Citat:
Ursprungligen postat av Sana
problemet är min kompis.. ja faktiskt då jag varken är gift eller har problem med porrsurfning i rimliga mängder.
Hon är alltså gift.. och har nu sett att hennes kille surfat på EN (!) sida på deras dator..
Nu är hon hysterisk och får panikkänslor och ångest för detta.. (är lite känslomässigt störd)...
Jag försökte förklara att porrsurfning inte har med HENNE att göra och att hennes man inte alls vill ha de där stora brösten och att hennes små duger osv osv osv osv..... utan att de är en slags avslappning och .. hm typ hobby för killar ..
Vettiga svar från de som porrsurfat i förhållande...
ni som vart trötta på er kärring och surfat för ni hatar henne kan lämna svaren hemma, vill ha nåt tröstande o bra argument så han inte åker på däng o så hon slipper bli nojjig....
för bara för jag porrsurfar medans min kille sover betyder de inte jag vill ha sex med killar som ser ut som de jag glor på..
hur är de nu då?
För mig är porrsurfandet en sexuell omväxling bara. Det är väl mitt sätt att tillfredställa mina behov av att få fantisera om andra tjejer. Skulle däremot aldrig komma på tanken att vara otrogen i verkligheten. Porren gör faktiskt att risken för att jag skulle vara otrogen till obefintlig. Det räcker att kolla på foton/filmer för att stilla nyfikenheten. Jag behöver inte dra hem en tjej från krogen. Sedan kan säkert människor se porr som tankemässig otrohet. Men att gå igenom ett livslångt förhållande utan tankemässig otrohet tror jag är omöjligt.
Tycker inte att din kompis ska bry sig att hennes man porrsurfar om det är vanlig porr och så länge det är i rimliga mängder. Med största sannolikhet så antyder det inte att han på något sätt skulle ha mindre känslor för henne.
(Jag har ett väldigt bra förhållande både känslomässigt och sexuellt)