2007-02-01, 17:01
Medlem
tacts avatar
sen igår så började windows bugga..

kan inte söka efter saker längre.
wmp funkar inte.
systemåterställningen funkar inte.

nån med liknande problem?
Citera
2007-02-01, 17:02
Medlem
X_surfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tact
sen igår så började windows bugga..

kan inte söka efter saker längre.
wmp funkar inte.
systemåterställningen funkar inte.

nån med liknande problem?

Nej, kör en reparation me windows skivan...
Citera
2007-02-01, 17:09
Medlem
tacts avatar
har ingen skiva.. återställningspartion.. vill helst inte..
Citera
2007-02-01, 18:31
Medlem
Du kan alltså inte söka i Windows media player längre eller menar du överhuvudtaget i windows?
Citera
2007-02-01, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teddybears
Du kan alltså inte söka i Windows media player längre eller menar du överhuvudtaget i windows?

Jag vet inet, men du kanske inte ser punkterna i trådskaparens inlägg.
Citera
2007-02-01, 19:09
Medlem
tacts avatar
kan inte söka i windows alls..
Citera
2009-01-08, 14:37
Medlem
wireless_admins avatar
testa gör en Systemåterställning. Windows bästa uppfinning på länge så tacka inte nej till den, all din data såsom bilder, musik, filmer och dokument är kvar men dom programmen finns troligen inte längre installerade, Start/Program/Tillbehör/Systemverktyg - Systemåterställning. hoppas det går bättre
Citera
2010-02-15, 17:19
Medlem
t0biliass avatar
Jag har ett windows problem, det är så att jag har haft denna dator i snart ett halv år. Efter typ 5 månader kom ett problem, datorn frös och jag fick ett såkallat "bluescreen" meddelande, han dock inte läsa det.

Den frös efter typ 1min efter den vart startad, men så prövade jag olika saker.
Och om man inte har strömkabeln i så funkar datorn. Väldigt dåligt..
Gjorde en felsökning på nätet vad det kan vara och det visade sig vara ett felaktigt widows.. En person som jag känner som kan lite om datorer sa att jag skulle göra återställning men det funkade inte, men sen sa han att jag skulle ominstallera windows. Hur gör jag det? Hittade en windows fil, som man kan ominstallera från på backup disken. Men när jag ska installera den säger den att det finns en nyare installerad på datorn. Kanske ska säga att det är en Hp Compaq nc6000

Min fråga är lite, hur och vad ska jag göra? Datorn funkar ju fint utan sladd men så vill jag inte ha det. Vet någon vad som kan vara problemet?

/ Tobias
Citera
2010-02-15, 17:22
Medlem
t0biliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t0bilias
Jag har ett windows problem, det är så att jag har haft denna dator i snart ett halv år. Efter typ 5 månader kom ett problem, datorn frös och jag fick ett såkallat "bluescreen" meddelande, han dock inte läsa det.

Den frös efter typ 1min efter den vart startad, men så prövade jag olika saker.
Och om man inte har strömkabeln i så funkar datorn. Väldigt dåligt..
Gjorde en felsökning på nätet vad det kan vara och det visade sig vara ett felaktigt widows.. En person som jag känner som kan lite om datorer sa att jag skulle göra återställning men det funkade inte, men sen sa han att jag skulle ominstallera windows. Hur gör jag det? Hittade en windows fil, som man kan ominstallera från på backup disken. Men när jag ska installera den säger den att det finns en nyare installerad på datorn. Kanske ska säga att det är en Hp Compaq nc6000

Min fråga är lite, hur och vad ska jag göra? Datorn funkar ju fint utan sladd men så vill jag inte ha det. Vet någon vad som kan vara problemet?

/ Tobias
Kanske inte skrev detta i rätt forumsdel. Men hoppas på hjälp. Ny här på sidan
Citera
2010-02-15, 21:01
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Windows Support

//Mod
Citera
2010-02-15, 21:28
Medlem
R4xx0rs avatar