• 1
  • 2
2007-01-29, 13:27
Medlem
tjena.

häromkvällen när jag var riktigt trött började jag få små skrattanfall. Tyvärr råkade ett av dem inträffa samtidigt som min flickvän var väldigt ledsen och grät. Jag satt för tillfället och försökte trösta henne, då tanken att "skratta nu för fan inte" dök upp i mitt huvud. Naturligtvis började jag tokskratta.

Hon vägrar nu ta emot förklaringen att det var ett trötthetsskratt som var helt ofrivilligt och inget annat.
Vad att göra?
Finns där några medicinska förklaringar?
Några undersökningar kanske som nån som skrattat vid fel tillfälle förr har tillgripit som bevis?
Citera
2007-01-29, 13:31
Medlem
fahlenovics avatar
Äh, det är snart glömt. Var ingen toffel. Kan hon inte ta din förklaring så är det hennes problem.

Skratta mer!
Citera
2007-01-29, 13:31
Medlem
Lollipops avatar
Lite väl okänsligt av dig kan du hålla med om att det var. Ett så kallat "trötthetsskratt" när flickvännen är ledsen och till och med gråter? Fy!
Citera
2007-01-29, 13:34
Medlem
dA_1_nibblahs avatar
Vad grät hon över?
Citera
2007-01-29, 13:39
Medlem
.filantrops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dA_1_nibblah
Vad grät hon över?

Pojkvännen hade säkert skrattat åt henne hela dagen, eller något. :)
Citera
2007-01-29, 13:54
Medlem
Tjingelings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelf
tjena.

häromkvällen när jag var riktigt trött började jag få små skrattanfall. Tyvärr råkade ett av dem inträffa samtidigt som min flickvän var väldigt ledsen och grät. Jag satt för tillfället och försökte trösta henne, då tanken att "skratta nu för fan inte" dök upp i mitt huvud. Naturligtvis började jag tokskratta.

Hon vägrar nu ta emot förklaringen att det var ett trötthetsskratt som var helt ofrivilligt och inget annat.
Vad att göra?
Finns där några medicinska förklaringar?
Några undersökningar kanske som nån som skrattat vid fel tillfälle förr har tillgripit som bevis?

Men..det där med att skratta vid fel tillfällen, är det inte ganska vanligt egentligen..?
Tror nog att folk är lite så, mer eller mindre..
Vi är ju så stressade och pressade hela tiden, allt måste bli och vara rätt..

Och då kommer vi till dig.. Är du sån ofta? Skrattar vid fel tillfälle?

Det kan man ju göra utan att mena något illa, det blir fel i huvet bara..
Säkert, om din tjej bara tänker efter lite..så är det nog rätt vanligt för dig, eller..?

Förresten..detta är ju förutsatt att du skrattade på "rätt" sätt!
Du skrattade väl inte hårt och rått åt henne?

Du vet, det är ju skillnad på att skratta åt och med..
Citera
2007-01-29, 13:57
Medlem
Jag är inte typen som skrattar ofta åt konstiga saker men det har hänt. Bara nån stund tidigare så säger hon t.o.m. till mig att börja inte med din trötthetshumor nu då jag skrattade väldigt åt nåt dåligt sexskämt. Därtill försökte jag säga till henne samtidigt som jag skrattade att jag inte kunde rå för det.
Citera
2007-01-29, 14:02
Medlem
Aurelias avatar
Ojdå, inte bra.
Om hon inte kan godta din ärliga förklaring och en ärligt menad ursäkt så får du nog vänta tills det blåser över.
Men som sagt det är ganska vanligt att en känsla kan trigga helt fel respons, och det händer de allra flesta och är i normalfallet inte kopplat till någon sjukdom.
Själv skattar jag ibland hysteriskt trots att jag bara vill gråta eller känner stort medlidande, eller om jag har väldigt ont.
Höll på att garva mig fördärvad då jag bröt benet på 3000 meters höjd, räddningspersonalen trodde inte jag var klok, och tyckte att doktorn skulle röntga skallen på mig när han ändå höll på.
Citera
2007-01-29, 17:21
Medlem
Claes!s avatar
OJ! Det är nog bäst att börja lyssna på kent och ta fram rakbladen... VILKEN JÄVLA BAGATELL!!?? Vafan är det frågan om egentligen?

Tjejtrasan kommer nog över det ska du se... Hade du däremot vomerat över hennes fotografi på den nydöda hästen agnes hade det kanske varit en annan femma
Citera
2007-01-29, 17:57
Medlem
Ultraviolences avatar
Bah, det där är väll inget, fick ett fylleskratt då bruden gjorde slut
Citera
2007-01-29, 18:00
Medlem
Wzl.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelf
tjena.

nu fick du mig att börja skratta..
Citera
2007-01-29, 20:24
Medlem
Låt det bara rinna ur händerna. Tiden läker alla sår
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto