Sista konspirationen är att hennes son var far till hennes dotter och hon tog livet av sig inför dettas eventuella uppdagande. Mina pengar ligger dock på att Stern hade ett finger med i spelet.
1. Howard had Anna have the baby in Bahamas.
2. Bahamas law says at the time of birth the man who signs the birth certificate is the legal father.
3. Daniel is rubbed out!
4. The Baby is still in the Bahamas, hence outside of United States control.
5. Anna is dead with potentially Howard's pills (HOW CONVENIENT HOWARD)
6 The Boat would have been a back up plan for Howard.
7 The Courts will give the money to the closest relative (the baby).
8. Howard is the legal father under Bahamian law.
9 Howard controls the estate until the child reaches the age of majority under Bahamian law.
10. If it smells bad, it is bad ask Rosie's girlfriend!
ger inte mycket för den kommentaren eftersom de uppenbarligen inte har koll på juridik. oavsett vad lagen säger om faderskap på bahamas är ans amerikansk medborgare och därmed gäller amerikansk lagstiftning vid fördelande av dödsboet.
Det finns en video på Anna Nicoles dödskamp, som tidigare idag såldes till media för några miljoner kronor. Jag förväntar mig att den så smångingom dyker upp på FB -- gamla, pålitliga FB. Någon som sett den på nätet än?
Självklart har Howard K Stern nåt med detta att göra. För den olycklige som råkade fastna på Anna Nicole Show, såg vi ju allt för väl (med odrogade ögon) hur HKS avskydde båda Anna och "den andra" vännen; Lebban!
I detta fallet tror jag HKS agerade lite för snabbt i att avverka sina hinder mot miljarderna. Men tiden lär utvisa, om han nu var smart nog eller ej.
Det finns en video på Anna Nicoles dödskamp, som tidigare idag såldes till media för några miljoner kronor. Jag förväntar mig att den så smångingom dyker upp på FB -- gamla, pålitliga FB. Någon som sett den på nätet än?
du har inte funderat på att kolla igenom tråden innan du ställer den frågan?
såja, quincy har talat:
¤ans hade haft magsjuka i flera dagar och hittades på rummet av "sköterskan" och livvakten som försökte väcka henne till liv
¤doa på sjukhuset
¤det fanns inga fysiska skador på kroppen som bidragit till döden
¤det fanns bara små fel på hjärtat och i tarmarna som måste kollas.
¤det hittades inga piller i magen men toxicologiprovsvaren är ej klara
¤det finns ingen klar dödsorsak
¤ytterligare hjärt/hjärn/vävnadsprover behövs
¤det kommer ta mellan 3 och 5 veckor innan dödsorsak fastställs
farbror polischefen meddelade följande:
¤inga bevis om brott
¤inga illegala droger, men receptbelagd medicin
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!