2007-02-04, 20:43
Medlem
För att förklara vad det ger vissa så tänk dig att se samma tv-program å höra samma musik, köra samma bil, äta samma mat.
Citera
2007-02-04, 20:47
Medlem
cocoss avatar
Eh, jag är ju inte kille men... Det är väl som att fantisera ungefär. Gör inte din tjejkompis det? Är det bara hennes kille som får det att pirra? Det är väl egentligen det bästa sättet att se det på. Så länge det bara är fantasier(bilder på datorn) är det ju inget att hetsa upp sig för.
Citera
2007-02-04, 21:53
Medlem
JemyMs avatar
Jag skulle tröttna på att bara ha sex med min flickvän om inte jag kunde variera mig med porren. Kärleken för henne och sexlusten ligger på helt olika plan.
Citera
2007-02-04, 23:30
Medlem
Kojaks avatar
Alltså, det klart att man VILL ligga med tjejerna man tittar på, men det betyder inte att man gör det eller att man vill ligga mindre med den man är tillsammans med.
Samma sak som att titta på filmen "Batman", då vill jag vara Batman men inte är jag det bara för det.
Citera
2007-02-05, 00:12
Medlem
Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojak
Alltså, det klart att man VILL ligga med tjejerna man tittar på, men det betyder inte att man gör det eller att man vill ligga mindre med den man är tillsammans med.
Samma sak som att titta på filmen "Batman", då vill jag vara Batman men inte är jag det bara för det.
Där har vi svaret!
Att titta på porrfilm är som att titta på batman
Citera
2007-02-05, 01:18
Medlem
Sababas avatar
off topic:
WT ? (har jag läst tråden slarvigt?)
Citera
2007-02-05, 03:19
Medlem
ugglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sababa
off topic:
WT ? (har jag läst tråden slarvigt?)

white trash
Citera
2007-02-05, 03:26
Medlem
Periods avatar
Killar behöver porr. Punkt slut.

Säg åt din tjejkompis att sluta upp med sina fånerier. Pojkvännen, som alla andra män, vill bara ha en snabb orgasm utan att behöva bry sig om att tillfredställa någon annan än sig själv. Som andra också sagt, att dra en tarzan innan sängdags är sömnmedel, man slappnar av och blir av med en del stress.
Citera
2007-02-05, 03:42
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sana
problemet är min kompis.. ja faktiskt då jag varken är gift eller har problem med porrsurfning i rimliga mängder.

Hon är alltså gift.. och har nu sett att hennes kille surfat på EN (!) sida på deras dator..
Nu är hon hysterisk och får panikkänslor och ångest för detta.. (är lite känslomässigt störd)...

Jag försökte förklara att porrsurfning inte har med HENNE att göra och att hennes man inte alls vill ha de där stora brösten och att hennes små duger osv osv osv osv..... utan att de är en slags avslappning och .. hm typ hobby för killar ..

Vettiga svar från de som porrsurfat i förhållande...
ni som vart trötta på er kärring och surfat för ni hatar henne kan lämna svaren hemma, vill ha nåt tröstande o bra argument så han inte åker på däng o så hon slipper bli nojjig....

för bara för jag porrsurfar medans min kille sover betyder de inte jag vill ha sex med killar som ser ut som de jag glor på..
hur är de nu då?
Nyfikenhet. Det är väl det enda jag kommer på. Såg en p-rulle med shemales av ren nyfikenhet. Min dåvarande kille fick frispel när han kom på att jag såg på porrfilm. tror det berodde på hans taskiga självkänsla.
Trots han var en utåtriktad känd sångare. Man är nyfiken på allt. Iaf jag. Så visst kan det hända att man kollar in lite av varje.
Men det har INGET att göra med att jag skulle vara missnöjd med mitt sexliv eller förhållande.
Citera
2007-02-05, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sana
problemet är min kompis.. ja faktiskt då jag varken är gift eller har problem med porrsurfning i rimliga mängder.

Hon är alltså gift.. och har nu sett att hennes kille surfat på EN (!) sida på deras dator..
Nu är hon hysterisk och får panikkänslor och ångest för detta.. (är lite känslomässigt störd)...

Jag försökte förklara att porrsurfning inte har med HENNE att göra och att hennes man inte alls vill ha de där stora brösten och att hennes små duger osv osv osv osv..... utan att de är en slags avslappning och .. hm typ hobby för killar ..

Vettiga svar från de som porrsurfat i förhållande...
ni som vart trötta på er kärring och surfat för ni hatar henne kan lämna svaren hemma, vill ha nåt tröstande o bra argument så han inte åker på däng o så hon slipper bli nojjig....

för bara för jag porrsurfar medans min kille sover betyder de inte jag vill ha sex med killar som ser ut som de jag glor på..
hur är de nu då?

För mig är porrsurfandet en sexuell omväxling bara. Det är väl mitt sätt att tillfredställa mina behov av att få fantisera om andra tjejer. Skulle däremot aldrig komma på tanken att vara otrogen i verkligheten. Porren gör faktiskt att risken för att jag skulle vara otrogen till obefintlig. Det räcker att kolla på foton/filmer för att stilla nyfikenheten. Jag behöver inte dra hem en tjej från krogen. Sedan kan säkert människor se porr som tankemässig otrohet. Men att gå igenom ett livslångt förhållande utan tankemässig otrohet tror jag är omöjligt.

Tycker inte att din kompis ska bry sig att hennes man porrsurfar om det är vanlig porr och så länge det är i rimliga mängder. Med största sannolikhet så antyder det inte att han på något sätt skulle ha mindre känslor för henne.

(Jag har ett väldigt bra förhållande både känslomässigt och sexuellt)
Citera
2007-02-05, 10:02
Medlem
seloots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Period
Killar behöver porr. Punkt slut.

Säg åt din tjejkompis att sluta upp med sina fånerier. Pojkvännen, som alla andra män, vill bara ha en snabb orgasm utan att behöva bry sig om att tillfredställa någon annan än sig själv. Som andra också sagt, att dra en tarzan innan sängdags är sömnmedel, man slappnar av och blir av med en del stress.

Nuff sayed, ingen big deal.
Citera
2007-02-05, 11:32
Medlem
Apspektakels avatar
Det är roligare och går snabbare att runka till porr, svårare än så är det väl inte ^^
Jag skulle aldrig få för mig att bara titta igenom en porrfilm (_bara titta_) varesig jag var i ett förhållande eller inte... så jävla spännande är dom inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in