- Jag rullar som en vanlig joppe med extra "fint" filter, ibland har jag inte ens CB i utan bara tobak o vallar.
- Jag har även testat att röka xanor och klonzepam. Men dom funka inte alls bra. Smakade illa o kändes inte ett dyft trots stora doser (rökte 10mg xan, utan tolerans men kände inget endå knappt.)
- Dock var bromazepam(En av dom bästa benzos, eftersom den har nästan lika kort halveringstid som xanor) bra att röka, både len och hög upptagning (nästan lika bra som rektalt och oralt). Fast roppar slår ju allt, legenden säger det iaf.
- Jag har rökt i folie med.. men det e så satans starkt fölr halsen. Jag är ju inte direkt någon höjdare på jaga drake. - bad aim, no HS

- Nån som vet vilken temp valium (även andra benzos) förångas och när den bränns? för jag antar att det bara e att kasta skiten då
- Kom gärna med andra förslag hur man kan röka benz på olika sätt och även hur bra dem olika är. Om dom passar bättre rektalt eller tugga.
- Vore kul om nån orkar göra en klistrad FAQ om benso här, den e så dålig som finns. Jag tycker sånt här e kul... Tragiskt nog.
TIPS
Till FAQn, Så man kan gämnföra alla benzos Nack/För-delar:
Biotillgänglighet(både för de olika sorterna, fast främst %:en när man brukar: Rektalt, Skjuta, Röka och klassikern som ni får komma på själva.
(bra rebus för en nerflöddrad sate), halveringstiden, bra rusbeskrivning och rangordning
(gärna både de bra & dåliga effekterna).m.m.
Nån som orkar hjälpa att skriva en ny stor FAQ om benz?
- Som hjälp kan jag PMa lite trevliga sidor.
MVH
/Dennis