Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
Min källa är mycket mycket trovärdig. En av sveriges mest framstående skvallerjournalister. Tydligen så jobbar de rätt mycket med den här storyn på redaktionen, men väntar in Åkessons första riktiga politiska utspel först. Man är ganska säker på att det kommer. Bildbevis vet jag inte om det finns, men hans lilla kuk kan väl inte vara så svår för något att dokumentera.
Börjar närma sig till valet nu. Din vän verkar ha hållit på den här informationen i flera år verkar det som. Har din "vän" uttryckt exakt när han kommer släppa sin "story". J har ju allt bra gjort väldans många politiska utspel och ni är det ju bara någon månad kvar till valet så jag undrar verkligen vad det är din "vän" väntar på?
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Så jävla ful är väl inte Åkesson? Enormt välskapt jämfört med Mona Sahlin och Moud tex.
Han ser väl ganska alldaglig ut.
Jag är nu iofs kille så jag är nog inte rätt person att avgöra huruvida J är snygg. Men jag har en kurdisk tjejkompis som inte vet ett skit om varken SD eller politik men som vid första synen på J sa att hon ville knulla honom. Så uppenbarligen finner vissa kvinnor honom rätt så attraktiv.
Han var iofs rätt så vet och WT-aktig för några år sedan. Men med åren har han verkligen blivit allt mer alldaglig.