2010-09-14, 18:55
  #349
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Det ryktas ju att han är bög.

https://www.flashback.org/sp25460531
Åkesson sätter på Louise Erixon varje kväll ska du se.

Hon är Kvinna

http://www.sverigedemokraterna.se/wp-content/uploads/Media_Old/louise_torgmote.jpg

http://louiseerixon.files.wordpress.com/2008/04/louiseeriksson.jpg

http://media.photobucket.com/image/Louise%20erixon/sverigedemokraten/pressbilder/erixon_louise.jpg



Citat:
Ursprungligen postat av BobWillis
Hmm så du skulle vara en försmådd gayälskare eller?
I sådana fall kanske du kan avslöja det hela Sverige nu håller andan och väntar på.... Tar Jimmy den i tvåan och är han välutrustad?
Snarare, tar Louise den i tvåan...


Citat:
Ursprungligen postat av Phony
Precis som med alla andra nassar i historien kommer det väl fram förr eller senare att han betalar för att suga av småpojkar eller låter sig rövknullas av gambianer. Känns så typiskt med högermänniskor. De försöker visa utåt att de är fina i kanten men är egentligen jävligt förvirrade.
Fan vad ni vänsteräckell talar illa om bögar ofta. Kallar sina meningsmotståndare för bögjävel etc. Inte specielt HTBQ-vänligt...


Citat:
Ursprungligen postat av vrakletaren
Har för mig att det var han som åkte fast för att ha snattat ett sexpack öl på ICA eller nåt sånt.
Det där var Nationaldemokraten Jimmy Windeskog som blev utsparkad ur SD.ropp och rätt så snygg
__________________
Senast redigerad av volvo 240 2010-09-14 kl. 19:07.
Citera
2010-09-14, 19:19
  #350
Bannlyst
Skall hjälpa er här Jimmy Åkesson är inte Bög han är helt enkelt BS vilket varken gör från eller till killen är ett skämt
Citera
2010-09-15, 01:29
  #351
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av love-power
Skall hjälpa er här Jimmy Åkesson är inte Bög han är helt enkelt BS vilket varken gör från eller till killen är ett skämt
Han är inte BS och han är en av sveriges bästa politiska talare på delan förstaplats med Jan Björllund.


Inte ett skämt.
Citera
2010-09-15, 06:43
  #352
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Åkesson sätter på Louise Erixon varje kväll ska du se.

Inte nog med att du vet vem Jimmie sätter på utan du har även koll på med vilken frekvens han gör det. Imponerande!
Citera
2010-09-15, 06:48
  #353
Bannlyst
Var det inte J.Åkessons polare som snodde skylten i Auschwitz`?
Citera
2010-09-15, 17:07
  #354
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Inte nog med att du vet vem Jimmie sätter på utan du har även koll på med vilken frekvens han gör det. Imponerande!
De flesta SDare vet nog vem Jimmie sätter på.


LIka mkt som hela Sverige vet att det är Filippa som Freddan Reinfeldt sätter på.


Citat:
Ursprungligen postat av vargflock
Var det inte J.Åkessons polare som snodde skylten i Auschwitz`?


Idiot.
Citera
2010-09-15, 17:28
  #355
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
De flesta SDare vet nog vem Jimmie sätter på.

Jo, men min poäng var att det var intressant att du visste hur ofta han gör det. Var menat som ett skämt.
Citera
2010-09-20, 02:18
  #356
Medlem
volvo 240s avatar
Fy fan vad Lousie Erixon såg ugly ut på valvakan.

http://cdnstatic.expressen.se/polopoly/bilder/2010/09/19/1.2142279TS1284920022086_slot100slotWide75ArticleF ull.jpg


Hon brukar ju annars vara hyfsat snygg. Och vilka kläder sen, anstår inte en ung tjej att klä sig så tantigt, Usch.
Citera
2010-09-20, 02:50
  #357
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Fy fan vad Lousie Erixon såg ugly ut på valvakan.

http://cdnstatic.expressen.se/polopoly/bilder/2010/09/19/1.2142279TS1284920022086_slot100slotWide75ArticleF ull.jpg


Hon brukar ju annars vara hyfsat snygg. Och vilka kläder sen, anstår inte en ung tjej att klä sig så tantigt, Usch.

Är väl dags att klä sig mera tantigt nu när de ska in i regeringen.
Citera
2010-09-20, 07:29
  #358
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Är väl dags att klä sig mera tantigt nu när de ska in i regeringen.
Vem har sagt att de skall in i regeringen?
Citera
2010-09-20, 08:24
  #359
Medlem
jenna20s avatar
Det fanns 2 personer i studion i svt igår som förde sig med sanning. De övriga satt bara och snackade en massa rappakalja och sade vad de tror att alla vill höra och för att de själv ska låta bra. De betedde sig också som ungarna på dagis.
Ohlys vägrande att gå in i sminket med Jimmie var så pinsamt att skämskudden åkte fram.
Den enda förutom Jimmie Åkesson som talade nära sanningen var Bert Karlsson. Det var som vanligt befriande

Grattis Jimmie och sd! Hoppas ni står ut med alla dagisungar i riksdagen som inte är mognare än att de kommer försöka frysa ut er!
Citera
2010-09-20, 09:13
  #360
Medlem
mishimas avatar
Den största anledningen till att trycka mute när han kommer gå upp talarstolen i Riksdagen är hans blekingemål. Jag skulle önska att han tränar bort den lite. Den skär sig ordentligt i öronen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in