Det fanns 2 personer i studion i svt igår som förde sig med sanning. De övriga satt bara och snackade en massa rappakalja och sade vad de tror att alla vill höra och för att de själv ska låta bra. De betedde sig också som ungarna på dagis.
Ohlys vägrande att gå in i sminket med Jimmie var så pinsamt att skämskudden åkte fram.
Den enda förutom Jimmie Åkesson som talade nära sanningen var Bert Karlsson. Det var som vanligt befriande
Grattis Jimmie och sd! Hoppas ni står ut med alla dagisungar i riksdagen som inte är mognare än att de kommer försöka frysa ut er!