• 1
  • 2
2007-02-05, 05:51
Medlem
Windom_Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilDist
Jag har bara varit där på deras lunchbuffé som sagt, så jag vet inte hur det är i övrigt. Men under lunchen så är det som vilken resturang som helst - ganska öppen planlösning med asiatiska inslag. Avskärmade bås finns det inte, men jag tycker inte att man stör sig på de andra som är där - eller så är det för att man själv för sånt himla liv

Det får nog bli ett besök på Coco Thai inom kort. Jag vill hitta ett riktigt bra kinahak med rimliga priser. Shanghai har väldigt god mat, men de är dyra, och vissa ur personalen är riktigt arroganta.
Citera
2007-02-05, 10:20
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Windom_Earl

Det får nog bli ett besök på Coco Thai inom kort. Jag vill hitta ett riktigt bra kinahak med rimliga priser. Shanghai har väldigt god mat, men de är dyra, och vissa ur personalen är riktigt arroganta.

Om jag bara köper take away så går jag alltid till Bamboo på stortorget. Grymma vårrullar!
Citera
2007-02-06, 18:51
Medlem
Som någon påpekade så är Sweet Chili en toppenresturang enligt mig . Absolut värt ett besök, priset är bra och maten god. Den ligger på järntorget, nära centralstationen så det är inte svårt att hitta .
Citera
2007-02-06, 21:00
Medlem
Även jag slår ett slag för Coco Thais lunchbuffé - har även bra spanarfönster där man ovanifrån kan titta på folk på Storgatan.

Ligger det inte en kinarestaurang vid Vasatorget/datorteket också?
Citera
2007-02-07, 07:07
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavender_Blue
Även jag slår ett slag för Coco Thais lunchbuffé - har även bra spanarfönster där man ovanifrån kan titta på folk på Storgatan.

Ligger det inte en kinarestaurang vid Vasatorget/datorteket också?
Visst. Bodde i kvarteret för några år sedan och trodde det stället var ett bordell - heltäckande gardiner och galler för fönstrena. Ligger på samma gata som sveriges radio.
Citera
2007-02-07, 07:37
Medlem
Windom_Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
Visst. Bodde i kvarteret för några år sedan och trodde det stället var ett bordell - heltäckande gardiner och galler för fönstrena. Ligger på samma gata som sveriges radio.
Haha, jo jag vet vilken du menar. Körde en del underligt folk dit under min tid som taxichaufför i stan.. men maten skall visst vara toppen.
Citera
2007-02-07, 07:43
Medlem
Atlantas avatar
Shanghai

Shanghai är väl stängt för renovering?

Coco Thai nämnde någon, och frågan är om inte somliga ur personalen "extraknäcker" lite när de inte är på restaurangen?
Det ryktas om det, precis som det gör om thaimassagen snäppet längre ned på Storgatan. Men lunchbuffén är god!
Citera
2007-02-09, 06:34
Medlem
DevilDists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Windom_Earl
Haha, jo jag vet vilken du menar. Körde en del underligt folk dit under min tid som taxichaufför i stan.. men maten skall visst vara toppen.
HAHA! Har sett folk trilla ur taxibilar på väg in dit Inget ställe jag skulle vilja gå in på....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in