Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-07, 18:44
  #937
Medlem
Slagskepps avatar
Kan man höja effekten av benzo geonom att inta olika benxo? Ja tog ca 2 mg ikto, sen 5 mg stess och ska nu ta 10/20 mg sobril. Är detta farligt eller är det bara som att dricka öl och blanda in en shot och ett glas cider?
Citera
2015-09-11, 15:30
  #938
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slagskepp
Kan man höja effekten av benzo geonom att inta olika benxo? Ja tog ca 2 mg ikto, sen 5 mg stess och ska nu ta 10/20 mg sobril. Är detta farligt eller är det bara som att dricka öl och blanda in en shot och ett glas cider?

Tror inte du kommer att märka någon märkbar skillnad mot enbart ikton, om du har en helvetes ångest kanske stessen kan ge lite extra lindring. Annars har ju olika benzo olika egenskaper, hypnotiska, sederande, muskelavslappnande, och så slår de olika snabbt, så där kan man experimentera lite.
Citera
2015-09-18, 12:20
  #939
Medlem
Brukar ni blanda grape + omeprazol och isf när och vilka mängder på oma? Skjuter toleransen i höjden, har nog jävla hög tolerans mot benzo tyvärr.
Citera
2015-09-24, 22:37
  #940
Avstängd
eisapeittes avatar
Någon som bombat imovane, stilnoct, nitra och flunisar? Jag undrar hur det skulle vara. Ska nog bli mitt nästa uppdrag... men de lär väl slå ut varandra hit och dit. Eller så kanske de mixar sig till nåt mys?
Citera
2015-09-24, 23:01
  #941
Medlem
MrHerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
Någon som bombat imovane, stilnoct, nitra och flunisar? Jag undrar hur det skulle vara. Ska nog bli mitt nästa uppdrag... men de lär väl slå ut varandra hit och dit. Eller så kanske de mixar sig till nåt mys?

Blandade ksalol, stillisar och imovan häromdagen det va helt okej faktiskt av det lilla man kommer ihåg
Citera
2015-10-06, 01:54
  #942
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pill_man
Tja.

Har inte läst något på forumet om att blanda benzo med grapejuice. Det finns mycket forskning som visat att så lite som ett glas på 250 ml ökar upptaget markant. Grape innehåller ett enzym som blockerar nedbrytningen av många mediciner och gör att upptaget då höjs och effekten håller i sig längre. Detta är vid studier av engångs tester. Om man dricker det varje dag byggs effekten upp och interaktionen kan potentiellt bli ännu större.
Även ett flertal andra mediciner påverkas av grapejuice (tex methadone, vissa antihistaminer mm) vilket är värt att notera om man tar någon annat. I USA står det tom på vissa förpackningar "don´t mix with grapejuice". Hur mycket effekten ökar verkar diffust av vad jag fått fram änsålänge, har läst allt från 30% till 400%. Ska testa lite senare med 1 liter och 30 mg Valium och se vad som händer. Warning may increase sedation!

http://zryznar.webpark.pl/life-again...gjinteract.htm

http://www.pharmacytimes.com/files/articlefiles/2.03%20pe.pdf#search='diazepam%20%20grape%20juice'

http://www.usask.ca/healthsci/cardiovascular/gasotransmitters/Grapefruit%20juice-interactions.pdf#search='diazepam%20%20grape%20jui ce'


aaföfan, av egen erfarenhet så funkar det mycket bättre än vad jag väntat mig, själva boosten känner man av ganska snabbt & hur det långsamt smyger sig på mer o mer, med detta är det sub jag har blandat med, men vet inte om jag har märkt nån märkbar skilnad av rustiden skulle bli längre, men absolut en liten boost kommer sakna & stabilt (Y)
Citera
2015-10-21, 18:30
  #943
Medlem
boredomss avatar
Hej, svar uppskattas

Ponera att ni är jag, en person som tycker väldigt mycket om ruset cannabis ger och som rökte mycket i yngre dagar men som inte röker längre pga ångest och panikattacker som induceras av marijuana. Ni har nu tillgång till FM1or och xanor och har även fått tag i schysst röka. Vilken tar ni i (kombination med rökat) hur mycket och varför? Jag har låg benzotolerans.
Citera
2015-10-30, 15:55
  #944
Medlem
Zohans avatar
Svar på ovan, jag hade samma problem med cannabis efter ett uppehåll. Tog 2mg xanor i samband med en fet spliff, det funkade bra. Numera brukar jag alltid blanda dess två för att få ut ett mycket skönare rus
Citera
2015-11-01, 16:32
  #945
Medlem
Jag undrar om jag borde dricka grapefruitjuice för att boosta om jag tagit 200 mg tram och 1mg ksalol (plus några ksalol igår kväll) eller om det kan bara farligt?

Det ska även tilläggas att jag hade tänkt fylla på med tram under dagen (men inte mer benzo) Har inte någon tolerans just nu.

Anledningen till varför jag skriver är att jag är lite rädd för andningsdepp eller andra otrevligheter men vill ju ha ett så skönt rus som möjligt. Är det kanske till och med så att jag kanske inte borde ta något mer varken tram eller grapefruitjuice?

Har ätit både tram och benzo tidigare.

Jättetacksam för svar :-)
__________________
Senast redigerad av Kraknoz 2015-11-01 kl. 16:35. Anledning: Slarvfel med stavning
Citera
2015-11-01, 20:40
  #946
Medlem
Slängt i mig 4 st Roche 2mg och en starköl men vill bara bli lite sådär go o mysig då jag inte känner något på enbart Roche och hört att alkohol är det bästa att boosta med om inte grapefrukt som man inte har hemma eller pallar gå ut o köpa haha! Hur länge ska jag vänta tills dom slår eller borde jag ta en till bärs tacksam för svar ! ENDAST SERIÖSA SVAR DÅ. Peeejzz!!
Citera
2015-11-03, 03:06
  #947
Medlem
Eisels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boredoms
Hej, svar uppskattas

Ponera att ni är jag, en person som tycker väldigt mycket om ruset cannabis ger och som rökte mycket i yngre dagar men som inte röker längre pga ångest och panikattacker som induceras av marijuana. Ni har nu tillgång till FM1or och xanor och har även fått tag i schysst röka. Vilken tar ni i (kombination med rökat) hur mycket och varför? Jag har låg benzotolerans.

Finns en massa artiklar och videos om att svartpeppar ska lindra paranoian av cannabis. Testat en gång men har aldrig riktigt blivit nojjig av gräs. Endast om jag röker för mycket utan tolerans. Testa och börja med en väldigt liten mängd.

Av benzo och gräs blir jag för väck av. Mest trött och hungrig ^^
Citera
2015-11-15, 16:22
  #948
Medlem
bostar gul grape/goldentropicana mer än röd grape/rödtropicana?

eller är dom lika "hjälpsamma" ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback