2009-04-22, 11:10
  #265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Broder-Tuck
Enligt ett rykte jag hört så skall D.Nil**on dömts för detta under tiden han satt häktad för mordet på tatueraren Håkan.
Man sparkades blind av kriminellt gäng
www.metro.se/se/article/2006/08/26/07/4222-23/index.xml

ändå skall han tydligen släppas lös nu. Om jag tänker efter så tror jag mej ha hört ett talessätt som säger – En del straffar gud med en gång , andra straffar han senare.
Ah, det är väl bara önsketänkande.
Sådana här fina rehabiliterade killar passar väl bäst ute i samhället bland normala människor.
Det är nog Dennis bror ni har i åtanke ang han som sparkades blind..
fin familj Nilsson familjen!!
Citera
2009-04-22, 11:57
  #266
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Colargol
Det är nog Dennis bror ni har i åtanke ang han som sparkades blind..
fin familj Nilsson familjen!!

Tack!

Nu gäller det hela tiden att hjälpa Håkans far. Svar på hans frågor, jag har en del nu till han, PM janepetri, kommer!
Citera
2009-04-22, 18:38
  #267
Medlem
hemsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colargol
7 sitter häktade nån som vet vilka dom fega kräken är??
22-åringen från Malmö???
26-åring och en 32-åring från Hisingen???
31-åring från Skepplanda ???
Är dom jag undrar över....

31 åring från skepplanda mer info om denna vore intressant
Citera
2009-04-22, 20:44
  #268
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colargol
Det är nog Dennis bror ni har i åtanke ang han som sparkades blind..
fin familj Nilsson familjen!!
Vem av dessa är det du menar
En av dom sitter väl inne för narkotikabrott ??
R*cka*d N**sson
Pa*r*k Nil*s*n
Citera
2009-04-22, 22:16
  #269
Medlem
janepetrines avatar
Kom för några timmar sedan hem från Göteborg efter att ha varit på Håkans grav och har funderat på att Håkan rimligtvis borde haft minst 40 år till att leva när han blev mördad, ironiskt nog så lämnade tydligen idag den som inledde mordet ( dömdes dock bara för grov misshandel mm ) fängelset efter bara drygt 2 år och två månaders fängelse och samtidigt har jag hört att han kände sig orättvist dömd.
Vem var förloraren i den här historien egentligen, D.N eller Håkan ??
Av alla dom som var vittne till mordet så borde väl någon kunnat träda fram och rentvå honom ( personen som anser sig orätt dömd ).
Citera
2009-04-22, 23:21
  #270
Medlem
JockeMedKniven-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janepetrine
Kom för några timmar sedan hem från Göteborg efter att ha varit på Håkans grav och har funderat på att Håkan rimligtvis borde haft minst 40 år till att leva när han blev mördad, ironiskt nog så lämnade tydligen idag den som inledde mordet ( dömdes dock bara för grov misshandel mm ) fängelset efter bara drygt 2 år och två månaders fängelse och samtidigt har jag hört att han kände sig orättvist dömd.
Vem var förloraren i den här historien egentligen, D.N eller Håkan ??
Av alla dom som var vittne till mordet så borde väl någon kunnat träda fram och rentvå honom ( personen som anser sig orätt dömd ).
Har jag förstått det rätt att D.N erkände grov misshandel och blev dömd för grov misshandel, men D.N känner sig orätt dömd? Vadå är han mentalt efterbliven eller?

Sedan läste jag att han var dömd tidigare också, ska man inte ha högre straff då? Och varför släpper våra politiker ut sådana som honom, nu kommer någon annan att råka ut för den dåren igen, sådana som han blir aldrig friska, dom ska ha höga straff 25år till livstid precis som i USA. Inte för att han skulle bli bättre för det, men för att skydda andra människor från sådana som han, att han är ute nu är ju helt sjukt. Ibland skäms man över att vara svensk

Beklagar verkligen janepetrine.
Citera
2009-04-22, 23:36
  #271
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JockeMedKniven-
Har jag förstått det rätt att D.N erkände grov misshandel och blev dömd för grov misshandel, men D.N känner sig orätt dömd? Vadå är han mentalt efterbliven eller?

Sedan läste jag att han var dömd tidigare också, ska man inte ha högre straff då? Och varför släpper våra politiker ut sådana som honom, nu kommer någon annan att råka ut för den dåren igen, sådana som han blir aldrig friska, dom ska ha höga straff 25år till livstid precis som i USA. Inte för att han skulle bli bättre för det, men för att skydda andra människor från sådana som han, att han är ute nu är ju helt sjukt. Ibland skäms man över att vara svensk

Beklagar verkligen janepetrine.

