2007-02-08, 10:30
Medlem
Desertwalks avatar
Angående Browns QB situation är det roligt att både Brady Quinn och Troy Smith flörtar med dem och vill bli draftade, är Troy Smith kvar i 3e rundan är det nog inte helt omöjligt att de plockar honom. Problemet för många av de lagen som draftar tidigt är ju det faktum att de har otroligt många hål att fylla, vilket gör att de antagligen skulle tjäna på att trada ner och få fler picks men ingen vill ha deras picks än så länge, tror dock det finns möjlighet att någon kan tänka sig en trade för Calvin Johnson, då WRs är en position som av förklarliga skäl främst gynnas av lag som redan har en duktig QB.
Citera
2007-02-08, 16:28
Medlem
Partons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hgus1259
Vågar Rex visa sig i Chicago igen?

Det har jag svårt att tro
Citera
2007-02-10, 16:13
Medlem
Tom Bradys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny Wadd
Atlanta, Kerney kanske ryker i år? Halvdan säsong '05 med 38 tkl 6,5 sacks mot 54 tkl 13 sacks säsongen '04. Skadad och ute för säsongen efter 9 matcher detta år (hans sista år på kontraktet) med 14 tkl & 4,5 sacks. Hur mycket vill/vågar Atl investera i honom?

Abraham har väl aldrig klarat sig igenom en hel säsong? I år nådde han halvvägs och landade på 8 matcher.

Jo du har en poäng där, får erkänna att jag inte visste att Kerney blir free agent. Vad gäller Abraham så är han iaf alltid bra när han spelar. Av det jag sett gillar jag att han går efter att skapa en fumble istället för en snygg tackling (4 forced fumbles på bara 8 matcher, iofs 4 sacks också). Sedan har jag alldeles för dålig koll på college football för att bedöma om DE:n du gissade på är bättre.
Citera
2007-02-12, 21:43
Medlem
spoons avatar
Citat:
Vem kommer draftas först?
Hur många Bengalsspelare kommer bli arresterade denna säsong?
Var spelar Plummer någonstans?
Vågar Rex visa sig i Chicago igen?

1. Marshawn Lynch, Oakland måste få fart på sin running game innan dom satsar på pass.
2. Inga så klart!
3. Rhein Fire
4. Skulle du vilja röra dig i Irak med USA's flagga på armen?

Ska bli en spännande säsong, och hoppas verkligen på att Bengals går hela vägen!!
Citera
2007-02-12, 21:52
Medlem
hgus1259s avatar
Dags för lite tradesnack.

Att Plummer sticker från Denver är väl rätt givet, min enda förhoppning är att han blir tradad och inte cuttad. Och de som kommer plocka upp honom borde vara Houston. Bort med Carr och reunion mellan Plummer och Kubiak. Plummer trivs med Kubiak (off co förra säsongen då Jake hade sin bästa säsong någonsin) och trivs bäst i ett offence som är mycket run-heavy. Så Jake till Houston.

London Fletcher-Baker från Bills till Cardinals. Bills pröjsar aldrig mycket för en free agent och LFB vill ha kosing efter nio år. Cards har cap room och behöver desperat en som kan hålla ihop front seven och en ledare i försvaret. Perfect match även här. LFB till Cards!

T.J. Duckett
från Redskins till Steelers. Steelers vill ha tillbaka Bettis, de kan få T.J. istället. Willie Parker är för mycket hög eller låg och då behövs TJ för att stänga matcherna i sista quartern. TJ lär inte vara alltför dyr heller.

Kerney har vi varit inne på. Han hamnar i Washington... Redskins har ju gång på gång visat att de kan slänga hur mycket pengar på vem som helst. DE är ngt de behöver och då kommer Kerney perfekt ut på marknaden. Kerney till 'Skins!

Sen har vi en rysare, Martz hämtar Kevin Curtis från sitt gamla Rams till sitt nya Lions! Lions behöver mer down field threats och för gamla Rams spelare är ju dörren alltid öppen. Curtis till Rams!

