Citat:
Ursprungligen postat av pera
OK ni har givetvis rätt, men det är väl isf lika OT att skriva "det är bara fega människor som tar livet av sig/självmord är okristligt" och liknande som har skrivits? Det är också en form av moral och har knappast nåt med ämnet "skvaller" att göra det heller.
Så ta gärna bort mina inlägg om ni tar bort dessa också!
Citat:
Ursprungligen postat av Somte
Vad vill du egentligen ska avhandlas här?
Nu ska egentligen modereringsåtgärder tas i PM, men eftersom väldigt få här verkar ha fattat att de befinner sig i skvaller så tar jag det publikt.
Pera: De inläggen ska naturligtvis också raderas, dock så skrivs det runt 200 inlägg mellan varven jag är online, så det är aningen svårt att hänga med.
Somte: Skvaller om johanna, vad trodde du?
Övriga: Alla vet att hon är död, alla vet också att vissa tycker det är sorgligt och att vissa tycker att det var rätt åt henne, men vad har det att tillföra skvaller att ni skriver detta? RIP, VIF m.m bidrar inte, vilket jag skrivit en gång förut. Sen kan jag inte förstå hur vissa börjar sitt inlägg med "mycket ot nu men" eller "ot:". Vad tror ni kommer hända med de inläggen? Dom är ju ot, och ni vet om det, varför då posta det? Helt obegripligt för mej.
Det GÅR helt enkelt inte att hålla den här tråden i schack utan att användarna (ni alltså) själva förstår att onödiga ot-diskussioner inte bidrar till något. Så länge ni tycker att inlägg som "tragiskt" "rip" m.m. verkligen gör en skvalleravdelning mer läsvärd kommer det också att bli så, vilket är mycket synd. Det VERKLIGA skvallret druknar i allt nonsens. Vem bryr sej om vad kalle svensson i lyksele tycker om johannas död.
Hoppas verkligen ni förstår och vill göra den här tråden bättre som det är nu är den ointressant.
//Johnny_vicious, både som moderator och användare.
Edit: Skrev visst att skvaller var ointressant, menade den här tråden naturligtvis.