2007-02-07, 22:57
Medlem
duis avatar
Haha, satt och läste på Svds hemsida och såg Alice Bah. Har hon gift om sig? Vad gör hon nuförtiden? Och vad har hon gjort för roliga saker i sitt liv?
Senast redigerad av oilslick 2022-01-12 kl. 06:22.
Citera
2007-02-07, 23:05
Medlem
Dogdylans avatar
Hon har gift om sig med någon svennebanan. Hon har en tre åring men den här nya killen!...Hon arbetar också på ett försäkringsbolag som pysslar med etiska fonder...Sen har hon en fil kand i Statsvetenskap

Det är nog allt jag vet
Citera
2007-02-07, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogdylan
Hon har gift om sig med någon svennebanan. Hon har en tre åring men den här nya killen!...Hon arbetar också på ett försäkringsbolag som pysslar med etiska fonder...Sen har hon en fil kand i Statsvetenskap

Det är nog allt jag vet

Hon väntar barn nr 2 snart, om det kan vara av intresse
Citera
2007-02-07, 23:16
Medlem
-jOE!s avatar
Är gift och heter numera Alice Bah Kuhnke.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Alice_Bah
Citera
2007-02-07, 23:33
Medlem
Vobblers avatar
När jag såg namnet Kuhnke, trodde jag att hon hade gift sig med en välhängd afrikan, då hon förmodligen var trött på Henrik Johnsons lille mikropenis, men icke, denna Kuhnke är tydligen också en blekfis.

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...340589,00.html

Frågan är given, när ska Bah bli knullad på riktigt?
Citera
2007-02-07, 23:45
Medlem
CashBlows avatar
Alice Bah väcker en otrolig avsky hos mig. Jag kan inte hjälpa det.

Antagligen är det för att hon som gör ett sådant ointelligent och obildat intryck fått ett bra jobb som någon sorts PK-ambassadör på Skandia.

Disney-Tajm borde ha varit hennes karriärs absoluta topp. Ett fel har begåtts.
Citera
2007-02-08, 00:17
Medlem
Hon skriver även krönikor i hembygdens lokalblaska. Hört att hennes föräldrar är vrålkommunister. Kanske därför hon varit skyltfönster-etisk på Skandia och sysslat med Rättvisemärkt och sånt trams.
Citera
2007-02-08, 00:42
Medlem
Bultmans avatar
Hon sitter i kyrkomötet.
Citera
2007-02-08, 08:20
Medlem
leonsedovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bultman
Hon sitter i kyrkomötet.

Japp, som ledamot för Stockholms Stift, för Partipolitiskt obundna i Svenska Kyrkan, vilka beskriver sig som "en riksorganisation och ett forum för dem som vill verka som förtroendevalda inom Svenska kyrkan, utan att därför vilja binda sitt engagemang till allmänpolitiska partier."
Citera
2007-02-08, 08:29
Medlem
CashBlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leonsedov
Japp, som ledamot för Stockholms Stift, för Partipolitiskt obundna i Svenska Kyrkan, vilka beskriver sig som "en riksorganisation och ett forum för dem som vill verka som förtroendevalda inom Svenska kyrkan, utan att därför vilja binda sitt engagemang till allmänpolitiska partier."

Självklart är hon politiskt obunden. Hon har naturligtvis ingen åsikt om någonting, det skulle gå stick i stäv med hennes moral och samvete.

Det är barnprogram hon ska hålla på med, ingenting annat.
Citera
2007-02-08, 10:50
Medlem
Kojaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CashBlow
Alice Bah väcker en otrolig avsky hos mig. Jag kan inte hjälpa det.

Antagligen är det för att hon som gör ett sådant ointelligent och obildat intryck fått ett bra jobb som någon sorts PK-ambassadör på Skandia.

Disney-Tajm borde ha varit hennes karriärs absoluta topp. Ett fel har begåtts.

Du menar att om hon hade jobbat med oetiska fonder som enbart köpte aktier i bolag som uttalat använde sig av barnarbetare och GÄRNA dumpade använt uran i östersjön, att hon DÅ skulle ha din respekt?

Idiot.
Citera
2007-02-08, 10:55
Medlem
Clay Allisons avatar
Har sagt detta i nån annan tråd nångång men jag kan upprepa det här: Alice Bah lär ha en "klitoris stor som ett finger". Källan hade inte förstahandsinfo, men var ändå en annan kvinna som gjort karriär på politisk korrekthet. Var hon hade hört det vet jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in