2007-02-08, 14:55
Medlem
Thalassas avatar
Finns det någon nätbutik som man kan inhandla poppers från? Varför är det så fantastiskt kul att vara poppad och bränna sönder sin hjärna?
Citera
2007-02-08, 15:47
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thalassa
Finns det någon nätbutik som man kan inhandla poppers från? Varför är det så fantastiskt kul att vara poppad och bränna sönder sin hjärna?
Jaha. Jag förstår inte din tråd? Vill du klaga på de som använder poppers eller beställa själv? Eller båda sakerna?
Nej jag använder inte poppers, men hittar ganska mycket sidor när jag söker på "poppers buy" på google.
Citera
2007-02-08, 15:49
Bannlyst
Så sjukt kul är det inte men lite småkul första gångerna man provar eller när man är full. Men som West-en sa, googla.
Citera
2007-02-10, 14:52
Medlem
Thalassas avatar
Jag är naturligtvis medveten om att det finns sidor som säljer poppers. Jag vänder mig till er för att få tips på billiga, pålitliga nätbutiker med kort leveranstid. Min andra fråga var, om möjligt, ännu klumpigare formulerad. Jag menade att jag själv skrattar hejdlöst under det kortvariga ruset just åt känslan av att bränna sönder hjärnan. Stämmer min upplevelse av att det är väldigt skadligt och i så fall varför är det så roligt?
Citera
2007-02-10, 15:45
Medlem
ap47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thalassa
Stämmer min upplevelse av att det är väldigt skadligt och i så fall varför är det så roligt?

Från http://en.wikipedia.org/wiki/Poppers

Citat:
The neurotoxic effects of prolonged nitrate abuse include neurological syndromes that reflect damage to parts of the brain involved in controlling cognition, movement, vision, and hearing. Cognitive abnormalities can range from mild impairment to severe dementia. Other effects can include difficulty coordinating movement, limb spasms, and loss of feeling, hearing, and vision.

Verkar ju inte vara särskilt hälsosamt. Sen kan man ju fråga sig hur många som orkar hålla på med "prolonged nitrate abuse", så roligt är det väl inte i längden...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in