2007-09-30, 18:14
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mclarengbg
Måste erkänna att jag inte hade riktigt koll på statistiken i det här fallet, jag trodde att Ravens låg sämre till i den offensiva statistiken samt att deras defense och special teams hade producerat flera touchdowns än vad som stod noterat.
det är inte så konstigt. oftast så fokuseras ju på en del av laget. i år skrivs massor om pats anfall medan man sällan nämner försvaret som ju är helt... ok...

bara en timme kvar till packs matchen
Citera
2007-09-30, 20:25
Medlem
Då tar vi och gratulerar Favre som nyss slog Dan Marinos TD rekord!
Citera
2007-09-30, 20:29
Medlem
Mclarengbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandon Lang
Förra säsongen måste man väl säga att Saints satte färg på ligan. Vad har ni för känsla så här långt, är det något lag ni tror kommer att sätta färg på säsongen?

Tro't eller ej men Browns kanske blir laget som tar en Wild Card-plats i slutspelet.
Citera
2007-09-30, 21:44
Medlem
Dannybois avatar
Stackars Ace! 35-7 med en quarter kvar. Rams lyckas bara göra poäng på en punt return...

Håller förövrigt med McLarengbg: Browns kommer överraska många iår, bl.a. Ravens som just nu åker på stryk. Synd på Dallas draft nästa år men kul för Quinn & Co.
Citera
2007-09-30, 21:57
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannyboi
Stackars Ace! 35-7 med en quarter kvar. Rams lyckas bara göra poäng på en punt return...

Håller förövrigt med McLarengbg: Browns kommer överraska många iår, bl.a. Ravens som just nu åker på stryk. Synd på Dallas draft nästa år men kul för Quinn & Co.

se det som såhär, kul för Rams nästa draft
Citera
2007-09-30, 22:23
Medlem
Mahous avatar
Favre sover nog gott inatt. En annan som borde göra det är Daunte Culpepper.

Springer in tre TDs själv och passar till två. Inför sin gamla publik på Dolphin Stadium.
Citera
2007-09-30, 22:24
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannyboi

Inte klokt. Jag brukar kunna skratta åt det mesta men nu är dom faktiskt så jävla usla så nu är det inte kul längre...
Citera
2007-09-30, 22:32
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Inte klokt. Jag brukar kunna skratta åt det mesta men nu är dom faktiskt så jävla usla så nu är det inte kul längre...
jamen ace, du som borde ha lite bättre koll än oss andra. va fan är problemet? bara en riktigt sunkig o-line eller har bulger nått i huvudet?
Citera
2007-09-30, 23:34
Medlem
the head honchos avatar
Bears 1-3

Ta tillbaka Rex! Griese kasta 3 INTs, suck.
Citera
2007-09-30, 23:49
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
Bears 1-3

Ta tillbaka Rex! Griese kasta 3 INTs, suck.

Han kastade för 286yrds 2td också...
Citera
2007-09-30, 23:53
Medlem
hgus1259s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskelett
Han kastade för 286yrds 2td också...
Och Bernard Berrian tappade väl ett par klara pass med?

Broncos lyckas hålla Colts stången riktigt bra. 4 poss, FG, TD, FG, Punt. Fast, det brukar ju vara så med Colts i första, de ökar växeln i andra och vinner väl med 10 pinnar tillslut.

Annars så sitter jag faktiskt och håller på Chargers idag, 100€ som trillar in ifall de vinner
Citera
2007-10-01, 00:03
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hgus1259
Och Bernard Berrian tappade väl ett par klara pass med?

Broncos lyckas hålla Colts stången riktigt bra. 4 poss, FG, TD, FG, Punt. Fast, det brukar ju vara så med Colts i första, de ökar växeln i andra och vinner väl med 10 pinnar tillslut.

Annars så sitter jag faktiskt och håller på Chargers idag, 100€ som trillar in ifall de vinner

Colts brukar äga Broncos så jag tycker att åsnorna gör riktigt bra ifrån sig, i synnerhet med tanke på hur de övriga matcherna varit
Cards är också med i matchen mot steelers!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in