• 1
  • 2
2007-02-08, 09:54
Medlem
Har ni några tips på hur man agerar/visar intresse för att vilja något mer efter ett one night stand? (och ni som har principen att man aldrig går vidare efter ett sådant behöver inte skriva det eftersom jag själv har en annan uppfattning och inte är ute efter att höra åsikter om just det).
Citera
2007-02-08, 10:00
Medlem
Sms?

Med dagens teknik så har man ju faktiskt möjligheten att skicka iväg ett litet sms som är ganska fritt från förödmjukelse om det inte besvaras, men som fortfarande talar sitt tydliga språk. Det förutsätter ju i och för sig att du har personen i frågas nummer, annars blir det ju betydligt krångligare.

Sedan finns där ju frågor du kan ställa dig som kanske ger en ledtråd om hon vill att du ska höra av dig. Stannade hon/han länge på morgonen? Lämnade han/hon sitt nummer eller fick du be om det? etc.

Lycka till
Citera
2007-02-08, 10:22
Medlem
TimeWarps avatar
Bjud över personen på ett nytt samlag?
Citera
2007-02-08, 10:45
Medlem
flowss avatar
"Du har inte lust att hitta på något (annat) någon gång?"
Citera
2007-02-08, 11:51
Medlem
maylas avatar
Haha. Jag gjorde en charmig en for inte sa lange sen som verkade ga hem:

Detta ar om ni av nagon orsak inte utbytt telefonnummer. (Du lar ju marka om personen gillar dig pa riktigt eller bara for sexet...) Dra hem till denna efterat pa en overraskningsvisit. Ar personen i fraga inte hemma, lamna en lapp pa dorren med nummer o sa.

Annars ar det ju jakligt latt med SMS. Du kan ju fraga om personen vill ses igen, och sa kan ni ju antingen knulla mera o lara kanna varandra pa sa vis, eller bli lite "seriosare" pa en gang och dra ut pa fika och sadar.

Sjalv kan jag tycka att sjalva fragandet om telefonnummer efterat kan vara jobbigt. Man vet ju aldrig hur personen kommer att reagera. Men da far det val bara eller brista.
Citera
2007-02-08, 12:06
Medlem
Har hans nummer, vi har redan sms:at lite flirtigt en gång efteråt. Frågan är hur man går vidare...Hur skulle ni uppfatta det om man sms:ar nåt som är lite erotiskt? Som att man vill fortsätta vara oseriös? Annars kan man ju förstås gå rakt på sak och fråga "vill du ses igen" men då tappar man ju lite av spelet och flirtandet å andra sidan.
Citera
2007-02-08, 12:24
Medlem
ojz0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cafergot
Har hans nummer, vi har redan sms:at lite flirtigt en gång efteråt. Frågan är hur man går vidare...Hur skulle ni uppfatta det om man sms:ar nåt som är lite erotiskt? Som att man vill fortsätta vara oseriös? Annars kan man ju förstås gå rakt på sak och fråga "vill du ses igen" men då tappar man ju lite av spelet och flirtandet å andra sidan.

Är du av kvinnligt eller manligt kön?

Jag antar för en minut att du är flicka här.
Om ni träffades på fest/krogen så kan du fråga om han ska ut igen, om ni kanske kunde träffas då eller något. I annat fall så kan du bjuda hem honom på middag; Vägen till en mans hjärta går genom magen
Citera
2007-02-08, 21:36
Medlem
straycats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojz0r
Är du av kvinnligt eller manligt kön?

Jag antar för en minut att du är flicka här.
Om ni träffades på fest/krogen så kan du fråga om han ska ut igen, om ni kanske kunde träffas då eller något. I annat fall så kan du bjuda hem honom på middag; Vägen till en mans hjärta går genom magen

Vad blir det för mat ?
Citera
2007-02-08, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av straycat
Vad blir det för mat ?

Hahaha.....ja det får väl vara nåt med afrodisiakum i Problemet är att han bor 20 mil bort. Och ja, jag är en tjej.
Citera
2007-02-09, 01:55
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mayla
Dra hem till denna efterat pa en overraskningsvisit. Ar personen i fraga inte hemma, lamna en lapp pa dorren med nummer o sa.
Gjorde du så? Tänk om.. han inte hade städat? Eller.. hade någon annan över? Kul att det gick vägen för dig, men jag skulle bli dödsförskräckt om någon kom oanmäld. Speciellt någon som hade penetrerat mig.

Cafergot: Ja men orkar man alltid med den där spänningen/flirten osv. Klart att det är jobbigt att analysera ALLT speciellt efter så kort tid.. men tror du inte att du känner av om han är intresserad eller ej?
Citera
2007-02-09, 06:16
Medlem
ojz0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av straycat
Vad blir det för mat ?

Jag skulle i så fall vilja se något med kött. Kanske ett gott vin till om de är i vinåldern.

Citat:
Ursprungligen postat av Cafergot
Hahaha.....ja det får väl vara nåt med afrodisiakum i Problemet är att han bor 20 mil bort. Och ja, jag är en tjej.

20 mil kan bli lite knepigt ja.
Hur gamla är ni?
Citera
2007-02-09, 08:19
Medlem
20 mil kan bli lite knepigt ja.
Hur gamla är ni?[/quote]

30-årsåldern =)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera