Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Ha! Snacka om upplagt för en totaljinxning!

Jag håller med Ace om att det har dykt upp en del jinxkommentarer här på forumet. En grej jag lärt mig är att aldrig ta ut något i sportväg i förskott (fråga bara dem i Texas och i Indianapolis). Exempel på tillfällen jag tagit ut vinster i förskott: Vitryssland '02 och Trinidad '06.
Om det nu hemska skulle hända och Chargers skräller igen, kan det bli en speciell final mot Giants. Vi får då slutgiltigt reda på vem som gjorde rätt i Manning-Rivers, Merriman, Kaeding-traden.
Annars skulle Pats-Packers bli en riktig drömfinal och om någon måste förstöra säsongen kan det väl lika gärna bli Brett. Men självklart stämmer det som de flesta säger här att det ser riktigt bra ut för patrioterna.
Kul att två lag jag tippade som sist i sin division ska mötas i NFC-finalen, att Dallas skulle förlora trodde jag aldrig. Satan vad klantigt att slänga bort sin säsong sådär. Fun facts: NFC #1 seeden var 17-0 i divisional rundan innan det här. Fun dilemma: good time med Jessica Simpson eller göra bort sig i slutspelet?
Satan vad lite clutch Romo är, helt frustrerad och bara osade rookie sista kvarten. Han skulle nog ha tränat lite på tvåveckors semestern (han har ju trots allt ett bättre kontrakt än Brady).
(EDIT: TO ger mig svar på tal
http://www.nfl.com/videos?videoId=09000d5d805f77ba
Men vafan de har ju ledigt i åtta månader, i hur många lagsporter drar man ens iväg till annan ort under en helg mitt under brinnande slutspel. Om man ska bli lika bra som Brady och Peyton tror jag att man måste leva för sporten. Och ja jag vet att Brady tar ledigt ibland också men han har ju också tre ringar och kommer att bli inröstad i Hall of hame första året oavsett vad som händer kommande dagar.)