2007-02-04, 09:23
Medlem
problemet är min kompis.. ja faktiskt då jag varken är gift eller har problem med porrsurfning i rimliga mängder.

Hon är alltså gift.. och har nu sett att hennes kille surfat på EN (!) sida på deras dator..
Nu är hon hysterisk och får panikkänslor och ångest för detta.. (är lite känslomässigt störd)...

Jag försökte förklara att porrsurfning inte har med HENNE att göra och att hennes man inte alls vill ha de där stora brösten och att hennes små duger osv osv osv osv..... utan att de är en slags avslappning och .. hm typ hobby för killar ..

Vettiga svar från de som porrsurfat i förhållande...
ni som vart trötta på er kärring och surfat för ni hatar henne kan lämna svaren hemma, vill ha nåt tröstande o bra argument så han inte åker på däng o så hon slipper bli nojjig....

för bara för jag porrsurfar medans min kille sover betyder de inte jag vill ha sex med killar som ser ut som de jag glor på..
hur är de nu då?
Citera
2007-02-04, 09:36
Medlem
Misters avatar
Det är som du säger. Killar vill inte ha de där tjejerna annat än på skärmen, många skulle inte ens ta i dem med tång i verkligheten. Då är de inget annat än "horor" osv. Din kompis är nog inte heller beredd att packa sin väska bara för att hon tittar på ER och drömmer sig bort en stund eller för att hon förkovrar sig i en läcker roman Harleiken.

Men det där kommer ändå inte hjälpa. Är hon störd och hysterisk så finns det nog inget som lugnar henne nu. Luktar lite WT över henne också så några längre resonemang är nog inget hon klarar av.
Citera
2007-02-04, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Det är som du säger. Killar vill inte ha de där tjejerna annat än på skärmen, många skulle inte ens ta i dem med tång i verkligheten. Då är de inget annat än "horor" osv. Din kompis är nog inte heller beredd att packa sin väska bara för att hon tittar på ER och drömmer sig bort en stund eller för att hon förkovrar sig i en läcker roman Harleiken.

Men det där kommer ändå inte hjälpa. Är hon störd och hysterisk så finns det nog inget som lugnar henne nu. Luktar lite WT över henne också så några längre resonemang är nog inget hon klarar av.

tack för svaret men vet inte vad känslomässiga störningar har med WT att göra...

kanske överdrev reaktionen en del men hon är OROLIG..
Citera
2007-02-04, 09:59
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sana
tack för svaret men vet inte vad känslomässiga störningar har med WT att göra...

kanske överdrev reaktionen en del men hon är OROLIG..

De går ofta hand i hand som ett nyförälskat par.

Vad är hon OROLIG för då? Att han ska ta en runk till nån blonderad rumänska med silikonpattar och sen packa en väska och flytta till Rumänien? Eller är hon orolig att han nu tagit steget in i porrmissbruk så att han kommer sitta och tanka porr 24/7 med bara ett urinrör kvar?

Eller är det kanske så att hon har problem med sig själv och de yttrar sig på olika sätt och just nu råkar det vara killens porrsurfning som är aktuell?
Citera
2007-02-04, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
De går ofta hand i hand som ett nyförälskat par.

Vad är hon OROLIG för då? Att han ska ta en runk till nån blonderad rumänska med silikonpattar och sen packa en väska och flytta till Rumänien? Eller är hon orolig att han nu tagit steget in i porrmissbruk så att han kommer sitta och tanka porr 24/7 med bara ett urinrör kvar?

Eller är det kanske så att hon har problem med sig själv och de yttrar sig på olika sätt och just nu råkar det vara killens porrsurfning som är aktuell?

ja men självklart är hon orolig han ska dra och inte vilja ha HENNE..

jag har försökt förklara..
därför ville jag ha lite killars åsikter om varför man porrsurfar som jag kan visa henne...
att de är som jag säger att de inte har med henne att göra o de inte är någon fara ju
Citera
2007-02-04, 11:09
Medlem
Blå Rutas avatar
Snyggt att skriva att hon är känslomässigt störd om du ska visa henne tråden sen!

