2017-05-28, 17:01
Avstängd
Jag tror inte att SÄPO skulle gå med på att låta Alice Bah Kuhnke ha en ensamkommande hazar boende hos sig, ens i en separat uthyrningsdel.

Det handlar sannolikt om en afghanhund.
Citera
2017-05-28, 17:14
Medlem
mr.demons avatar
Känns som att det är ett spel för galleriet. Miljöpartiet rasar ju, kanske dom får 100 mer röster om deras före detta terror expert har en unge(??) hemma hos sig?

Och varför måste ni dra i knulla osv? Jag hade inte bangat. Tycker hon är en ganska så snygg mulatt.
Citera
2017-05-28, 17:28
Medlem
BorgeHs avatar
Tyvärr brukar ofta muslimer inte vara så vänligt inställda till svarta som man kan tro. Normalt burkar muslimer vara större rasister än den mest "red-neckade" sydstatare. Det är rätt rätt lustigt egentligen, att den ena gruppen föraktar den andra.

Det skulle vara roligt att höra hur det är med husfriden hos dem när Alice Bah försöker tillrättavisa sin ensamkommande afghan-hanne(?). Att vara kvinna och svart står nog inte högt i kurs i Afghanistan...
Citera
2017-05-28, 17:30
Moderator
Schlesiens avatar
Moderatormeddelande

Tråden ligger nu i Kändisskvaller.

- Battlande om politik är raderat. Era politiska åsikter och synsätt har plats i ett helt annat delforum.

- Tramsande och chattande är raderat.

Topic är den kända personen i trådrubriken och till den personen näraliggande saker.

/ Moderator
Citera
2017-05-28, 17:32
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Jag tror inte att SÄPO skulle gå med på att låta Alice Bah Kuhnke ha en ensamkommande hazar boende hos sig, ens i en separat uthyrningsdel.

Det finns ju riktigt bra röka därifrån. Alice sade ju för några år sedan att hon rökt ganja med någon polare. Detta ändrades sedan till "ofarliga örtcigaretter".
Jag tror alltså att hon nu har dragit jackpotten och afghanen förser henne med prima röka.
Någon borde smyga omkring i hennes port och se om det luktar suspekt...
Citera
2017-05-28, 18:23
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen

Inte osannolikt, men det är nästan samma sak. Men som du skriver måste (fä)hunden blivit godkänd av SÄPO innan dylikt tilltag kan blivit aktuellt. Jag förväntar mig dock att fröken Bah kommer tillkännage sin nya skyddsling förr eller senare. Könet på indivien är förmodligen den avgörande informationen som behövs för att allt ska falla på plats...
Citera
2017-05-28, 19:29
Medlem
1001PSs avatar
Med tanke på hur vag hon är i sin beskrivning så tror jag INTE på att hon har någon Afghan hemma.

Eller har hon blandat ihop det med vad hon brukar knarka?
Citera
2017-05-28, 19:45
Medlem
Medborgargardists avatar
Otroligt osmakligt, borde egentligen likställas med sexköp, då fru Kuhnke kanske inte direkt köper sexuell njutning men ändå åtnjuter den godhetsnarkomani som kommer med att visa sig vara godast utav alla och t.o.m adoptera turko-mongolska muslimer till sin familj. Varför adopterade hon inte svarta barn på 90-talet? Otroligt osmakligt att likt Angelina köpa in barn som passar den ideologiska kompassen.
Citera
2017-05-28, 20:04
Bannlyst
Är genuint glad för Alice, när jag hade en afghansk pojke inneboende så lärde jag mig en massa nya saker och fick helt nya perspektiv på livet. Det är omtumlande för en på ett positivt sätt!
Citera
2017-05-28, 20:11
Medlem
I vilket modernt västerländskt land som helst så skulle personen med afghansk bakgrund snart vara avslöjad. För tusan, har vi ingen professionell paparazzikår i det här landet? Det här är av stort värde för både skvallerpress, mainstreampress och alternativ media. Fan, ABK var ju med i nåt nöjesprogram igår på TV och är väl bland de ministrar vi har som är mest "fotogenique". Kom igen nu bildjägare, fram med teleobjektiven och montera upp gömslena i närheten av hennes bostad - var hon nu bor? Vi vill se den stilige nye mannen i hennes liv!
Citera
2017-05-28, 20:36
Medlem
Ansar-al-Bundys avatar
Sannolikheten att det är en person av kvinnligt kön, en gammal människa eller ett litet barn är försumbar. För henne och hennes gelikar är flyktingar unga vuxna män och ingenting annat, alltså sådana som klarar sig själva.
Citera
2017-05-28, 20:55
Medlem
Det är väl bra om lever som hon lär, hur många kan säga att de gör det? Men är det en flykting hon tagit hand om? Vad döljer hon? Hon har ju inte allt för många trovärdighetspoäng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in