2016-12-06, 18:03
Medlem
Vad fan har de gjort med Banan-glassen med fredsmärken? Den är ju förstörd eftersom de snålat med banan.
Citera
2016-12-08, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nefus_SWE
Men du kan inte jämföra glass efter storlek då det pumpas in massor av luft i billig glass, gå efter kilopris. Jag sett och jämfört, vissa paket som innehåller 1,5 liter glass väger bara omkring 200gram mer än en 0,5 liter B&J.
har aldrig tänkt på det men känns endå för dyrt med Ben & Jerrys, iallafall för mig. Dessutom tycker jag inte dem smakar mycket bättre en vanlig billig glass.
Citera
2016-12-09, 13:39
Medlem
Nemjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narutoHidden
har aldrig tänkt på det men känns endå för dyrt med Ben & Jerrys, iallafall för mig. Dessutom tycker jag inte dem smakar mycket bättre en vanlig billig glass.

wtf, kan du inte känna nån skillnad på vanlig billig glass och B&J då ere nog problem med dina smaklökar.. Get out of here fool !
B&J är som allt annat, du betalar för en bättre kvalitets produkt, sen att de kostar lite mer får man väl unna sig om man inte käkar glass varje dag.. Annars får man väl hålla sig till eldorado eller vad de nu kan vara..
Citera
2016-12-10, 23:24
Medlem
Den enda B&J-glassen jag har smakat är Chocolate Fudge Brownie, och svingod är den ju... men är den värd 45 spänn (eller vad priset nu ligger på)? Nja. Har inte köpt B&J på flera år, så jag antar att den inte är det.
Citera
2016-12-14, 01:26
Medlem
Nefus_SWEs avatar
Citat:

Jag kan hålla med om att vissa smaker inte är något att ha, enda B&J glassen jag verkligen gillar är Cookie Dough
Citera
2016-12-14, 20:34
Medlem
FugitiveDucks avatar
Citat:

Svindyrt, och uräckligt. Sötsliskigt superslisk.
Citera
2016-12-22, 00:47
Medlem
Loveflowers avatar
Kostar 15kr styck här i våran lokala hemköp. Min favoritsmak också. Finns blueberry cheesecake och vanilla with honey caramel.
Citera
2016-12-31, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onelostsoul
Fy fan att dem stödjer dessa kriminella extremister!
Kommer aldrig köpa en Ben & Jerrys igen!

Vilka jävla kriminella extremister? På vilket sätt är det fel att stå upp mot ideologin att folk från annan etnik blir utsatts av hat på grund av vad en annan gör?

Visst finns det många svarta i USA som är brottslingar men att dra detta över en majoritet i hela världen är bara idiotiskt och visar hur kortsynta folk som dig är.

Till och med Trump är långt ifrån att vara så här korkad.

(är varken en vänster eller höger människa)
Senast redigerad av yusuke20 2016-12-31 kl. 15:24.
Citera
2016-12-31, 19:03
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onelostsoul
Fy fan att dem stödjer dessa kriminella extremister!
Kommer aldrig köpa en Ben & Jerrys igen!

Ja, det är verkligen vidrigt. Men ska man vara politiskt medveten när man handlar får man nog bojkotta mycket, tyvärr .
Citera
2016-12-31, 21:43
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yusuke20
Vilka jävla kriminella extremister? På vilket sätt är det fel att stå upp mot ideologin att folk från annan etnik blir utsatts av hat på grund av vad en annan gör?

Visst finns det många svarta i USA som är brottslingar men att dra detta över en majoritet i hela världen är bara idiotiskt och visar hur kortsynta folk som dig är.

Till och med Trump är långt ifrån att vara så här korkad.

(är varken en vänster eller höger människa)

Du får läsa på lite mer om Black Lives Matter-rörelsen.

De är anti-vita.
De förespråkar våld mot poliser.
De förespråkar våld mot människor av annan åsikt.
Citera
2017-01-01, 16:59
Medlem
jonesy.s avatar
"Bob Marley's One Love. Med smak av kak deg och... banan??

Den smakade piss. Alltså inget jag rekommenderar. Möjligtvis ge i present till någon man hatar.
Citera
2017-01-01, 17:02
Medlem
Meminisses avatar
Älskar ben&jerrys men i landet där jag bor kostar en bytta motsvarande ~90 kr, så tänkte försöka laga en egen variant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in