Har ngra varianter, beroende p nr p dygnet den tillagas

1/
Hnkaka, 1 tomat, 1/2 pkt bonjour taco ost, skinka, prst ost (mellan lagrad) chili eller paprika krydda (antingen eller, inte bda p samma), samt lite sallad p sidan.
Tillagning:
Bred tunt tunt lager smr p hnkakan, p med en halv burk bonjour ost, jag kr med Taco d jag gillar den bst, men fr all de experimentera lite till du hittar din!
Skinka som tcker merdelen av "mackan".
P med ngra tunna skivor tomater.
Ost appliceras p toppen.
Krydda med chili eller paprika (igen dit val vad du gillar bst)
Grilla i ugnen tills den fr shysst frg!... Servera genast med lite sallad o resterande av tomaten vid sidan.
2/
Smrgs trts varianten av rost brd, dvs den som r lngskuren istllet fr vanliga skivor. Tomat, taco ost (ja jag gillar den som faen

) verbliven taco kttfrs, salami (peppar brukar jag kra) Salsa ss, vanlig ost/alt den ev verblivna taco osten frn taco middagen kvllen innan. (dvs den rivna om ni anvnder det).
P med kttfrs i lagom tunt/tjockt lager.
Klicka Bonjour taco ost p vl valda stllen ver hela smrgsen.
Dutta lite/mycket salsa ss runt taco osten.
Tomat skivor toppas p taco osten 2/3 skivor ca p en smrgs.
Ost i massor ver hela, krydda med lite chili/paprika igen vad du fredrar!
In i ugnen tills lagom frg uppntts.
Servera med sallad, resterande tomat/er samt en kall l!
3/
Smrgs trts varianten igen... Makrilll i tomatss, citron peppar (grovkorniga varianten) Purjolk, samt rikligt med ost.
Detta r nog den enklaste men ocks frdiskt god!
Blanda makrillen med citron pepparen och purjolken i en liten skl.
Bred "mixen" ver smrgsen, applicera ost ver hela, salta lite ltt p osten.
Ev andra kryddor om du s knner fr.
Grilla i ugnen tills lagom frg uppntts, servera genast med sallad, tomat o lite gurka, grna med en liten nubbe och en l beroende givetvis nr p dygnet den serveras och skal inmundigas!
Det var allt fr denna gngen, kanske blir mer experimenterande i veckan om jag fr tid ver...
Cheers