2019-04-03, 20:12
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Ger det någon kick att trycka i sig 3-meo? Inte för att jag planerar att göra det, är mest nyfiken.

3-meo-pcp är för övrigt en av mina absoluta favoritdroger men kan fan inte ta det längre då jag får alldeles för mycket biverkningar ;(

Jo, det vill jag lova. Inte som på den gamla goda tiden då man kunde ta den oralt och må bra, men helt okej än så länge. Jag får en masa utslag av det bara- På ryggen främst som kliar i två veckor eller så.
Citera
2019-04-06, 15:29
Medlem
Kratom är det som funkar bäst för mitt välbefinnande och som smärtlindrande medel!
Inga direkta bieffekter eller toleransökningar när jag har varvat mellan olika sorter och strains, gjort så under lång tid och brukat det nästan dagligen!
Citera
2019-04-06, 21:20
Medlem
Lyrica
Oxyconde
Xanor
Phenibut
Citera
2019-04-07, 00:46
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.P.Werk
Kratom är det som funkar bäst för mitt välbefinnande och som smärtlindrande medel!
Inga direkta bieffekter eller toleransökningar när jag har varvat mellan olika sorter och strains, gjort så under lång tid och brukat det nästan dagligen!
Kan hålla med om det. Har inte heller känt någon toleransökning, fast jag försöker att inte ta det för ofta. Men det ger ett otroligt välbefinnande tillstånd.
Citera
2019-05-20, 22:35
Medlem
sluskjohans avatar
Bästa är lätt metanfetamin. Men min favorit är dock alkohol. Gillar även ren mdma.
Citera
2019-05-21, 14:11
Medlem
Punklivs avatar
Lyrica, perfekt drog rent rusmässigt. Bra ångestdämpning, jävligt skön känsla i kropp och sinne med rejäl eufori. Vill man göra något är den perfekt för är man uppe och rör på sig blir man riktigt speedad och åtminstone jag manisk, och vill man bara softa är den perfekt för lägger man sig i soffan är all påtändhet borta och man är lugn och skön i stället.

Tycker det känns typ som att man är med i en film. Kan inte beskriva känslan men så är det för mig.

Nu var det längesen jag tog det eftersom jag försöker hålla mig nykter och allt för mycket i mitt liv kretsade kring Lyrica på slutet. Höll på att bli riktigt torsk. Vissa dagar, till exempel i dag, är det ett rent helvete. Känner nästan i kroppen hur 600 mg Lyrica börjar kicka när suget är som värst (som nu)... Fy fan!
Citera
2019-05-22, 01:31
Medlem
1. Amfetamin
2. Alkohol
3. Metylfenidat
4.fluntrazepam
5.kokain
Osv
Citera
2019-05-22, 10:34
Medlem
Min top 10 utifrån ruseffekt. Ingen hänsyns till pris, skadeverkningar osv..

1: Heroin
2: Svamp
3: MDMA
4: Lyrica
5: Subutex
6: GHB
7: Amfetamin
8: Kokain
9: Iktorivil
10: Xanor
Senast redigerad av pita007 2019-05-22 kl. 10:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in