Flashback bygger pepparkakshus!
2007-02-07, 12:44
Medlem
Chuckeys avatar
Sitter på några blå valium roche 10r. Går det att röka dom? Hur gör man isåfall??

Behöver hyfsat snabba svar det var därför jag gjorde en ny tråd...

MVH
Citera
2007-02-07, 13:02
Medlem
Krossa dom, lägg på en bit folie, tänd på och andas in. Använd helst en hoprullad sedel eller dyl. för bäst resultat.
Citera
2007-02-07, 13:02
Medlem
pebs avatar
Ja de går. Krossa, lägg på folie, elda underifrån, håll sugrör över, suuuuug. Jag såg iaf några som rökte blå vallar så.
Citera
2007-02-07, 13:10
Medlem
Fordies avatar
Har krossat, blandat ner i brrunt och kört i pipa.. Vet inte om det va placebo eller bra röka, men blev helt väck i skallen.

/Fordie
Citera
2007-02-07, 13:35
Medlem
Chuckeys avatar
tack alla för dom snabba svaren!!! Tråden kan stängas ner!

MVH
Citera
2008-01-06, 19:10
Medlem
FarbrorFuls avatar
Fakta om olika benzos och gåtillväga sätt. samt frågor!

• Jag rullar som en vanlig joppe med extra "fint" filter, ibland har jag inte ens CB i utan bara tobak o vallar.
  • Jag har även testat att röka xanor och klonzepam. Men dom funka inte alls bra. Smakade illa o kändes inte ett dyft trots stora doser (rökte 10mg xan, utan tolerans men kände inget endå knappt.)
  • Dock var bromazepam(En av dom bästa benzos, eftersom den har nästan lika kort halveringstid som xanor) bra att röka, både len och hög upptagning (nästan lika bra som rektalt och oralt). Fast roppar slår ju allt, legenden säger det iaf.
  • Jag har rökt i folie med.. men det e så satans starkt fölr halsen. Jag är ju inte direkt någon höjdare på jaga drake. - bad aim, no HS

• Nån som vet vilken temp valium (även andra benzos) förångas och när den bränns? för jag antar att det bara e att kasta skiten då
  • Kom gärna med andra förslag hur man kan röka benz på olika sätt och även hur bra dem olika är. Om dom passar bättre rektalt eller tugga.
  • Vore kul om nån orkar göra en klistrad FAQ om benso här, den e så dålig som finns. Jag tycker sånt här e kul... Tragiskt nog.

TIPS
Till FAQn, Så man kan gämnföra alla benzos Nack/För-delar:
Biotillgänglighet(både för de olika sorterna, fast främst %:en när man brukar: Rektalt, Skjuta, Röka och klassikern som ni får komma på själva. (bra rebus för en nerflöddrad sate), halveringstiden, bra rusbeskrivning och rangordning(gärna både de bra & dåliga effekterna).m.m.

Nån som orkar hjälpa att skriva en ny stor FAQ om benz?
- Som hjälp kan jag PMa lite trevliga sidor.

MVH
/Dennis
Citera
2008-01-06, 19:14
Medlem
Trollishs avatar
Testat röka valium men aldrig lyckats känna nånting. Kan även bero på tolerans och jag testa bara röka 1-3 piller, och när jag tog oralt runt den tiden brukade jag ta minst 8 stycken på en redig fylla.

Men att sitta och röka 8 piller känns jävligt hårt för halsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in