2010-05-14, 03:13
Medlem
jaja1s avatar
Jag tycker att det är en väldigt patetisk tråd. Så för mig kan den gärna tas bort. Men det verkar finnas många med smaklös humor...
Citera
2010-05-14, 13:16
Medlem
Bruttas avatar
Vill tacka TS för tipset, asrolig tråd!
Ska ut och fota lite nu, ciao.
Citera
2010-06-08, 21:35
Medlem
Jag tycker tråden är extremt osmaklig och jag delar absolut inte den bakomliggande människosynen!

Citat:
Ursprungligen postat av yupyup
Bara människor med dålig självkänsla som måste håna/klanka ned på andra som har sämre, tragiskt.
Lägg upp en bildtråd för dem, då skulle jag skratta.

Tack, trevligt att se att det finns folk med en anständig moral!
Citera
2010-06-08, 21:38
Medlem
sven.hedins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRealFace
Jag tycker tråden är extremt osmaklig och jag delar absolut inte den bakomliggande människosynen!

Tack, trevligt att se att det finns folk med en anständig moral!

Äh, låt plattskallarna ha sitt roliga.
Citera
2010-06-08, 22:29
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaja1
Jag tycker att det är en väldigt patetisk tråd. Så för mig kan den gärna tas bort. Men det verkar finnas många med smaklös humor...

Det finns alltid dem som tycker att någon tråd är patetisk eller jobbig ur det egna perspektivet. Så länge som det finns diskussionsunderlag så anser jag att det skall finnas kvar.

Under vilken forumsdel finner vi föresten denna tråd som vi nu diskuterar?
Citera
2010-06-09, 01:08
Medlem
sven.hedins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Det finns alltid dem som tycker att någon tråd är patetisk eller jobbig ur det egna perspektivet. Så länge som det finns diskussionsunderlag så anser jag att det skall finnas kvar.

Under vilken forumsdel finner vi föresten denna tråd som vi nu diskuterar?

Humor.
Citera
2010-06-09, 13:48
Medlem
-=Jager=-s avatar
det är ju ändå på flashback man kan ju inte förvänta sig mycket mer
Citera
2010-06-09, 13:56
Medlem
Utopia.s avatar
Har det inte införts en regel mot att hänga ut/trakassera icke-offentliga personer? Isåfall tycker jag absolut att den tråden faller under den regeln.

Tycker det är knepigt.. Har själv en bror som är utvecklingstörd och skulle fan lacka ur om jag fick se att någon postat en bild på honom, säkert ta till våld om jag fick veta vem det var. Samtidigt tycker jag att tråden ska få finnas kvar då jag inte gillar att man tummar på yttrandefriheten som råder på flashback. Men om man ändå låser massa andra trådar där man trakasserar icke-offentliga personer så tycker jag att det här är den första tråden som bör ryka.
Citera
2010-06-10, 23:37
Medlem
menslutanus avatar
Det var i och med den tråden jag fick upp ögonen för flashback Efter alla dessa år är den fortfarande lika rolig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in