2026-07-27, 10:59
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Lynton
Finns det någon annan medborgare med hans framtoning som inte skulle misstänkas för att röka cannabis? https://www.youtube.com/watch?v=TggZtOIMtYI

Högoddsare: Jimmies och Simonas bromance bygger på ett gemenamt rökintresse. Tror knappast någon av dem skulle ta den risken så tätt inpå en valrörelse, men man kan ju inte vara helt säker.
Åkesson valspuryar hand i hand med en arab, undras hur många procent han kommer ha kvar efter valet. Min röst kommer fortsättningsvis gå till AfS, hur får ,an tag i deras valsedlar?? Lär knappast finnas tillgängliga i någon vallokal.
Citera
2026-07-27, 13:19
Medlem
Ograsts avatar
Stark misstanke på att han och Simona har ett förhållande, de trivs så bra tillsammans.
Citera
2026-07-28, 23:15
Medlem
TommyTaos avatar
Åkesson är slut som politiker.
Totalkollapsen av den egna migrationspolitiken, stödet och resorna till Israel, "marrömmen" om en antisemit som resulterade i märklig blåklocka, obefintliga närvaron i riksdagen, bokfiaskot, NATO och DCA-avtalet, Ukraina och den nya slappa figuren med extra sås. Slut.
Citera
2026-07-28, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Tycker att denna kraftiga övervikt kommit relativt snabbt. Vissa mediciner gör att man går upp i vikt, kan det vara något sådant?
Hör för mig att han sagt att han är en jojo-bantare.
Citera
2026-07-29, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Hör för mig att han sagt att han är en jojo-bantare.

Det är väl närmre 15 år sedan som han var i närheten av normalvikt.
Citera
2026-07-29, 09:47
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TommyTao
Åkesson är slut som politiker.
Totalkollapsen av den egna migrationspolitiken, stödet och resorna till Israel, "marrömmen" om en antisemit som resulterade i märklig blåklocka, obefintliga närvaron i riksdagen, bokfiaskot, NATO och DCA-avtalet, Ukraina och den nya slappa figuren med extra sås. Slut.

De trogna SD väljarna kommer fortsätta rösta på Jimmie. Ungefär som gråsossarna röstar på S.
Citera
2026-07-29, 09:49
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Åkesson valspuryar hand i hand med en arab, undras hur många procent han kommer ha kvar efter valet. Min röst kommer fortsättningsvis gå till AfS, hur får ,an tag i deras valsedlar?? Lär knappast finnas tillgängliga i någon vallokal.
AfS brukar finnas precis som alla andra valsedlar i vallokalerna.
Citera
2026-08-05, 17:40
Avstängd
Åkesson är ju både korrupt ( sålt sig helt) och lat...

År efter år lägst närvaro i riksdagen..

Genunint ohederlig.
Enbart "makten" som betyder något.

Jävla speltorsk.
Citera
2026-08-08, 00:45
Medlem
Citat:

Ja och värre blir det, nu ska han ut och valspurta med sitt band Åkezzonz där Markus Örn (dömd för sexualbrott mot barn) och Michael Rubbestad (misstänkt) ingår.
Citera
2026-08-10, 22:43
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearkarinsouth
Ja och värre blir det, nu ska han ut och valspurta med sitt band Åkezzonz där Markus Örn (dömd för sexualbrott mot barn) och Michael Rubbestad (misstänkt) ingår.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/aJaJw4/froken-snusk-slapper-lat-med-jimmie-akesson

Citat:
Förra veckan kom beskedet att Fröken Snusk ska uppträda tillsammans med SD:s partiledare Jimmie Åkesson på partiets valmöte i Göteborg den 12 augusti. Framträdandet är en del av Åkessons nya musiksatsning, dansbandet ”Åkezzonz”.

På sin Tiktok meddelar nu Fröken Snusk att de även släpper en låt ihop, som heter ”Så länge som mitt hjärta slår”.
Citera
2026-08-10, 23:29
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:

Det går bra att skriva "Alternativ för Sverige" på en blank valsedel.
Citera
2026-08-10, 23:37
Medlem
exoticspices avatar
Den stackars frun där får sitta ensam i huset i Sölvesborg medans Jimmie är ute på turné, blir islängd i vattnet och framträder med Fröken Snusk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in