• 1
  • 2
2007-02-14, 14:04
Medlem
Deca7000s avatar
undrar vart dom bra sex klubbarna finns i sthlm?
vad för krav o sånt gäller...
Citera
2007-02-16, 01:08
Medlem
Nej !
Dyra och dåliga...
Citera
2007-02-16, 09:37
Medlem
Har inte varit på nåra direkta "sex-klubbar", men vi åkte ner jag och ett par vänner på strippklubb. Nåt jävla skitställe som hette Kino. Vi köpte privatshower, kostade över 6000/st. Men då fick man iofs också göra vad man ville så länge man hade kådis!
Citera
2007-02-16, 21:30
Medlem
Deca7000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magg0t
Har inte varit på nåra direkta "sex-klubbar", men vi åkte ner jag och ett par vänner på strippklubb. Nåt jävla skitställe som hette Kino. Vi köpte privatshower, kostade över 6000/st. Men då fick man iofs också göra vad man ville så länge man hade kådis!

är det en bordell??
Citera
2007-02-19, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deca7000
är det en bordell??

Njae, OFFICIELLT sett så är det en strippklubb. Jag vettefan hur det funkar det där riktigt haha. Har bara varit ner en gång på strippklubb å då var det bara ta för sig sålänge man betalade bra!
Citera
2007-02-19, 22:26
Medlem
TimeWarps avatar
nej det finns det inte
Citera
2007-02-21, 21:27
Medlem
Lollipops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magg0t
Du köpte alltså sexuella tjänster från tjejerna på Kino vilket i Sverige inte tillåts enligt lagen?
Citera
2007-02-21, 22:13
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lollipop
Du köpte alltså sexuella tjänster från tjejerna på Kino vilket i Sverige inte tillåts enligt lagen?

VArenda sex club i sverige säljer sex...är det nåt nytt?
Citera
2007-02-22, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimeWarp

berätta mer...hur går det till? gäller det verkligen ALLA tjejerna som jobbar där?

Jag vet bara att man --inte-- ska stödja Candy Club på Hornsgatan...
Citera
2007-02-22, 19:06
Medlem
Lollipops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimeWarp
Vad jag vet så är det inte olagligt att sälja sexuella tjänster i Sverige. Däremot är det sedan 990101 olagligt att köpa sådana.
Hur förklarar du detta med tanke på att tjejerna i de sex-klubbar du pratar erbjuder kunderna sexuella tjänster för pengar som därmed betalar en slant för lite knull?
Citera
2007-02-22, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollipop
Vad jag vet så är det inte olagligt att sälja sexuella tjänster i Sverige. Däremot är det sedan 990101 olagligt att köpa sådana.
Hur förklarar du detta med tanke på att tjejerna i de sex-klubbar du pratar erbjuder kunderna sexuella tjänster för pengar som därmed betalar en slant för lite knull?

Vad är då en sexuell tjänst? Privarposering där en tjej onanerar för dig i samma rum, du runkar, men får inte röra henne..är det en sexuell tjänst tex?

Eller massage med olja på överkroppen av en tjej som är naken...eller nakna tjejer i en bubbelpool medan du har badbyxor?
Citera
2007-02-22, 22:15
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1302
berätta mer...hur går det till? gäller det verkligen ALLA tjejerna som jobbar där?

Jag vet bara att man --inte-- ska stödja Candy Club på Hornsgatan...

ta prive som exempel....2000dollar för ett ligg....finns ju en del tursiter som gärna betalar för den "svenska synden" även om de flesta som arbetar där inte direkt är svenska....

Nej det gäller då kanske inte samtliga men de som vill dryga ut sin danspeng ställer gladeligen upp....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in