Citat:
Ursprungligen postat av CDP
Föga förvånande troligtvis och helt i linje Scott Linehans playbook för året.
Citat:
Ursprungligen postat av hgus1259
Nej. Nu skiter jag i det. Jag orkar inte längre. Jag vet hur du känner det Ace.
Vadå!? Jag är med!

Bara det finns minsta teoretiska chans kvar så är jag alltid förste styrman ombord på
MS Hoppfull!
Fast det har ju varit en sjuhelvetes j*vla skitvecka/period, det måste t.o.m. jag erkänna. Gnaget krönte det hela med sin insats mot Trelleborg igår. Nu saknas det bara att dom
vinner mot IFK Ankeborg nästa vecka och ger guldet till grabbarna på hästskitstadion så är den allsvenska misären fullbordad.
Å Rams ska vi inte tala om! Om dom nu har gått in så hårt för att enbart agera som koner och rundningsmärken på plan kan dom väl iaf ha hyggligheten att lufta sin practise-squad på matcherna emellanåt?
Dessutom infann sig några andra, mindre viktiga, bieffekter förra veckan såsom att fadern åkte in på intensiven för att hjärtat höll på att lägga av samt att två stora upphandlingar på jobbet kapsejsade. Men det känns sekundärt. Den viktiga frågan är nu istället hur jag ska kunna vända trenden i ATS:en efter att ha radat upp ett gäng 0-3 veckor snyggt och prydligt?
Life is good!
Citat:
Från Cygones signatur
"Det är ta me tusan nästan skandal att jag inte tippar de här hjältarna som SuperBowl-vinnare i år - för vem ska egentligen stoppa årets Rampage!?" -Ace Ventura inför säsongen 2007
Hyggligt!

Inte ens min lilla dyslexi-glitch var du juste nog att rätta till? Nåja, det är väl priset jag får betala för det...
ehh... 'excellenta' preview-tipset jag levererade. Fast som sagt. Den teoretiska chansen till slutspel finns fortfarande för året så....
"Skepp o hoj"!!!
Nä, kanske hög tid att skaffa sig andra intressen. Undrar t.ex. om ABF kör några glassiga knypplingskurser?