2007-03-28, 20:51
Bannlyst
röka svamp tjack förmodligen lsd har inte testat det riktigt än men kan tänka mig att jag kommer älska det vill helst ha tag i shivas men hittar aldrig såa bara massa konstiga vill ha bra :;D e tycker jag inte om så jätte mycke man kan köra nångång :P
Citera
2007-04-03, 17:21
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
en kvarting sen tjack!

Då kan du ju skita i att ta kvartingen.
Citera
2007-04-03, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Då kan du ju skita i att ta kvartingen.

Ta kvartingen efteråt istället
Citera
2007-04-03, 22:18
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurnedBRain
röka svamp tjack förmodligen lsd har inte testat det riktigt än men kan tänka mig att jag kommer älska det vill helst ha tag i shivas men hittar aldrig såa bara massa konstiga vill ha bra :;D e tycker jag inte om så jätte mycke man kan köra nångång :P

Hur mkt tjack har du dragit i dina dagar? Undrar bara när man ska börja akta sig så att man inte slutar med dina skrivfärdigheter!
Citera
2007-04-03, 23:21
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurnedBRain

Okej fattar precis vad du menar
Citera
2007-04-03, 23:45
Medlem
mosbrickas avatar
bästa

Testat det mesta o cola är det bästa enligt mig.....man blir så go. Men det gäller att inte ha massa hemma för det svårt att sluta.
Citera
2007-04-04, 11:52
Medlem
BrrakBrraks avatar
1. E / MDMA
2. Bra gräs / fet
3. DXM
Citera
2007-04-04, 12:46
Medlem
Roger-pundares avatar
1. METAMINA, är min absoluta favorit hittintills. Ger ett behagligt och skönt rus. Härlig känsla av välbehag som pirrar i kroppen och mycket eufori, man blir förövrigt pigg och fylld med energi. Drogen skall dock inte tas för ofta i tätt följd då mycket av de positiva egenskaperna försvinner och man mest blir lättretlig. Men för speciella tillfällen är den kanon. Som mkt rent tjack fast utan jobbiga biverkningar i form av stirrighet, nojja och svettningar.

2. OXYCONTIN, kommer strax efter. Ger en skön känsla av välbehag och man blir glad och positiv. Man känner sig bekymmerlös och cool. Tycker inte att man blir så dåsig, däremot lite dimmig men annars mest allert. Funkar bra att fylla på dag efter dag. med andra ord lätt att bli torsk.

3. 2cb, kommer på tredje plats. Då menar jag den gamla hederliga varianten. Det tar mig till en annan värld. Fylld av eufori och sköna hallisar, mest i form av skruvade tankar. Svårt att snea på denna i rätt miljö.

Kommer så fort jag blir medicinfri att testa MDMA-kristaller, som ligger väl förvarade. Då kanske listan får skrivas om, men nu är det denna som gäller.
Citera
2007-04-04, 13:27
Medlem
Peta_Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m96mafr
2cb Här syftar jag inte på trippen utan att jag mår så djävulskt bra i flera timmar efteråt. Underbara, underbara 2cb. Den gången jag provade kola mådde jag inte på långa vägar lika bra som på 2cb. Denna substans slår allt annat jag testat flera gånger om. Är det ingen mer än mig som har känt så?

Jodå, 2-CB i dess riktiga form klår mkt. helt klart! Sparar detta importerade godiset tills det blir lite varmare ute och kan åtnjutas i en av Sthlms vackra parker

Citat:
Ursprungligen postat av Roger_Pundare
Äkta 2CB..

Japp, skillnad på äpplen och päron verkligen
Citera
2007-04-04, 19:29
Medlem
TsarensKurirs avatar
Nikotin
Citera
2007-04-04, 19:34
Medlem