Så, vad tror ni om dessa scenarion??
Citera
2007-02-13, 09:13
Medlem
Toy_Machines avatar
Citat:

inte helt omöjliga
Citera
2007-02-13, 10:01
Medlem
Johnny Wadds avatar
Citat:
London Fletcher-Baker från Bills till Cardinals. Bills pröjsar aldrig mycket för en free agent och LFB vill ha kosing efter nio år. Cards har cap room och behöver desperat en som kan hålla ihop front seven och en ledare i försvaret. Perfect match även här. LFB till Cards!
[b]

Här vågar jag nästan påstå att du är fel ute.
Cards är mycket nöjda med sin nuvarande MLB (Gerald Hayes) och kommer lägga krut på alla dom andra otaliga hål dom har (OT, RB, DE, OLB, CB, FS).

Hayes förlängde man med i november för att förhindra att han skulle testa marknaden: http://www.azcentral.com/sports/cardinals/articles/1107cardsnb1107.html

Citat:
Sen har vi en rysare, Martz hämtar Kevin Curtis från sitt gamla Rams till sitt nya Lions! Lions behöver mer down field threats och för gamla Rams spelare är ju dörren alltid öppen. Curtis till Lions!

Här däremot så kan du sätta hela veckopengen på att det blir sanning!!
Citera
2007-02-13, 10:47
Medlem
Citat:
Dags för lite tradesnack.

Att Plummer sticker från Denver är väl rätt givet, min enda förhoppning är att han blir tradad och inte cuttad. Och de som kommer plocka upp honom borde vara Houston. Bort med Carr och reunion mellan Plummer och Kubiak. Plummer trivs med Kubiak (off co förra säsongen då Jake hade sin bästa säsong någonsin) och trivs bäst i ett offence som är mycket run-heavy. Så Jake till Houston.

T.J. Duckett
från Redskins till Steelers. Steelers vill ha tillbaka Bettis, de kan få T.J. istället. Willie Parker är för mycket hög eller låg och då behövs TJ för att stänga matcherna i sista quartern. TJ lär inte vara alltför dyr heller.

Kerney har vi varit inne på. Han hamnar i Washington... Redskins har ju gång på gång visat att de kan slänga hur mycket pengar på vem som helst. DE är ngt de behöver och då kommer Kerney perfekt ut på marknaden. Kerney till 'Skins!

Sen har vi en rysare, Martz hämtar Kevin Curtis från sitt gamla Rams till sitt nya Lions! Lions behöver mer down field threats och för gamla Rams spelare är ju dörren alltid öppen. Curtis till Rams!

Men var är den årliga traden mellan Denver och Washington?
Citera
2007-02-13, 12:09
Medlem
Johnny Wadds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedSox
Men var är den årliga traden mellan Denver och Washington?

Washington trades 2008 1:st round pick, 2008 2:nd round pick for Denvers 2007 3:rd round pick.

Washington selects ***** ****** from the university of miami

Citera
2007-02-13, 14:04
Medlem
hgus1259s avatar
Släpper draft och tradesnack för dagens Stoppa Pressarna:

Marty Schottenheimer sparkad!

Så kan det gå när man har ett record som playoff-loser...
Citera
2007-02-13, 18:02
Medlem
Mclarengbgs avatar
Citat:
Så kan det gå när man har ett record som playoff-loser...

Jag vet inte om det verkligen var huvudanledningen till att han, Schotty, fick kicken men som sagt så kan det gå. Själv hoppar jag på bandvagn 206 och säger att det verkligen var helt utan stil och klass av Chargers organisation att sparka Schotty. Det var väl ändå inte hans fel att flertalet av "hans" coacher valde att gå vidare i sina respektive karriärer, eller? Att Schotty och A.J. Smith inte drog jämt är ju känt men att Schotty inte kom överens med coacherna i Chargers har jag inte läst något om.
Citera
2007-02-13, 19:52
Medlem
Desertwalks avatar
Det känns också som det är bra tungt att ta över Chargers, det är ju ett lag byggt för att vinna superbowl NU, knappast ett lag som kan chansa med en yngre coach som bygger upp laget, vanligtvis är det ju inte direkt lag som gått 14-2 säsongen innan. Så vem tror ni tar över? En riktigt rutinerad räv, läste till och med någonstans att man gissade på Parcells, eller ändå chansa med en yngre som Riveria i Chicago, som dock antagligen räknas bort pga att han gillar 4-3 försvaret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in