2007-02-01, 11:45
Medlem
Hej,

Det är så att jag har hört att man kan tjäna pengar online genom att t.ex. läsa e-post, göra utvärderingar eller surfa helt enkelt. Men min fråga är om någon kan någon bra hemsida som man kan lita på och där även NI har tjänat en slant.

Jag har även skapat ett paypal konto (Eftersom de flesta betalar ut till paypal konton) men min fråga är om man kan ta emot pengarna och sedan överföra de till ett vanligt bank konto när det gäller paypal. (Om man måste betala för premium konto eller om det funkar för free account).

Tacksam för svar...
Citera
2007-03-10, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av abe87
Hej,

Det är så att jag har hört att man kan tjäna pengar online genom att t.ex. läsa e-post, göra utvärderingar eller surfa helt enkelt. Men min fråga är om någon kan någon bra hemsida som man kan lita på och där även NI har tjänat en slant.

Jag har även skapat ett paypal konto (Eftersom de flesta betalar ut till paypal konton) men min fråga är om man kan ta emot pengarna och sedan överföra de till ett vanligt bank konto när det gäller paypal. (Om man måste betala för premium konto eller om det funkar för free account).

Tacksam för svar...
Ja, du kan överföra pengar till ett bank konto via Paypal free account.
Citera
2007-03-10, 18:18
Medlem
osiss avatar
Sånt där med att tjäna pengar på hemsidor ger ju ingenting. Jag la ner mängder med tid på sånt för några år sen. Fick väl ihop några kronor men inte så mycket mer. Det jag har tjänat mest pengar på var en sån där sida där man fick några ören när folk kollade på ens bilder man hade lagt upp på sidan. Problemet var att jag bröt mot nån fjantig regel så en dag var alla pengarna (en hundring eller nåt) borta och jag bestämde mig för att lägga ner sånt för gott.
Citera
2007-03-11, 01:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av osis
Sånt där med att tjäna pengar på hemsidor ger ju ingenting. Jag la ner mängder med tid på sånt för några år sen. Fick väl ihop några kronor men inte så mycket mer. Det jag har tjänat mest pengar på var en sån där sida där man fick några ören när folk kollade på ens bilder man hade lagt upp på sidan. Problemet var att jag bröt mot nån fjantig regel så en dag var alla pengarna (en hundring eller nåt) borta och jag bestämde mig för att lägga ner sånt för gott.
vilken osis du hade
Citera
2007-03-11, 14:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Insulin
vilken osis du hade
sant där...
och angående tråden, det finns inte mycket som ger mer än ngr 100 lappar så det är nog ingen ide med att ens försöka .
Citera
2007-03-11, 14:58
Medlem
Flytande_argots avatar
99% av alla såna där "Tjäna pengar från ditt hem, allt du behöver är en dator, bla bla bla" verkar ju vara Herbalife-blåsningar.

Sen var jag med i nån sorts enkätpryl tidigare där de skänkte 15 till Rädda Barnen eller liknande om man gjorde en enkät. Har ingen aning om de faktiskt gjorde detta, men jag fick ju känna mig lite duktig iallafall.

Men det är nog lättare att tjäna pengar via en SMS-tjänst typ wobtel.se om du kan komma på nåt hyfsat smart. Jag menar, kolla på Jambas skitprodukter och hur mycket de drar in, hur svårt kan det vara egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in