Håller med föregående talare. Kan inte göra annat.
Citera
2009-04-23, 11:45
  #272
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemsk
31 åring från skepplanda mer info om denna vore intressant


Han heter To**y And***en, gammalt skinnhuve som avancerat till BSK. Inblandad i skottlossningen i Lilla Edet, sprängningen i THN m.m.m.m han är född 1975 och fyller 34 i år inte 31.
__________________
Senast redigerad av Fortunae 2009-04-23 kl. 11:47.
Citera
2009-05-25, 11:35
  #273
Medlem
Lika barn leka bäst

Från tråden ang. mordet på Nordostpassagen.

CB,s kompis var en av dom som satt i en stulen bil igår laddad med GHB, en tjej avslocknad som polisen fick köra till sjukhus. Han hade även någon form av pillerknark och skjutvapen på sig. Så nu sitter han i häktet han också. Och naturligtvis kommer Farbror blå att bearbeta honom också.


CB är den misstänkte mördaren av Azadeh.

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=496904

Oj Oj jag som hörde att det var D*nn*s N*l**on ( åtminstone tidigare medlem i Bsk W ) som nyss muckade efter inblandningen i mordet i BSKs lokaler på Ångpannegatan i jan. 2007 med fästmö som satt i den bilen, är han kompis med CB? En salig blandning av kriminella må jag säga.
Citera
2009-06-28, 23:58
  #274
Medlem
janepetrines avatar
Enl. min mening så har jag nu fått bekräftat att det var D som först slog Håkan medvetslös bakifrån och som också stack kniven i levern på honom och sedan fick K.A att skära Håkan i huvudet för att han skulle på så sätt bli medskyldig. Vad som fick K.A. att gå in och ta på sig att det var han som gav Håkan det dödande knivsticket kan man ju bara spekulera i. Jag vet ju att det är många fler som bevittnade mordet på Håkan och vad jag inte kan förstå är att ingen besväras av dåligt samvete idag. Jag är ju inte ute efter att få tillstånd en ny rättegång utan bara att få reda på sanningen vad som gäller mordet på Håkan.
Hälsn. Håkans Far
__________________
Senast redigerad av janepetrine 2009-06-29 kl. 00:00.
Citera
2009-06-29, 00:45
  #275
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janepetrine
Enl. min mening så har jag nu fått bekräftat att det var D som först slog Håkan medvetslös bakifrån och som också stack kniven i levern på honom och sedan fick K.A att skära Håkan i huvudet för att han skulle på så sätt bli medskyldig. Vad som fick K.A. att gå in och ta på sig att det var han som gav Håkan det dödande knivsticket kan man ju bara spekulera i. Jag vet ju att det är många fler som bevittnade mordet på Håkan och vad jag inte kan förstå är att ingen besväras av dåligt samvete idag. Jag är ju inte ute efter att få tillstånd en ny rättegång utan bara att få reda på sanningen vad som gäller mordet på Håkan.
Hälsn. Håkans Far

Nä hoppar man på någon bakifrån och slår honom medvetslös och även sticker kniven i levern och sedan får en annan person till att bli medskyldig, ja då lider man nog inte av samvetet i alla fall. Förbannade ynkryggar, finns det ingen i den miljön som kan kliva fram och tala. Dom är ju utfrusna i alla fall D.N. Det finns ju tunga aktörer som skulle kunna hjälpa Håkans far att få upprättelse. Visa ryggrad för helvete. Ni som skall vara så jäkla äpplakäcka i era västar mm. Få fram vittnes uppgifter och backa upp dom som kan och vill vittna. Visa Håkans far den respekt han förtjänar.

Det är han värd. Stötta honom i hans sorg. Gör för en gång skull det rätta. Visa kurage, och kryp inte omkring som råttor. Tvinga fram dom skyldiga och offra dom på altaret.

Hur fan kan man backa upp en sådan här feg handling. Det övergår mitt förstånd. Mörda en människa bakifrån, sånt trodde jag bara fruntimmer gjorde.

jamsson.
Citera
2009-06-29, 09:10
  #276
Medlem
janepetrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamsson
Nä hoppar man på någon bakifrån och slår honom medvetslös och även sticker kniven i levern och sedan får en annan person till att bli medskyldig, ja då lider man nog inte av samvetet i alla fall. Förbannade ynkryggar, finns det ingen i den miljön som kan kliva fram och tala. Dom är ju utfrusna i alla fall D.N. Det finns ju tunga aktörer som skulle kunna hjälpa Håkans far att få upprättelse. Visa ryggrad för helvete. Ni som skall vara så jäkla äpplakäcka i era västar mm. Få fram vittnes uppgifter och backa upp dom som kan och vill vittna. Visa Håkans far den respekt han förtjänar.

Det är han värd. Stötta honom i hans sorg. Gör för en gång skull det rätta. Visa kurage, och kryp inte omkring som råttor. Tvinga fram dom skyldiga och offra dom på altaret.

Hur fan kan man backa upp en sådan här feg handling. Det övergår mitt förstånd. Mörda en människa bakifrån, sånt trodde jag bara fruntimmer gjorde.

jamsson.

Tack för ditt stöd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in