Just den här artikeln är ganska intressant. Åkesson och co. kan få livvakter dygnet runt. Detta kommer förstås att kosta en hel del.
Då ska det bli intressant om han fortfarande gnäller om att invandring kostar, när han själv kostar.
Det finns ett mönster, bbåde Åkesson och flyktingar behöver skydd för att inte skadas, dvs samma sak.
http://www.expressen.se/Nyheter/1.2093722/akesson-kan-ge-fler-jobb-pa-sapo
Tänka vad dessa pengar kunde gå till, skolor, sjukhus och äldrevård, Jimmie Åkessons hjärtefråga.