Runk är som spa för killar. Ett sätt att slappna av och bli av med lite stress och sluta tänka på problem och jobbiga saker.
Alla vet ju att killar somnar mycket snabbare efter lite "aktivitet". Det borde hon själv ha erfarenhet av. Om inte det är avslappning så vette sjutton vad som kan vara det!
Citera
2007-02-04, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blå Ruta
Snyggt att skriva att hon är känslomässigt störd om du ska visa henne tråden sen!

Runk är som spa för killar. Ett sätt att slappna av och bli av med lite stress och sluta tänka på problem och jobbiga saker.
Alla vet ju att killar somnar mycket snabbare efter lite "aktivitet". Det borde hon själv ha erfarenhet av. Om inte det är avslappning så vette sjutton vad som kan vara det!

de kallar hon sig själv.. så...

jo de är väl de jag försökte med att de va som en hobby eller som att sticka eller måla de gick inte hem...
Citera
2007-02-04, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sana
ja men självklart är hon orolig han ska dra och inte vilja ha HENNE..

jag har försökt förklara..

Du kan nog lika gärna lägga ner. Uppenbarligen lider tjejen av allvarliga problem med självförtroendet och/eller förståndet och då biter inte rationella argument. Men visst är det så att porrsurfning oftast inte har ett dugg med verkliga kvinnor att göra. Jag gillar att spela golf. Jag tycker dessutom om vin. Det ena har inte dugg med det andra att göra, utan är intressen som existerar parallellt, helt oberoende av varandra. Precis samma sak med porrsurfning och sex/förhållanden.
Citera
2007-02-04, 11:23
Medlem
Misters avatar
Den verkliga oron ligger nog i att hon har blivit medveten om att hon inte känner till sin mans önskningar och behov när det gäller sex. Därmed också medveten om att hon inte känner till sina egna önskningar i förhållandet. Om han håller något sånt hemligt så kan man bara tänka sig vilket sexliv de har och hur experimentlustan sträcker sig till att ha missionären ute i hallen som bäst.

Jag tycker de ska sitta ner och porrsurfa ikväll och berätta fantasier för varandra. Sen kommer de troligen ha det bästa knullet på länge.
Citera
2007-02-04, 16:48
Medlem
självklart ligger de saker bakom.. men i detta läge ville jag bara ha lite feedback på mitt påstående att killar porrsurfar för de är som en avslappning...

resten har jag ingen lust diskutera..

men helt ok svar hitills =)
Citera
2007-02-04, 18:09
Medlem
Brandbils avatar
Jag tycker man hycklar lite om man säger att tjejerna på porrfilmerna är "äckliga" osv. Kanske inte flickvänsmaterial i praktiken, men om man inte tycker de ser bra ut bör man byta material.

Vad som jag tycker gör det hela "oskyldigt" är att det just handlar om fantasier. Precis som man fantiserar om tjejerna på porrfilmerna kan man fantisera om tjejer som man sett på stan (fast de får man sällan se nakna). Det betyder inte att man på något vis vill göra något med någon av tjejerna då man ofta värderar sin relation till flickvännen högre.

Om min flickvän fantiserar om andra men ändå somnar med mig gör det inte förhållandet sämre på något vis. Vill man så kan man nästan se det som positivt. Det finns andra som lockar, men hon tycker om mig så mkt att hon väljer bort lockelserna.

Fantiserar aldrig din polare om andra?
Citera
2007-02-04, 18:26
Medlem
Jo man vill ha sex med dom om man kunde, men är folk i ett förhållande så avstår dom. Killen ifråga kanske vill ha en tjej med stora bröst men nöjer sig med små eller så gillar han båda delarna
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in