera
2007-02-15, 15:47
Medlem
Atlantas avatar
Jag hörde av säkra källor (jo, faktiskt) att han ibland idkade könsumgänge med Camilla Henemark. Detta skule då ha hänt för ca 8-10 år sedan.
En kul anekdot är att Henemark ville alltid ha satsen levererad i ansiktet.
Citera
2007-02-15, 16:41
Medlem
wilt99s avatar
Citat:
Håll tråden på en lagomnivå nu va? Alltid ska det dyka upp att folk bajsar och pissar på varandra!

Antar du syftar på mitt inlägg. Dock inget trams bakom det, var en donna på Riche som berättade detta ang kissandet, verkar ju som han hänger där enligt andra postare också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in