Jag tycker att det är en väldigt patetisk tråd. Så för mig kan den gärna tas bort. Men det verkar finnas många med smaklös humor...
Det finns alltid dem som tycker att någon tråd är patetisk eller jobbig ur det egna perspektivet. Så länge som det finns diskussionsunderlag så anser jag att det skall finnas kvar.
Under vilken forumsdel finner vi föresten denna tråd som vi nu diskuterar?
Det finns alltid dem som tycker att någon tråd är patetisk eller jobbig ur det egna perspektivet. Så länge som det finns diskussionsunderlag så anser jag att det skall finnas kvar.
Under vilken forumsdel finner vi föresten denna tråd som vi nu diskuterar?
Har det inte införts en regel mot att hänga ut/trakassera icke-offentliga personer? Isåfall tycker jag absolut att den tråden faller under den regeln.
Tycker det är knepigt.. Har själv en bror som är utvecklingstörd och skulle fan lacka ur om jag fick se att någon postat en bild på honom, säkert ta till våld om jag fick veta vem det var. Samtidigt tycker jag att tråden ska få finnas kvar då jag inte gillar att man tummar på yttrandefriheten som råder på flashback. Men om man ändå låser massa andra trådar där man trakasserar icke-offentliga personer så tycker jag att det här är den första tråden som bör ryka.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!