2007-01-02, 00:41
Medlem
var i golden sands i somras, vi brukade avsluta varje kväll på den lokala strippklubben köpte dock inget men va ju najs att avsluta kvällen med dansade brudar och dyr bärs
Generellt sett tycker jag dock hororna såg rätt risiga ut, precis som man tänker sig att ett risigt luder ska se ut.
Citera
2007-01-02, 01:54
Medlem
hrb!s avatar
VAr i bulgarien sommaren 2006.
blev erbjuden blowjobs av ett gäng horor men jag tackade nej pga 2 själ.

1: i stort sett allt i sunny beach styrs utav den ryska maffian.
2: Tjejerna var så skabbiga så jag höll på att

Men men, man kan säjkert hitta ett par fina tjejor där också som kan erbjuda någon form av sexuell njutning xD, men att betala för sex måste betyda att du är jävligt desperat och inte kan få dig lite mutta utan att sätta sprätt på plånboken!!!!
Citera
2007-01-02, 04:13
Medlem
Daevass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av centralunivers
Ta taxi till strippklubben redrose, köp en öl sätt dig ner och glo en stund. Ta ögonkontakt med en av dansarna sen kommer dom ner till dig när de är klara med sin låt. Efter detta brukar dom fråga om blowjob, sex eller lapdance. HA ROLIGT! tog lapdance jag
Säg ALDRIG till taxichaffören att du ska till en stripklubb, säg att du ska till gatan bredvid.
Citera
2007-01-02, 13:05
Medlem
Pendeltågs avatar
3 olika trådar om Sunny Beach sammanfogade till en tråd.

//Moderator
Citera
2007-01-04, 09:33
Medlem
jan-es avatar
Ähh, ni har inte träffat de riktigt desperat zigenarludrerna. Vi mötte en ensam slampa på vägen hem och hon fråga om sex/blowjob. Vi svarade att vi inte var intresserad. Från att ha kostat 50 leva (250 spänn) så sänkte hon till TEN LEVA!! (50 spänn) Det är fan rekordlågt. TEN LEVA!! används numera alltid i vänskapskretsen när vi snackar priser.

- Var det dyrt?
- TEN LEVA!!
Citera
2007-01-15, 22:35
Medlem
Daniel1343s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jan-e
Ähh, ni har inte träffat de riktigt desperat zigenarludrerna. Vi mötte en ensam slampa på vägen hem och hon fråga om sex/blowjob. Vi svarade att vi inte var intresserad. Från att ha kostat 50 leva (250 spänn) så sänkte hon till TEN LEVA!! (50 spänn) Det är fan rekordlågt. TEN LEVA!! används numera alltid i vänskapskretsen när vi snackar priser.

- Var det dyrt?
- TEN LEVA!!

Svar ja! Åk till Gambia, där kostar en avsugning sju spänn! Sug på den
Citera
2007-01-15, 23:21
Medlem
straycats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel1343
Svar ja! Åk till Gambia, där kostar en avsugning sju spänn! Sug på den

Men dom är ju så mörka..
Citera
2007-01-16, 10:59
Bannlyst
jan-e

Var hon snygg - ofta får man vad man betalar för, men inte alltid?

Hur ser Du skillnad på en ziggis & en bulgar när Du är där?
Citera
2007-01-16, 22:21
Medlem
Vare inte baren "Grabbarna grus" (Eller vare grabbarna bus? Kmr inte ihåg) som erbjöd båtresa till en ö, med gratis sprit, och sen massa porriga lekar för en 500-ing eller nåt. Läste det i Aftonbladet efter jag hade kommit hem.
Såg iallfall baren, den låg väster om Mcdonalds i city..
Citera
2007-01-20, 18:47
Medlem
luder i bulgarien

Jag var i Sunny beach år 2004 och 2005. Första året tryckte jag ett luder på gogo girls. Den bästa strippklubben i sunny beach, alla andra sög. På gogo girls kostade en bra lap dance 10 leva= 50 kr. Ett knull i bra utrustat rum kostade 100 leva=500 kr. Jag tror inte priserna har ändrats, isåfall är det inte mycket mer. Brudarna på strippklubbarna va faktiskt snygga, visst fanns det ett par ruggugglor, men många va snygga och de gav valuta för pengarna.
Strandhororna däremot var inte mycket att hänga i julgranen. De var äckliga, desperata och dumma i huvudet.
Jag rekomenderar gogo girls. Det är säkert och inget tjaffs.
Citera
2007-01-20, 19:36
Medlem
Amen shit. Jag jobba i Sunny Beach i sommras. Ni vet ju inget eller kan inget. Ni snackar om horor på GoGoGirls och reser till ö-ar med Grabbarna Bus. Ni är inte så gamla va?
Citera
2007-01-22, 10:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dragen
Amen shit. Jag jobba i Sunny Beach i sommras. Ni vet ju inget eller kan inget. Ni snackar om horor på GoGoGirls och reser till ö-ar med Grabbarna Bus. Ni är inte så gamla va?

Vad är din poäng? Jag har också jobbat i Sunny Beach, och har försökt förstå meningen med ditt inlägg.. du missade kanske forumkategorin som tråden ligger i?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in