2007-02-13, 21:54
Bannlyst
Hej!

Min jobbarkompis säger att han kan fixa Xanor 2mg o vill ha 30 spänn/st. Låter inte det ganska mycket? Va e ett rimligt pris?
Citera
2007-02-13, 21:59
Bannlyst
Priset är väl kanske lite i överkant.
Men jag skulle då iaf inte säga att du blev blåst om det nu är 2mg.
Så jag tycker iaf du ska slå till hör med han annars om han inte kan gå med på 5 st för 100 kr alltså 20 pris.
Citera
2007-02-13, 22:01
Medlem
chaoswithins avatar
I mitt tycke är det väl ett okej pris att börja med, men om du hade tänkt använda det oftare än en gång eller två så bör du se dig om efter ett bättre pris, själv skulle jag aldrig betala mer än 20kr/st, och då ska jag fan vara desperat. (Lösningen heter internet)
Citera
2007-02-13, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
I mitt tycke är det väl ett okej pris att börja med, men om du hade tänkt använda det oftare än en gång eller två så bör du se dig om efter ett bättre pris, själv skulle jag aldrig betala mer än 20kr/st, och då ska jag fan vara desperat. (Lösningen heter internet)
jo ja har tänkt köpa via nåt internetapotek men nojjar som fan för tull o skit... men får försöka fixa ner till 20kr..
Citera
2007-02-13, 22:32
Medlem
Himmler!s avatar
15 kr för 1 mg xanor är väl rätt normalt så 30 kr för 2 mg är helt ok. Tänk på att 2 mg alprazolam motsvarar ungefär 40 mg diazepam (valium,stesolid)
Citera
2007-02-13, 23:03
Medlem
jrgbgs avatar
köper du en tablett så är det ok pris..köper du 5 tabletter e det fortfarande inte så farligt, men kör du ofta & vill ha hundratals så får du ju pruta rätt rejält..men då gäller det ju att den andre vill gå ner i pris.
Citera
2007-02-13, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Tänk på att 2 mg alprazolam motsvarar ungefär 40 mg diazepam (valium,stesolid)
Ok, det e så pass alltså, då kanske det e rätt schyst pris ändå.
Betyder det att effekten sitter i längre än om man tar t.ex 20mg stesolid?

Citat:
Ursprungligen postat av jrgbg
köper du en tablett så är det ok pris..köper du 5 tabletter e det fortfarande inte så farligt, men kör du ofta & vill ha hundratals så får du ju pruta rätt rejält..men då gäller det ju att den andre vill gå ner i pris.
kanske tänkt o köpa hundra st.
Citera
2007-02-14, 00:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGatsopare
Ok, det e så pass alltså, då kanske det e rätt schyst pris ändå.
Betyder det att effekten sitter i längre än om man tar t.ex 20mg stesolid?

kanske tänkt o köpa hundra st.
Då skulle inte jag betala mer en ca 5-10 kr tabletten max. När det gäller hundratals.
Citera
2007-02-14, 02:05
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Betalar 20 kr st i styckpris för både Xanor (2 mg) 1 mg 15 kr/st, stesolid,(10 mg) Dormicum ligger väl på 20 kr st om detär 7,5 mg, och 25 kr/st
Hundra pack ligger välpå 1000/1200 kr. Ibland mer.
Men dyrt är det, men men har man min tolelans mot Benzo, så kommer jag klara mix på 100 xanor i ett år. eller mer,

Så har vi det här uppe i allafall, antar jag kommer få läsa snart.
-Åhh-Får köpa 2 mh Alprazolam för 5 kr st. Men jag bor också i Sthlm.
Citera
2007-02-14, 02:57
Medlem
Gustavkukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Betalar 20 kr st i styckpris för både Xanor (2 mg) 1 mg 15 kr/st, stesolid,(10 mg) Dormicum ligger väl på 20 kr st om detär 7,5 mg, och 25 kr/st
Hundra pack ligger välpå 1000/1200 kr. Ibland mer.
Men dyrt är det, men men har man min tolelans mot Benzo, så kommer jag klara mix på 100 xanor i ett år. eller mer,

Så har vi det här uppe i allafall, antar jag kommer få läsa snart.
-Åhh-Får köpa 2 mh Alprazolam för 5 kr st. Men jag bor också i Sthlm.

Om man tar 15 kr/st för 10 MG valium, var borde man då ta för ett hundra pack av samma produkt?
Citera
2007-02-14, 03:03
Medlem
Unbalanceds avatar
Är du inte bensoberoende eller på annat sätt storkonsument så är det väll ingenting att kivas om men jag tycker det
är ett överpris.
Fast det är ju som man brukar säga - det som är dyrt för mig är inte dyrt för den andre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in