2010-07-01, 22:01
  #277
Medlem
Mehrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
Min källa är mycket mycket trovärdig. En av sveriges mest framstående skvallerjournalister. Tydligen så jobbar de rätt mycket med den här storyn på redaktionen, men väntar in Åkessons första riktiga politiska utspel först. Man är ganska säker på att det kommer. Bildbevis vet jag inte om det finns, men hans lilla kuk kan väl inte vara så svår för något att dokumentera.

Börjar närma sig till valet nu. Din vän verkar ha hållit på den här informationen i flera år verkar det som. Har din "vän" uttryckt exakt när han kommer släppa sin "story". J har ju allt bra gjort väldans många politiska utspel och ni är det ju bara någon månad kvar till valet så jag undrar verkligen vad det är din "vän" väntar på?

Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Så jävla ful är väl inte Åkesson? Enormt välskapt jämfört med Mona Sahlin och Moud tex.

Han ser väl ganska alldaglig ut.

Jag är nu iofs kille så jag är nog inte rätt person att avgöra huruvida J är snygg. Men jag har en kurdisk tjejkompis som inte vet ett skit om varken SD eller politik men som vid första synen på J sa att hon ville knulla honom. Så uppenbarligen finner vissa kvinnor honom rätt så attraktiv.

Han var iofs rätt så vet och WT-aktig för några år sedan. Men med åren har han verkligen blivit allt mer alldaglig.
Citera
2010-07-02, 02:47
  #278
Medlem
LakritstroIIets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mehr
Jag är nu iofs kille så jag är nog inte rätt person att avgöra huruvida J är snygg. Men jag har en kurdisk tjejkompis som inte vet ett skit om varken SD eller politik men som vid första synen på J sa att hon ville knulla honom. Så uppenbarligen finner vissa kvinnor honom rätt så attraktiv.
Troligen ville hon förnedra honom ordentligt. Vi talar riktigt grova grejer som inte lämpar sig i tryck.
Citera
2010-07-02, 15:47
  #279
Medlem
(kungen gift med en brasilianska, kungen själv invandrarbarn då mamma var engelsk, liksom farmor osv...)

Du kan inte mycket historia märker jag. Konunges mor var prinsessan Sibylla, från Tyskland, alltså gift med kronprins Gustav Adolf, som f.ö omkom i en flygolycka på Kastrup). Farmodern var gift med Gustav den V och han var också gift med en tyska vid namn Viktoria. Det var hon om anlade Solliden på Öland
Citera
2010-07-02, 16:31
  #280
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seman
(kungen gift med en brasilianska, kungen själv invandrarbarn då mamma var engelsk, liksom farmor osv...)

Du kan inte mycket historia märker jag. Konunges mor var prinsessan Sibylla, från Tyskland, alltså gift med kronprins Gustav Adolf, som f.ö omkom i en flygolycka på Kastrup). Farmodern var gift med Gustav den V och han var också gift med en tyska vid namn Viktoria. Det var hon om anlade Solliden på Öland
Ett rätt, kungens mor var Sibylla av Sachsen-Coburg-Gotha de träffades i London och jag mindes nåt om att det talades engelska hemma.

Farmor, som var gift med Gustav VI Adolf, var däremot Margareta av England som de skriver i släktträdet på http://www.royalcourt.se/kungafamiljen/attenbernadotteslakttrad.4.19ae4931022afdcff380001 0665.html eller Margaret av Connaught som de skriver på wikipedia

Farfarsmor var Viktoria av Baden, gift med V-Gustaf
Citera
2010-07-02, 16:46
  #281
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mehr
Börjar närma sig till valet nu. Din vän verkar ha hållit på den här informationen i flera år verkar det som. Har din "vän" uttryckt exakt när han kommer släppa sin "story". J har ju allt bra gjort väldans många politiska utspel och ni är det ju bara någon månad kvar till valet så jag undrar verkligen vad det är din "vän" väntar på?



Jag är nu iofs kille så jag är nog inte rätt person att avgöra huruvida J är snygg. Men jag har en kurdisk tjejkompis som inte vet ett skit om varken SD eller politik men som vid första synen på J sa att hon ville knulla honom. Så uppenbarligen finner vissa kvinnor honom rätt så attraktiv.

Han var iofs rätt så vet och WT-aktig för några år sedan. Men med åren har han verkligen blivit allt mer alldaglig.
Störtskön ödets ironi.....
Men att en blattebrud så där rätt upp och ner vill knulla honom är väl just det.....
Men vill han ha henne..??..Och hur vit är Jimmy..??
Citera
2010-07-13, 17:51
  #282
Medlem
Nån som är intresserad av att köpa Jimmie Åkessons teve?
Nu har han tröttnat på den "fria" televisionen
http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=115422967
Citera
2010-08-04, 21:50
  #283
Medlem
bergwall94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frappant
Skvaller eller inte?

