• 1
  • 2
2007-02-13, 15:11
Medlem
Ostmackans avatar
Kanske är så att jag är omogen, men jag står för vad jag gör, och för mina handlingar. Om man jämnför med mina polare, så är jag förbaskat mycket lugnare än dem, tar även mycket eget ansvar, för min skolgång osv. Bor ensam hemma, och klarar det utan några som helst problem.

Men ang. att jag är provokativ får jag hålla med er om att det är omoget, kanske den delen av min hjärna helt enkelt inte har hängt med i resten av utvecklingen?

Som många skriver, så ska jag lägga av med alkoholen ett par månader, och se hur det utvecklar sig. För tillfället dricker jag förvisso bara öl, men det gör jag ofta, och mycket.

Och nej, jag har inte fått stryk särskilt många gånger, och i majoriteten av de ytterst få fallen så har det ej varit för att jag har provocerat, utan det har varit andra fulla/påtända människor som har anfallit mig. Till dem har jag inte sagt ett ord.
Citera
2007-02-13, 20:43
Medlem
nonameds avatar
Omoget betende när man dricker. Rätt normalt att någon sticker ut ibland. Du kan stöta bort folk med ett agresivt betende. Fast dom flesta brukar ha hänsyn till det. Så du gör nog rätt i att ta det lugnt med alkholen ett tag för det kan vara första tendnserna till alkolism men ska inte måla fan på väggen. Som sagt beror helt på vad du blir arg för. En del är så att om dom går och är arga på något lite smått så blir dom ass arga på fyllan. Kan vara så lätt bara? Som sagt beror helt på.
Citera
2007-02-13, 20:50
Medlem
Made of stones avatar
Jag kan känna igen mig i lite som det trådskaparen pratar om.
I fyllan så tycker jag ibland om att säga chockerande saker, obscena grejer.
Varför vet jag inte..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in