• 2
  • 3
2007-02-26, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Ojdå, har inte hört något om ägaren till det stället. Jag har själv inte varit där, däremot ätit pizza i rummet intill.

vill man stödja en knarkhandlare och våldtäktsman så är man välkommen till candy club. se länken och beakta att det inte tagit slut där...våldtäkterna fortsätter dagligen...http://www.aftonbladet.se/nyheter/0006/20/porr.html
Citera
2007-02-26, 10:57
Medlem
Ojdå, det där låter ju inget vidare, milt sagt.
Citera
2007-02-26, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Ojdå, det där låter ju inget vidare, milt sagt.

därför är det dags att nån tar tag i problemet, förslagsvis att polisen gör en närmare granskning av klubben. både ekoroteln och andra instanser kan få att göra. klubben är dessutom svart...till stor del
Citera
2007-02-26, 11:33
Medlem
Låter som om du vet en hel del om sexklubbar, som den på Hornsgatan till exempel. Känner du någon som jobbat där eller?
Citera
2007-02-26, 13:35
Medlem
Jag har hört en hel del. Känner till folk som jobbat på de flesta klubbarna i stan...
Och den branschen är minst sagt tuff! Synd, eftersom pole dance är väldigt vackert att se på...om man tar bort klubbägarna, porren och strippandet...
Citera
2007-02-26, 13:44
Bannlyst
http://www.cabaretroyal.com/

Har har ni stil och klass

Ställer ligger precis vid odenplan, kostar 500 spänn i inträde
Citera
2007-02-26, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balders_balle
http://www.cabaretroyal.com/

Har har ni stil och klass

Ställer ligger precis vid odenplan, kostar 500 spänn i inträde

Känner två gamla royaltjejer. Kubben är vit och tjejerna är anställda av ett företag som heter Picus Varité AB. Det funkar så här där:
Antingen går du på garantilön, 30 kr/tim. Då får du inget utöver det, och strippar enligt schema osv.
Eller...så kör du provision, ingen timlön utan 10-20% av kostnaden. Du får inget när du strippar på scenen, när gubbarna har dig i knäet utan i privatrummen. De kostar från 2000 kr och uppåt. I ett 2000 kr rum får du i regel 200 kr själv. Efter ett tag har din coach, som faktiskt är kvinna, en utvärdering och du får reda på att du måste ta av dig trosorna i privatrummet.
Privatrummen kan variera. Ibland bubbelpool med nån hårig gubbe, eller förnedra någon i kinkyrummet, eller...beroende på din överenskommelse med arbetsledaren, så kan du även få rum i 20 000 kr-klassen. Ett exempel är när en oerfaren tjej får privatrum, sen efter ett tag får du gå ut och en annan tjej kommer in istället. Tjenen får privatrum hela natten - inte du. Varför då?
Jag har svaret...
Citera
2007-02-26, 14:56
Medlem
I stockholm finns det väl mer än 6 bra klubbar?
Citera
2007-02-26, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
I stockholm finns det väl mer än 6 bra klubbar?

Klubbar i sthlm som jag känner till:

Heartbeat

Candy Club

Kabaret Royal
Kino

Privé
Lady

Sen nån klubb på söder som jag inte vet ngt om...
Citera
2007-03-03, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1302
vill man stödja en knarkhandlare och våldtäktsman så är man välkommen till candy club. se länken och beakta att det inte tagit slut där...våldtäkterna fortsätter dagligen...http://www.aftonbladet.se/nyheter/0006/20/porr.html

men alltså, artikeln nämner inte ens candy club. Är catwalk numera candy club?

Dessutom är den från år 2000, kan inte saker ha ändrats på 7 år?
Citera
2007-03-04, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psb
men alltså, artikeln nämner inte ens candy club. Är catwalk numera candy club?

Dessutom är den från år 2000, kan inte saker ha ändrats på 7 år?

Samma företag (Fejt Invest), samma ägare, samma lokal - nytt namn. Så tvättar man smutsig byk lätt...
Citera
2010-09-08, 15:35
Medlem
Finns nog fler än sex klubbar, men några sexklubbar vill/känner jag inte till
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem