Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2007-02-12, 12:49
  #25
Medlem
JemyMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glyo
Utvecklades väl från början till Mac?

Japp. De använde det för att dema GeForce 3 på PowerPC.
Citera
2007-02-12, 12:50
  #26
Avstängd
Doweykos avatar
Det är ett trevligt lir om man bortser från "Library" som blev jävligt långtråkigt efter en minut.
Citera
2007-02-12, 16:06
  #27
Medlem
FillilutteN2s avatar
Tycker lätt att Halo ska upplevas på Xbox, med projektor och några goda vänner.
Inte ofta FPS-spel lyckas så bra via gamepad men här måste jag säga att PC-versionen inte har i närheten samma spelkänsla som Xbox-versionen.

Självklart kan bara du ta reda på svaret, olika från person till person som med allt här i livet.

/ filli
Citera
2007-02-12, 19:01
  #28
Medlem
elleps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JemyM
Har spelet en okej storyline och är den bra berättad?


Den är så bra berättad att efter jag installerat Halo så spelade jag 11h utan minsta pause för att göra mer eller mindre samma visa dagen efter och få det utspelat. Rekommenderar det, varmt.
Citera
2007-02-12, 19:07
  #29
Medlem
JemyMs avatar
Är på bana #4 nu. Det är ok än så länge men #3 var ganska tjatig. Rusa genom likadana korridorer upp och ner = bläh. Menmen.
Citera
2007-02-12, 19:52
  #30
Medlem
Gustavkukens avatar
Spelade det när det först kom till Xbox, tycker det är grymt överskattat. Storyn är inte mycket att hurra för, den finns ju där, men spelet är inte speciellt storydrivet och man bryr sig inte heller speciellt mycket om den.

Rymdvarelser attackerar människoskepp, skeppet går sönder, människor flyr till Halo och krigar mot utomjordingarna. Typ.

Dock var det ett helt ok spel, faktiskt rätt så bra, dock otroligt överskattat och överhypat!

Förstår inte vart alla dessa hyllningar kommit ifrån.
Citera
2007-02-12, 20:16
  #31
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JemyM
Är på bana #4 nu. Det är ok än så länge men #3 var ganska tjatig. Rusa genom likadana korridorer upp och ner = bläh. Menmen.

Spela inte på för enkel svårighetsgrad skrev jag ju
Citera
2007-02-12, 21:35
  #32
Medlem
techno_the_kings avatar
Måste ju säga att jag tillhör den skaran som hyllar spelet,fick med en demoskiva på spelet från Pc för alla el om dä va Pc gamer,fastnade för spelet direkt & beställde liret samma dag från en webbutik gillar storyn dock så har jag inte lirat ut det då det är en enorm repa rätt över skivan & skivan går givet inte att läsa

Jaja Halo ska liras på pc med tagentbord & mus pallar inte med handkontroll längre iallafall inte när jag lirar actionspel som tex Halo Battlefield mm,,

Multi på Halo är underbart dock så fanns det ju knappt några servrar sist jag lirade så det får väl bli te att lira på Xfires servrar nästa gång
när & om Halo 2 & 3 kommer te pc så ska givetvis ett ex av var inhandlas dock så får jag köpa första Halo igen så att man kan lira färdigt spelet..
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback