2007-02-13, 02:07
Bannlyst
jag åt det mycket förr, gjort uppehåll i drygt ett år och nu har jag väl använt det som leksak några gånger. jag fick inga direkt trevliga effekter som jag brukade få. det enda jag har märkt är att koncentrationssvårigheterna blir brutala och jag får läsa om saker (om jag konverserar över msn till exempel) några gånger innan jag kopplar det. samt att ljud blir väldigt höga (ffs, ljudet snor min effekt)
resistent mot stilnoct?
jag kan även nämna att det kvittar om jag smäller i mig 5mg x 15-20st. jag märker ingen större skillnad än om jag bara tar några få. skillnaden är väl att dagen efter består av huvudvärk, slöhet och delvis illamående.
jag har även stesolid hemma. en snäll läkare och en journal på flera meter så jag kan i stort sätt fixa vad som om jag bara planerar att upplägg (vilket jag klarar). så, vad ska jag begära?
ångesten börjar bli outhärdlig, är diagnotiserad som schizofren även om jag inte direkt kan påstå att detta stämmer. jag är mest bara ute efter någon slags verklighetsflykt, försvinna bort en stund och.. jag vet inte. allt för att stå ut med livet och inte avsluta det?
alla tips välkomnas :]
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in