2009-04-20, 10:52
Medlem
janepetrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JockeMedKniven-
22 April har jag för mig att någon av de som mördade Håkan släpps från fängelset? Vad kommer att hända med honom nu? Kan han visa sig öppet på gatan efter en sådan här grej? Verkar ju som det gick bra för en av dem att gå öppet på gatan. Jag tänker på han som högg ner nån på järntorget. Men han kanske var oskyldig till mordet?

Jag har också hört att det datumet skall stämma vad det gäller D.N. ( den enda som var fullvärdig medl. I BSK vid tillfället ). Han dömdes ju ”bara” till tre års fängelse för bl.a. Grov misshandel, Skyddande av brottsling, Stöld ( av Håkans mobiltel. ),Olovlig körning samt narkotikabrott. Ganska lindrigt tycker jag ( två år och någon månad kostade det ju bara då i slutändan ), hade inte han inlett det hela med att slå ner Håkan bakifrån så att Håkan blev medvetslös så att dom andra galningarna sedan kunde ge sig på honom med kniv och kofot så hade ju Håkan förmodligen varit i livet nu. Vem var personen som högg ner ngn på Järntorget? Syftar du inte på K**ny som en kort tid efter att han frikändes i HR ( fick ju tio år i TR ) knivskar en kille i Hammarkullen och för detta fick ett års fängelse? Ingen som vet om han är ute ännu??
Citera
2009-04-20, 12:46
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janepetrine
Jag har också hört att det datumet skall stämma vad det gäller D.N. ( den enda som var fullvärdig medl. I BSK vid tillfället ). Han dömdes ju ”bara” till tre års fängelse för bl.a. Grov misshandel, Skyddande av brottsling, Stöld ( av Håkans mobiltel. ),Olovlig körning samt narkotikabrott. Ganska lindrigt tycker jag ( två år och någon månad kostade det ju bara då i slutändan ), hade inte han inlett det hela med att slå ner Håkan bakifrån så att Håkan blev medvetslös så att dom andra galningarna sedan kunde ge sig på honom med kniv och kofot så hade ju Håkan förmodligen varit i livet nu. Vem var personen som högg ner ngn på Järntorget? Syftar du inte på K**ny som en kort tid efter att han frikändes i HR ( fick ju tio år i TR ) knivskar en kille i Hammarkullen och för detta fick ett års fängelse? Ingen som vet om han är ute ännu??

Kenny Aronsen?
Citera
2009-04-20, 12:53
Bannlyst
Det är Dennis Nilson som muckat!
Citera
2009-04-20, 13:33
Medlem
JackDanielzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Det är Dennis Nilson som muckat!
Skämt eller, redan?? Var la inte längesen han åkte..
Han lär väl inte kunna vistas runt i götet antar jag
Citera
2009-04-20, 18:22
Medlem
SoulCollectors avatar
Angående D.N. Har läst tidigare i tråden att han skulle åkt ut från BSK som
"bad standing" samt något om skyddad identitet, stämmer detta?
Citera
2009-04-20, 18:42
Bannlyst
Ja det bör stämma, för det var i deras lokal han högg Håkan! såna har inte där att göra. Annars vore det skam.

Han får gå med sin fars förening "tattarna" där alla är släkt med alla, och Roger f.d nilsson numera Rosenqvist är president?? i en familjekonstelation. ja ja.
Citera
2009-04-20, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JackDanielz
Skämt eller, redan?? Var la inte längesen han åkte..
Han lär väl inte kunna vistas runt i götet antar jag

Har för mig dennis skulle mucka den 20/4, satt på Hällby, skulle till smålandsstenar men kom inte dit. stark hotbild på han!
Senast redigerad av snorig 2009-04-20 kl. 19:12.
Citera
2009-04-20, 18:55
Bannlyst
Ingen glömer vad dom mördade Håkan (tatuerarn) och det straffet får dom.
av många som bara surrar om deras idiotgrejer.
Dom är nobody!

Folk har lagt upp bilder, tidningsartiklar namn bostadsadress, samt pers.nr.
Citera
2009-04-20, 21:14
Medlem
SoulCollectors avatar
Snorig!

Kan inte ni berätta lite mer om denne D.N. och hans bravader?
Är intresserad eftersom jag själv var god vän med Håkan.
Citera
2009-04-20, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Ingen glömer vad dom mördade Håkan (tatuerarn) och det straffet får dom.
av många som bara surrar om deras idiotgrejer.
Dom är nobody!

Folk har lagt upp bilder, tidningsartiklar namn bostadsadress, samt pers.nr.

Enligt ett rykte jag hört så skall D.Nil**on dömts för detta under tiden han satt häktad för mordet på tatueraren Håkan.
Man sparkades blind av kriminellt gäng
www.metro.se/se/article/2006/08/26/07/4222-23/index.xml

ändå skall han tydligen släppas lös nu. Om jag tänker efter så tror jag mej ha hört ett talessätt som säger – En del straffar gud med en gång , andra straffar han senare.
Ah, det är väl bara önsketänkande.
Sådana här fina rehabiliterade killar passar väl bäst ute i samhället bland normala människor.
Citera
2009-04-20, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Broder-Tuck
Enligt ett rykte jag hört så skall D.Nil**on dömts för detta under tiden han satt häktad för mordet på tatueraren Håkan.
Man sparkades blind av kriminellt gäng
www.metro.se/se/article/2006/08/26/07/4222-23/index.xml

ändå skall han tydligen släppas lös nu. Om jag tänker efter så tror jag mej ha hört ett talessätt som säger – En del straffar gud med en gång , andra straffar han senare.
Ah, det är väl bara önsketänkande.
Sådana här fina rehabiliterade killar passar väl bäst ute i samhället bland normala människor.

Stämer bra han var med!
Citera
2009-04-21, 15:19
Medlem
janepetrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janepetrine
För att återgå till tråden;
Mord på Hisingen Göteborg! stäng klubbarna!
Vad har hänt efter mordet på Håkan , blev klubbarn av med sina lokaler, ja det var ju en av konsekvenserna när några totalt pantade personer ger sig på en helt oskyldig som av en eller annan anledning råkar befinna sig i deras sk. Klubblokal, man fick stänga ner hela skiten pga att ett antal påtända idioter ger sig på att mörda en person i sina egna lokaler, inte nog med det, man losade intäkter. Blev av med lokaler , skapade osämja mellan dom olika sk klubbarna. För mej som far till Håkan så är det bara en stor förlust. Ge mej ett svar - Hur går det för dessa som ställt till med detta ???????

Är det ännu ingen som vet något ???
All info om detta och om dom inblandade emottages tacksamt gärna i PM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in