2012-09-24, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zatzy
Stämmer bra det.
Kan du utveckla lite eller? Det här är högintressant även politiskt om det stämmer.
Citera
2012-09-24, 16:27
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noicer
Ljus, skärpa osv men prisvinnaren är JÅ:s högra armbåge med en liten grå aura.
Ser inte alls särskilt fel ut nånstans, då ser den andre lika inklistrad ut. Den grå auran är väl en ljus armbågslapp på kavajen?
Citera
2012-09-24, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Ser inte alls särskilt fel ut nånstans, då ser den andre lika inklistrad ut. Den grå auran är väl en ljus armbågslapp på kavajen?

Den är inte fejk. Kan ev. droppa namnet på snubben (och möjligen en och annan åsiktsregistrering) så fort någon moderator kan kolla "historiken" i mitt självcensurerade inlägg åt mig. Ville inte släppa namnet först då killen inte verkar helt "i fas" med sig själv så att säga, och det kan man ha lite respekt för.
Citera
2012-09-26, 00:35
Medlem
Spy-Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkfanjunkan
Den är inte fejk. Kan ev. droppa namnet på snubben (och möjligen en och annan åsiktsregistrering) så fort någon moderator kan kolla "historiken" i mitt självcensurerade inlägg åt mig. Ville inte släppa namnet först då killen inte verkar helt "i fas" med sig själv så att säga, och det kan man ha lite respekt för.
Kan du vara snäll och förklara på vilket sätt Jimmie Åkesson har ett ansvar för vilka han fotograferas med? Kända personer får finna sig i tid och otid att ställa upp på bild med andra människor. Det händer ofta att för dom främmande människor dyker upp och ber om en bild tillsammans.

Så vem personen bredvid Jimmie än är så förstår jag inte relevansen?
Citera
2012-09-26, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spy-X
Kan du vara snäll och förklara på vilket sätt Jimmie Åkesson har ett ansvar för vilka han fotograferas med? Kända personer får finna sig i tid och otid att ställa upp på bild med andra människor. Det händer ofta att för dom främmande människor dyker upp och ber om en bild tillsammans.

Jimmy Åkesson behöver bara stå till svars inför sina väljare såklart. Däremot är det intressant och väldigt relevant skvaller om det är så att Jimmy låter sig fotograferas med personer som öppet har de åsikter SD låtsas ha lämnat bakom sig.

Så frågan är vad ditt inlägg har på en skvallertråd att göra? Blev du ledsen över att någon klankar ner på den käre ledaren?
Citera
2012-09-26, 07:49
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spy-X

Beror på vart bilden är tagen. Heil Hitler!
Citera
2012-09-26, 16:08
Medlem
Rimberts avatar
Jimmie har i alla fall perfekt höga fotvalv, som jag hörde från mina podiatrikretsar.
Han är en perfekt reminecens från den högtstående bronsåldern, med höga fotvalv, kombinerat med härligt behårade underarmar och oemotståndliga små öron.

En ubermensch på alla sätt.

Min favoritpolitiker, utan tvekan, med både hår på skallen och en härligt upprättstående hållning, med en effektiv gångstil.
Han kombinerar det bästa från flera modestilar.

Men någon borde säga ifrån om tänderna och glasögonen.
Töntlooken har aldrig varit gångbar i längden.

Har inget annat erinra, mer än kanske hans dialekt, men det är väl något för en talpedagog att försöka bena upp och rätta till.
Senast redigerad av Rimbert 2012-09-26 kl. 16:45.
Citera
2012-09-26, 17:26
Medlem
Spy-Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Beror på vart bilden är tagen. Heil Hitler!
Såvida inte bilden är tagen på ett ökänt uppenbart träningsläger för dödsknarksnazister så lär det knappast kunna läggas Jimmie till last.

För övrigt, vad talar för att bilden inte är photoshoppad?

Heil Hitler på dig själv lille vän.
Citera
2012-09-26, 19:27
Medlem
riskfaktors avatar
Citat:
Åkesson umgås med extremhögerns nationalister https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/483202_350036268417790_1753515554_n.jpg

Här har ni personen i fråga ***censur*** . Jag var själv närvarande, och dessa två pratade friskt (lite druckna då) om hur man skulle få ut alla icke-svenskar ur landet. Grundtanken var det att: även fast man inte är född i Sverige så är man inte svensk.

edit: censur
Svammel från gurkfanjunkan. Sånt som ovanstående gör bara att SD får fler röster och Avpixlat mer läsare!
Citera
2012-09-26, 21:58
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:

Ett jävla tjat om bilden. Kläm ur dig vem det är som Åkersork står bredvid nu och i vilket sammanhang.
Citera
2012-09-26, 22:27
Medlem
Spy-Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoogBeat
Ett jävla tjat om bilden. Kläm ur dig vem det är som Åkersork står bredvid nu och i vilket sammanhang.
+1 på den.

Med tanke på gurkfanjunkans posthistorik så är det obegripligt varför denne skulle vilja undahålla något som smutskastade Jimmie Åkersork.
Citera
2012-09-30, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Ett "inte" för mycket? Du menar kanske typ "även fast man är född i Sverige så är man inte svensk" (om man har utländska föräldrar?)

Ja, fast så är det ju redan enligt dagens svenska lagstiftning och så har det alltid varit. Så är det i de allra flesta av jordens nationer. Jus Soli är undantaget och Jus Sanguinis är normen.

Det är bara efterblivna lallare som har glott för mycket på judeoamerikansk skit-TV som tror att man räknas som svensk om man föds i Sverige. Judarna i västerländsk media vill att det ska bli så i alla vita länder, så att alla icke-vita som föds i våra länder barn ska få stanna, men det är inte så i en majoritet av alla jordens nationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in