Citat:
Ursprungligen postat av JockeMedKniven-
22 April har jag för mig att någon av de som mördade Håkan släpps från fängelset? Vad kommer att hända med honom nu? Kan han visa sig öppet på gatan efter en sådan här grej? Verkar ju som det gick bra för en av dem att gå öppet på gatan. Jag tänker på han som högg ner nån på järntorget. Men han kanske var oskyldig till mordet?
Jag har också hört att det datumet skall stämma vad det gäller D.N. ( den enda som var fullvärdig medl. I BSK vid tillfället ). Han dömdes ju
”bara” till tre års fängelse för bl.a. Grov misshandel, Skyddande av brottsling, Stöld ( av Håkans mobiltel. ),Olovlig körning samt narkotikabrott. Ganska lindrigt tycker jag
( två år och någon månad kostade det ju bara då i slutändan ), hade inte han inlett det hela med att slå ner Håkan bakifrån så att Håkan blev medvetslös så att dom andra galningarna sedan kunde ge sig på honom med kniv och kofot så hade ju Håkan förmodligen varit i livet nu. Vem var personen som högg ner ngn på Järntorget? Syftar du inte på K**ny som en kort tid efter att han frikändes i HR ( fick ju tio år i TR ) knivskar en kille i Hammarkullen och för detta fick ett års fängelse? Ingen som vet om han är ute ännu??