2016-09-22, 21:40
Medlem
Haha, för min del handlar det om två helt okända marker; jag har aldrig testat kaffeglass och jag har aldrig testat mintglass. Det sistnämnda låter ju jättekonstigt; smakar inte glassen som tandkräm!?

Har en kupong från Ben&Jerrys som jag fick för någon vecka sedan. Tänkte använda den och testa mintglassen för första gången
Citera
2016-09-22, 22:32
Medlem
Jaccoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas1993
Haha, för min del handlar det om två helt okända marker; jag har aldrig testat kaffeglass och jag har aldrig testat mintglass. Det sistnämnda låter ju jättekonstigt; smakar inte glassen som tandkräm!?

Har en kupong från Ben&Jerrys som jag fick för någon vecka sedan. Tänkte använda den och testa mintglassen för första gången
Tror mintglassen kan vara mycket god
Citera
2016-09-22, 23:33
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas1993

Minten påminner om tandkräm, men i och med de mängder socker som finns i glassen blir det en sötare och mycket godare smak än tandkräm. Kan tänka mig att den nya glassen kommer smaka ungefär som After Eight.
Citera
2016-09-30, 19:19
Medlem
Var får Ni gratiskuponger till B & J o hur stoooraa glassar får Ni graatiiis?
Citera
2016-10-02, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deski
Var får Ni gratiskuponger till B & J o hur stoooraa glassar får Ni graatiiis?
Varför skulle man få gratis glass?
Citera
2016-10-18, 06:50
Medlem
B´stards avatar
De stödjer Black lives matter - bojkotta skiten!

http://www.benjerry.com/whats-new/why-black-lives-matter
Citera
2016-10-18, 13:42
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard

+1
Citera
2016-10-20, 10:56
Moderator
HelgeBuks avatar
Minten är ingen höjdare enligt mig men ingen katastrof heller. Det var värt en chansning men inte nåt jag kommer köpa igen.
Citera
2016-10-20, 11:20
Medlem
Vart fan har all or nuthing tagit vägen? Det va ju helt klart den som har varit godast
Citera
2016-10-20, 15:38
Bannlyst
Ja man kan orda om i åratal om att Ben och Jerrys är jävligt dyrt etc. Men fan varje gång man tar en tugga av BJ så känner man direkt att det är en helt annan kvalité och smak på glassen än övriga billighetsglassar. Det får man ge dom.
Citera
2016-11-18, 02:30
Medlem
onelostsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard

Fy fan att dem stödjer dessa kriminella extremister!
Kommer aldrig köpa en Ben & Jerrys igen!
Citera
2016-12-06, 17:04
Medlem
Nefus_SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Käkar kanske en sån här jävel en gång per år, är inte riktigt värd pengarna tycker jag. Lidl har förjävla go glass på halvlitersförpackningar jag tycker är bättre än Ben & Jerrys. De har ju dock roliga smaker :P

Men du kan inte jämföra glass efter storlek då det pumpas in massor av luft i billig glass, gå efter kilopris. Jag sett och jämfört, vissa paket som innehåller 1,5 liter glass väger bara omkring 200gram mer än en 0,5 liter B&J.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in