2009-05-23, 22:01
Medlem
Benzonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100apor.se
aldrig testat denna glass...köpte dessa 2 nyss, vilken e godas?

http://i41.tinypic.com/1054kqs.jpg
Har inte provat någon av dem men hade föreslagit den högra. Den vänstra kan nog bli för fudgeig/chokladig.
Citera
2009-05-23, 22:36
Medlem
flipsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzona
Har inte provat någon av dem men hade föreslagit den högra. Den vänstra kan nog bli för fudgeig/chokladig.

Japp, den vänstra är, och jag använder mig av den urusla Riesen-reklamen, kraftigt chokladig
Citera
2009-05-23, 23:52
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddaren
Denom lyfter fram de tunga argumenten... Det här är som att försöka förklara för en fjortis varför Britney Spears är en olämplig förebild.

Kan då du som är så övermäktig förklara för mig vad det du kallar "wite-trash" är för någonting?
Citera
2009-05-24, 00:25
Medlem
100apor.ses avatar
fan...äta en hel e på gränsen till för mkt. Ligger här o skakar nu

blir o köra gymmet imorn!
Citera
2009-05-24, 00:54
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100apor.se
fan...äta en hel e på gränsen till för mkt. Ligger här o skakar nu

blir o köra gymmet imorn!

Jo, visst är det. Men det är ju så gott, svårt att sluta då man väl börjat
Citera
2009-05-24, 03:40
Medlem
Riddarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Kan då du som är så övermäktig förklara för mig vad det du kallar "wite-trash" är för någonting?

Dräng! Vad yrar du om?

Varför drar du in WT i det hela? Det är inget fel med att gilla B&J. Det jag stör mig på är haussen av det hela. Det finns bättre glass och B&J är inte värd denna otroliga publicitet!
Citera
2009-05-24, 04:23
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Dräng! Vad yrar du om?

Varför drar du in WT i det hela? Det är inget fel med att gilla B&J. Det jag stör mig på är haussen av det hela. Det finns bättre glass och B&J är inte värd denna otroliga publicitet!

Vilka är bättre och godare? Jag gillar B&J mycket för deras smaker. Som jag dock inte sett något annat märke har- blandningarna menar jag.

Ja, det kanske finns godare glass.
Ja, du kanske inte gillar denna och gillar annan mer. Må så vara. Men låt oss B&J LOVERS vara :P
Citera
2009-05-24, 05:01
Medlem
BoJ är överskattat, alldeles för söt glass
Citera
2009-05-24, 05:54
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko

Nädå den är inte för söt. Fast smaken är ju som baken tämligen delad
Citera
2009-05-24, 05:56
Medlem
flipsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Nädå den är inte för söt. Fast smaken är ju som baken tämligen delad

"Wich" tycker jag är för söt. Övriga smaker går finfint att mumsa hur mycket som helst av, men Wich funkar sisådär.
Citera
2009-05-24, 12:16
Medlem
Denoms avatar
Citat:
...

Det ligger en anklagelse över glassen för att vara WT utav dess motståndare, antingen genom att säga det eller genom att dra paralleller till det (såg fel på dig och någon annan kommentar ang. wt-benämningen).
Glassen är söt och tillverkarna är hippies, so what? Om folk gillar glassen så gillar de glassen, att komma och påstå att de som äter B&J är sådana typer som följer Big-Brother är bara barnsligt.

Bara för att du inte tycker att B&J:s glassar är bättre än någon annan glass betyder inte att det är någon gudavälsignad åsikt där alla de som ställer sig på tvären banne mig har fel, eftersom att du inte tycker att B&J är något vidare.

Och angående att du tycker att de får för mycket publicitet. Det har väl att göra med att många gillar deras glassar. Om glassarna var avskyvärda enligt alla som provade dem skulle de inte synas så mycket av dem, eller hur?

Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Enligt dig är den överskattad. Enligt dig är den för söt. Eller du kanske aldrig haft nog med utbildning för att få reda på skillnaden mellan objektiv och subjektiv information?
Citera
2009-05-25, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom

Enligt dig är den överskattad. Enligt dig är den för söt. Eller du kanske aldrig haft nog med utbildning för att få reda på skillnaden mellan objektiv och subjektiv information?
Å andra sidan så nyper glasstjockisarna till som små möss om det kommer någon som iinte gillar glassen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in