Som SDU Syd-ordförande under tidigt 2000-tal var han rena Osama bin Laden, ingen visste var han var eller vad han gjorde. Precis som skägget producerade han dock ibland visst material för release från sin hemliga kammare. Hans solorace som ordförande var totalt, ALL information behölls och alla beslut togs av honom själv vid hans privata skrivbord i största hemlighet. Det var värre än Harry Trumans skrivbord på vilket det lär ha stått en skylt med lydelsen the buck stops here, det handlade snarare om the whole fuck stops here.

Hans förmåga att entusiasmera och få med sig folk var dock minst lika stor som om han varit en begagnad plastpåse. Han var lika skicklig på att bygga upp sitt kontaktnät som Gollum. Än idag minns många f d SDU Syd-medlemmar inte mer än att de troligen hade en distriktsordförande och att han hade något -son-namn.

Familjen lär höra till en av hemstaden Sölvesborgs rikare vilket utgör en tydlig kontrast till SD:s ledarskikt som i övrigt mest har bestått av rena slödderproletärer, se bara på Jimmy Windeskog, osalig i åminnelse här på forumet.


enligt wikipedia är han född i kristianstadslän inte i sölvesborg. Han bor där nu men hans hemort är Ivetofta, kristianstadslän.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Jimmie_%C3%85kesson
Citera
2010-08-05, 01:09
  #284
Medlem
Spelvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergwall94
enligt wikipedia är han född i kristianstadslän inte i sölvesborg. Han bor där nu men hans hemort är Ivetofta, kristianstadslän.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Jimmie_%C3%85kesson
Kul! Ivetofta är namnet på församlingen och kyrkan i Bromölla, som ligger 6 km väster om Sölvesborg, på den skånska sidan. Alltså föddes han i Ivetofta församling i Bromölla. Bromölla är ett typiskt arbetsinvandringssamhälle, invandrarna består till största delen av greker (70-talet) och galizer (mellankrigstiden) från nuvarande Ukraina. Sölvesborg hade inga invandrare att tala om tills i början av 80-talet då det kom dit 50 rumänska familjer som utvisats från Rumänien på grund av att männen var kriminella. Efter bara några månader hade det installerats elektroniska alarm i alla butiker i staden. Fast jag vill minnas att Jimmie Åkessons föräldrar drev en lampaffär i Valje utanför Sölvesborg, men på den skånska sidan (Valje ligger på gränsen mellan landskapen/länen och delas av en bäck, största delen ligger dock i Skåne).
Citera
2010-08-05, 10:59
  #285
Medlem
Spelvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frappant
Familjen lär höra till en av hemstaden Sölvesborgs rikare vilket utgör en tydlig kontrast till SD:s ledarskikt som i övrigt mest har bestått av rena slödderproletärer, se bara på Jimmy Windeskog, osalig i åminnelse här på forumet.
Visserligen är Sölvesborg en arbetarstad, men hur rik kan man bli på att sälja lampor? Det var inte en så stor affär i en liten by utanför en liten stad som Sölvesborg. Visserligen gick Riksväg 15/E66:an förbi där på den tiden, men det kan väl inte ha genererat så många kunder?! Jag funderar på om möjligen det faktum att Den Stora Möbelaffären (som också sålde lampor) Zimmerdahls Möbler som var ägd av JUDAR kan ha varit en avgörande anledning till att Lille Jimmie engagerade sig i det då nazistpräglade SD...?
Citera
2010-08-05, 15:59
  #286
Medlem
freeriderXIIs avatar
Vore kul om han bytte namn till Runheim och förföljde sportjournalisten namnnässigt :-)
Citera
2010-08-05, 18:21
  #287
Medlem
Ja,va faan...
Vår nuvarande statsministers farsa är en fylltratt då kan väl våran nästa ha haft en lampaffär på vischan......
Citera
2010-08-05, 19:16
  #288
Medlem
Spelvins avatar
Jo, jag bara funderar på hur det var egentligen. Det var någon intervju med Åkesson där han berättade om sina föräldrars affär. Jag köpte en lampa där för mer än 30 år sedan, men när jag skulle köpa en till likadan tio år senare så hade affären bytt inriktning, de sålde persienner och markiser tror jag det var, jag minns inte säkert. Det enda jag minns med säkerhet är vilken byggnad det rörde sig om som Åkesson nämnde i intervjun. Men jag vill minnas att han påstod att det var lampaffären som hans föräldrar ägde. Ingen som minns intervjun?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in