Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-02-03, 01:37
  #1
Medlem
nyllet000s avatar
Nu menar jag inte storleken, atombomber, hur jävla många ubåtar som dom har eller nåt, jag menar tekniken. Vilket land av dessa har bäst teknik i ämnet försvar ? vilket har sämst ? nackdelar ? fördelar ? samtala och diskutera
Citera
2007-02-03, 12:10
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyllet000
Nu menar jag inte storleken, atombomber, hur jävla många ubåtar som dom har eller nåt, jag menar tekniken. Vilket land av dessa har bäst teknik i ämnet försvar ? vilket har sämst ? nackdelar ? fördelar ? samtala och diskutera

I fallande ordning. USA, Ryssland och sist Sverige.

Skum frågeställning. Att bara se till teknik utan att ta en titt på kvantiteten är helt ointeressant. Man vinner inga krig med nån superduper prototyp som ligger två generationer före sin motståndare om man inte kan utrusta sin arme med den.
Citera
2007-02-03, 12:21
  #3
Medlem
DenLedes avatar
Hehe...
Om nu ingen av länderna hade några vapen alls, och var lika många till antalet, vem skulle vinna då?
Typ på en gladiatorarena, man mot man???
Citera
2007-02-03, 12:39
  #4
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Hehe...
Om nu ingen av länderna hade några vapen alls, och var lika många till antalet, vem skulle vinna då?
Typ på en gladiatorarena, man mot man???


Inte fan är det svenskarna iaf, vi viker ju ner oss på hemmaplan "as we speak".
Citera
2007-02-03, 12:46
  #5
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Inte fan är det svenskarna iaf, vi viker ju ner oss på hemmaplan "as we speak".
Ok då!
Men om ryssen och amerikanen hade haft en bakbunden arm var!
Vem skulle vinna då?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback