Flashback bygger pepparkakshus!
2007-02-09, 19:20
Medlem
MissTakens avatar
Ojoj, det kommer nog krigas om att få göra DNA-tester och bevisas vem som är fadern till lillflickan. Enligt artikeln här så är den lilla god för 11 miljarder...

http://www.expressen.se/index.jsp?a=872119

Har inget ljud på Liveleak-filmerna, är det så för alla eller är det som vanligt bara hos mig det strular...?
.
Citera
2007-02-09, 19:22
Medlem
apskeletts avatar
jag hör fint på liveleak. och den lilla är inte god för pengarna.. än.. tvisten är inte avgjord hos usas högsta domstol
Citera
2007-02-09, 19:26
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskelett
jag hör fint på liveleak. och den lilla är inte god för pengarna.. än.. tvisten är inte avgjord hos usas högsta domstol

Ante mig att det bara var här men värt att fråga om varje fall.

Står så här "Den moderlösa Dannielynn är god för drygt elva miljarder kronor." och jag bara upprepade. Kanske finns andra pengar än just de som det tvistas om...?
.
Citera
2007-02-09, 19:27
Medlem
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...996361,00.html

Är det verkligen ANS, ser ju fan ut som en sliten gris, med lösögonfransar!
Ingen likhet alls med supervampen med det vackra fejset.

Annars, klart mord detta. Howard K Stern är en moneygrabbing ho som nu just begått sitt andra mord, snart stryker väl bäbben med också, efter att han sett till att han fått stålarna på det torra.
Tyvärr ser jag ett typiskt OJ Simpson scenario utspela sig. Howard går fri, han är ju inte dum nog att lämna avslöjande bevis efter sig och eftersom man måste bevisa beyond reasonable doubt i US of A att man är skyldig till mord så...tja ba till att det fula aset åker fast.

Fan, Anna...du är saknad! Du skulle ha hookat med mig istället, jag hade i alla fall inte mördat dig. RIP min ljuva...
Citera
2007-02-09, 19:29
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Ante mig att det bara var här men värt att fråga om varje fall.

Står så här "Den moderlösa Dannielynn är god för drygt elva miljarder kronor." och jag bara upprepade. Kanske finns andra pengar än just de som det tvistas om...?
.
nej det är oljepengarna. anna nicole var enligt de flesta rapporter (foxnews cnn, ingen länk, lyssnar på tvn) personligen barskrapad. hennes förra advokat sade upp sig på det att hon och stern inte kunde betala de lite över $100k de var skyldiga henne
Citera
2007-02-09, 19:32
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
nej det är oljepengarna. anna nicole var enligt de flesta rapporter (foxnews cnn, ingen länk, lyssnar på tvn) personligen barskrapad. hennes förra advokat sade upp sig på det att hon och stern inte kunde betala de lite över $100k de var skyldiga henne

Oki, tack! Märklig formulering av journalisten. Hon kan ju inte vara god för nåt hon inte har - fan tom JAG kan ju springa omkring och säga att jag är mångmiljonär i sånt fall.
.
Citera
2007-02-09, 19:39
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Oki, tack! Märklig formulering av journalisten. Hon kan ju inte vara god för nåt hon inte har - fan tom JAG kan ju springa omkring och säga att jag är mångmiljonär i sånt fall.
.
hon är "journalist" på ab....
Citera
2007-02-09, 19:46
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
hon är "journalist" på ab....

HAN och Expressen men annars blev det rätt.

"Av CARL V ANDERSSON carl.andersson@expressen.se
Publicerad:
2007-02-09 18:58
Uppdaterad:
2007-02-09 19:07"
Citera
2007-02-09, 19:47
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
HAN och Expressen men annars blev det rätt.

"Av CARL V ANDERSSON carl.andersson@expressen.se
Publicerad:
2007-02-09 18:58
Uppdaterad:
2007-02-09 19:07"
ah, tyckte du skrev hon i ditt förra inlägg

whatever, quincy skall tala om lite mer än en timme.. får se vad han säger
Citera
2007-02-09, 19:49
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
ah, tyckte du skrev hon i ditt förra inlägg

whatever, quincy skall tala om lite mer än en timme.. får se vad han säger

"Hon" som i lillflickan menade jag, sorry om jag var oklar.

Uppdatera oss här i tråden om det finns nåt att uppdatera om tack.
.
Citera
2007-02-09, 19:58
Medlem
apskeletts avatar
okidok
Citera
2007-02-09, 20:01
Medlem
Teflonmannens avatar
Anna Nicole Smiths överraskande(?) bortgång kanske kommer att räknas som den dag då bloggvärlden blev en del av accepterade mainstream-media. Bland annat Aftonbladet kör på så det ryker med rapportering från den svenska bloggosfären:
http://www.aftonbladet.se/vss/lasarb...996661,00.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in