2007-01-23, 14:54
Medlem
zescos avatar
Passa er fr strandhororna! skabbiga jvlar.

Var sjlv p fyllan och fll fr frestelsen, varfr i efterhand kan jag inte frst med tanke p att hon inte var snygg p ntt stt.

Vi gick ner till stranden, hon brja snaska kotten, allt bra s lngt, sen skulle vi till och ligga, hon insisterade p att f rida mig med ryggen mot mitt hll (varfr fick jag reda p sen), ok tnkte jag, lt henne kra p s tills det gick fr mig, drog ur kuken ur henne bara fr att se att kondomen pajjat! shit ngest! fyfan vad rdd jag vart, massa tankar om hiv/aids dk upp.

iaf, jag gick vidare, det var sent p kvllen och jag var hungrig, kollade mina fickor efter pengar, nsta chock, mina 60-70leva jag hade p mig tidigare var borta! d slog det mig, horan hade snott dom, det var drfr hon ville rida mig med ryggen mot mig s hon i lugn och ro kunde lnsa mina fickor (hon lt mig bara dra ner byxorna till ftterna) jag knde mig rtt blst sen och det vart inge fyllekk

Men jag deppade inte ihop fr det, redan nsta kvll s skulle jag gra nytt frsk, hittade ett annat fnask, kom verens om ett pris fr enbart en avsugning, vi gick ivg en bit, hon trdde p kdisen och nr man r som ktast och tror hon ska stta igng s vill hon ha mer pengar, d skulle jag ven f stta p henne, men det ville jag inte, efter lite tjat frn hennes sida och mitt nekande s sticker hon med pengarna fr avsugningen, kvar str jag med stkuk och en kondom p den i en buske... det var bara att ge upp.

summan av kardemumman! gatuhororna r fan inte vrt det, g p en bordell/strippklubb! skippa helst hela skiten, kan lova att det var ngra ngestfyllda mnader innan jag fick hiv testet gjort hr hemma, som tack och lov visade negativt!
Citera
2007-01-24, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragen
Amen shit. Jag jobba i Sunny Beach i sommras. Ni vet ju inget eller kan inget. Ni snackar om horor p GoGoGirls och reser till -ar med Grabbarna Bus. Ni r inte s gamla va?

Fyfan vilken pajas du r!!! Ngon frgar om horor i bulgarien och folk som vet svarar, vad e problemet? om du nu vet s mycket varfr berttar du inte, herr minister??

fresten vem fan jobbar i bulgarien? okej, att man ker p billig svennebenne-17r krka-resa men att jobba??

soppa
Citera
2007-01-25, 00:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av herrtalman
Fyfan vilken pajas du r!!! Ngon frgar om horor i bulgarien och folk som vet svarar, vad e problemet? om du nu vet s mycket varfr berttar du inte, herr minister??

fresten vem fan jobbar i bulgarien? okej, att man ker p billig svennebenne-17r krka-resa men att jobba??

soppa

Nu sitter jag inte hr och frsvarar killen du citerade.. men har tanken slagit dig att man kan jobba dr fr en svensk ln.. och bo i stort sett gratis? Det r pure profit..
Citera
2007-01-25, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urandir
Nu sitter jag inte hr och frsvarar killen du citerade.. men har tanken slagit dig att man kan jobba dr fr en svensk ln.. och bo i stort sett gratis? Det r pure profit..

nej, tanken har aldrig slagit mig. Den kommer nog heller aldrig sl.
Citera
2007-01-25, 10:27
Medlem
Kojaks avatar
Jag blev avtnd p "Sunny Beach" efter att ha lst vad VING skriver om stllet. Charter r inte fr livsnjutaren, det r tydligt.
Nu nr jag lser den hr trden och frstr att de mnniskor man trffar vid "Solkusten" r antingen 15riga teens eller desperata prostituerade i olika former s blir man ju inte direkt MER sugen p att ka.

Lter verkligen mmmmmmysigt......
Citera
2007-02-02, 14:49
Medlem
Kvinnorna i sunny beach

1: Vad fr man betala fr ett ligg i Sunny beach? Av en snygg ?
2: r tjejerna rostiga/ckliga ?
3: r det ltta att f ett vanligt ragg p en vanlig tjej utan att behva betala ngra pengar?
4:Kan man ta med sig dem till hotellet?
Citera
2007-02-02, 20:55
Medlem
finns de inga horer i SB eller
hjlp oss frfaaan
Citera
2007-02-02, 23:49
Medlem
Hokkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde87
1: Vad fr man betala fr ett ligg i Sunny beach? Av en snygg ?
2: r tjejerna rostiga/ckliga ?
3: r det ltta att f ett vanligt ragg p en vanlig tjej utan att behva betala ngra pengar?
4:Kan man ta med sig dem till hotellet?

1.) 500svenska kronor = 1 timme med allt frn medelsnygg till fotomodellst tjej, vanligt, oralt, analt.

2.) Club-flickorna kan vara frvnandsvrt frscha, riktiga puddingar en del faktiskt medans Gatuludren skulle jag inte ens rra i med tng.

3.) SB r ett sexparadis, folk valfrdar dit i ett syfte, att ha sex.. tjejer som killar.

Men om du aldrig fr dig ett skjut hr hemma utan att kasta upp stora plnboken p bordet kanske du ska ha ngra sedlar som skerhetstgrd fr att f dig lite brottning i snghalmen.

4.) Detta brukar kosta ytterligare, det dubbla n vanliga avgiften oftast.
De brukar dock bist med egna "knullrum" p klubbarna annars.
Citera
2007-02-04, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hokkan
1.) 500svenska kronor = 1 timme med allt frn medelsnygg till fotomodellst tjej, vanligt, oralt, analt.

2.) Club-flickorna kan vara frvnandsvrt frscha, riktiga puddingar en del faktiskt medans Gatuludren skulle jag inte ens rra i med tng.

3.) SB r ett sexparadis, folk valfrdar dit i ett syfte, att ha sex.. tjejer som killar.

Men om du aldrig fr dig ett skjut hr hemma utan att kasta upp stora plnboken p bordet kanske du ska ha ngra sedlar som skerhetstgrd fr att f dig lite brottning i snghalmen.

4.) Detta brukar kosta ytterligare, det dubbla n vanliga avgiften oftast.
De brukar dock bist med egna "knullrum" p klubbarna annars.

tack ska du ha
hoppas verkligen att de e s som du sger
Citera
2007-02-04, 01:09
Medlem
Hokkans avatar
Om det inte frndrats helt sen i sommras s ska uppgifterna stmma fint
Ska tillggas p punkt fyra att de flesta inte r s pigga att flja med upp p hotellrummet (gldjeflickorna allts) utan helst ser att det hela avklaras i rummen de tillhandahller. Men med lite vertalning och extra pengar gr allt

En klubb som jag kan rekommendera varmt r GoGo-Girls, helt klart bsta stllet fr detta ndamlet i SB, taxichaffisarna hittar.
Citera
2007-02-04, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hokkan
Om det inte frndrats helt sen i sommras s ska uppgifterna stmma fint
Ska tillggas p punkt fyra att de flesta inte r s pigga att flja med upp p hotellrummet (gldjeflickorna allts) utan helst ser att det hela avklaras i rummen de tillhandahller. Men med lite vertalning och extra pengar gr allt

En klubb som jag kan rekommendera varmt r GoGo-Girls, helt klart bsta stllet fr detta ndamlet i SB, taxichaffisarna hittar.

tack
Citera
2007-02-04, 18:45
Medlem
Ngon annan som har ngot annat att tillgga
de vore jtte snllt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem